επιχειρήσεων βα και μάρκετινγκ (Hons)

Γενικά

2 διαθέσιμες θέσεις

Περιγραφή προγράμματος

Παρουσίαση

Ένα ιδανικό πρόγραμμα για να αποκτήσουν μια κατανόηση των επιχειρήσεων εν γένει και το ρόλο του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και μικρότερες επιχειρήσεις ειδικότερα. Το πρόγραμμα έχει ένα σκελετό στο μάρκετινγκ, αλλά γενικά τις πτυχές της επιχείρησης λαμβάνουν επίσης ουσιαστική κάλυψη. Δεδομένου ότι το μάρκετινγκ είναι μία από τις πολλές λειτουργικές περιοχές μέσα σε μια οργάνωση, το πρόγραμμα αυτό συνδέει τους ρόλους μάρκετινγκ, τα καθήκοντα και τις λειτουργίες με άλλες οργανωτικές δραστηριότητες, όπως η διαχείριση, τη λογιστική και την οικονομία.

Στόχοι

Που αναμένεται να αποκτήσουν μια σε βάθος κατανόηση του σχετικού υλικού που υπόκεινται μέσα από τη μελέτη σε ένα ισόρροπο φάσμα διαφορετικών γνωστικά αντικείμενα, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσει βασικές δεξιότητες απασχολησιμότητας και ικανοτήτων από τη διδασκαλία, τη μάθηση και την εμπειρία αξιολόγηση θα συμμετάσχουν στην. Μπορείτε να πάρετε μια προαιρετική πρακτική άσκηση στο τρίτο έτος και να επιστρέψει για να ολοκληρωθεί το τελευταίο έτος ως έτος τέσσερις, δίνοντάς σας ένα πλεονέκτημα στην αγορά απόφοιτος δουλειά.

Στόχος

Οι μελέτες πάει προορίζεται σε όλους εκείνους που θέλουν να μάθουν τη γνώση, ειδικές ικανότητες και να αναπτύξουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία στον τομέα της διαχείρισης των εταιρειών ή των υπηρεσιών, την εμβάθυνση στον τομέα της εμπορίας.

Οι μαθητές μπορούν να είναι κάτοικοι στην Ισπανία που θέλουν να σχηματίζεται ή να συνεχίσουν το σχηματισμό τους στα αγγλικά στο χώρο των επιχειρήσεων ή τους ξένους που θέλουν να έρθουν στην Βαρκελώνη για να γνωρίζουν μια άλλη κουλτούρα, τρόπους για να κάνουν και μελετώντας ένα πρόγραμμα σε γλώσσα ώστε να ξέρω.

Profesional ευκαιρίες

Αυτό το πρόγραμμα θα σας βοηθήσει να αναπτύξουν την επαγγελματική επιχειρήσεων και μάρκετινγκ ικανότητες απαραίτητες για θέσεις εργασίας στον τομέα της έρευνας αγοράς, των προϊόντων και τη διαχείριση της μάρκας, δημόσιες σχέσεις, διαχείριση πώληση και τη διαφήμιση

Syllabus

Επίπεδο 4 / Έτος 1

  • Οικονομική και χρηματοοικονομικές πτυχές των δραστηριοτήτων
  • Οργανωτική Συμπεριφορά και Ανάλυση
  • Αρχές του μάρκετινγκ
  • Ποσοτικές Μέθοδοι για Επιχειρήσεις Εφαρμογές

Επίπεδο 5 / Έτος 2

  • Ανθρώπινοι πόροι στην επιχείρηση
  • Εργασιακό περιβάλλον
  • Έρευνα Μάρκετινγκ
  • επιλογή ενότητας

Επίπεδο 6 / Έτος 3

  • διαχείριση των υπηρεσιών
  • Επιχειρήσεις και Μικρές Επιχειρήσεις
  • Στρατηγική Μάρκετινγκ και Σχεδιασμού
  • επιλογή ενότητας

Σύστημα Αξιολόγησης

Το σύστημα αξιολόγησης βασίζεται στη συνεχή αξιολόγηση του κάθε μπλοκ της μελέτης, μέσα από την παρακολούθηση των μαθημάτων ή / και εξέταση. Ο φοιτητής πρέπει να έχει περάσει κάθε θέμα ξεχωριστά.

Έχοντας περάσει με επιτυχία τις αξιολογήσεις και με την ελάχιστη συμμετοχή που απαιτείται, ο φοιτητής θα είναι σε θέση να περάσει στο επόμενο έτος και αφού ολοκληρωθεί τρία ακαδημαϊκά έτη, θα πάρει το INSA Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Σχολή βαθμό.

Τελευταία ενημέρωση Φεβρ. 2017

Σχετικά με τη Σχολή

INSA Business, Marketing & Communication School is a private Business School with over 30 years experience in the training sector, which has professionals training professionals. We offer a wide r ... περαιτέρω

INSA Business, Marketing & Communication School is a private Business School with over 30 years experience in the training sector, which has professionals training professionals. We offer a wide range of up-to-date training programs in different areas of the company, always responding to market needs, training professionals who are able to successfully enter the labor market thanks to the knowledge, skills and attitudes we convey, and the design of a practical and realistic training plan, taught by professionals. Διαβάστε Λιγότερα
Βαρκελώνη , Τριφύλλι + 1 Περισσότερα Λιγότερα

FAQ

Άλλη