Παρουσίαση

Ένα ιδανικό πρόγραμμα για να αποκτήσουν μια κατανόηση των επιχειρήσεων εν γένει και το ρόλο του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και μικρότερες επιχειρήσεις ειδικότερα. Το πρόγραμμα έχει ένα σκελετό στο μάρκετινγκ, αλλά γενικά τις πτυχές της επιχείρησης λαμβάνουν επίσης ουσιαστική κάλυψη. Δεδομένου ότι το μάρκετινγκ είναι μία από τις πολλές λειτουργικές περιοχές μέσα σε μια οργάνωση, το πρόγραμμα αυτό συνδέει τους ρόλους μάρκετινγκ, τα καθήκοντα και τις λειτουργίες με άλλες οργανωτικές δραστηριότητες, όπως η διαχείριση, τη λογιστική και την οικονομία.

Στόχοι

Που αναμένεται να αποκτήσουν μια σε βάθος κατανόηση του σχετικού υλικού που υπόκεινται μέσα από τη μελέτη σε ένα ισόρροπο φάσμα διαφορετικών γνωστικά αντικείμενα, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσει βασικές δεξιότητες απασχολησιμότητας και ικανοτήτων από τη διδασκαλία, τη μάθηση και την εμπειρία αξιολόγηση θα συμμετάσχουν στην. Μπορείτε να πάρετε μια προαιρετική πρακτική άσκηση στο τρίτο έτος και να επιστρέψει για να ολοκληρωθεί το τελευταίο έτος ως έτος τέσσερις, δίνοντάς σας ένα πλεονέκτημα στην αγορά απόφοιτος δουλειά.

Στόχος

Οι μελέτες πάει προορίζεται σε όλους εκείνους που θέλουν να μάθουν τη γνώση, ειδικές ικανότητες και να αναπτύξουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία στον τομέα της διαχείρισης των εταιρειών ή των υπηρεσιών, την εμβάθυνση στον τομέα της εμπορίας.

Οι μαθητές μπορούν να είναι κάτοικοι στην Ισπανία που θέλουν να σχηματίζεται ή να συνεχίσουν το σχηματισμό τους στα αγγλικά στο χώρο των επιχειρήσεων ή τους ξένους που θέλουν να έρθουν στην Βαρκελώνη για να γνωρίζουν μια άλλη κουλτούρα, τρόπους για να κάνουν και μελετώντας ένα πρόγραμμα σε γλώσσα ώστε να ξέρω.

Profesional ευκαιρίες

Αυτό το πρόγραμμα θα σας βοηθήσει να αναπτύξουν την επαγγελματική επιχειρήσεων και μάρκετινγκ ικανότητες απαραίτητες για θέσεις εργασίας στον τομέα της έρευνας αγοράς, των προϊόντων και τη διαχείριση της μάρκας, δημόσιες σχέσεις, διαχείριση πώληση και τη διαφήμιση

Syllabus

Επίπεδο 4 / Έτος 1

  • Οικονομική και χρηματοοικονομικές πτυχές των δραστηριοτήτων
  • Οργανωτική Συμπεριφορά και Ανάλυση
  • Αρχές του μάρκετινγκ
  • Ποσοτικές Μέθοδοι για Επιχειρήσεις Εφαρμογές

Επίπεδο 5 / Έτος 2

  • Ανθρώπινοι πόροι στην επιχείρηση
  • Εργασιακό περιβάλλον
  • Έρευνα Μάρκετινγκ
  • επιλογή ενότητας

Επίπεδο 6 / Έτος 3

  • διαχείριση των υπηρεσιών
  • Επιχειρήσεις και Μικρές Επιχειρήσεις
  • Στρατηγική Μάρκετινγκ και Σχεδιασμού
  • επιλογή ενότητας

Σύστημα Αξιολόγησης

Το σύστημα αξιολόγησης βασίζεται στη συνεχή αξιολόγηση του κάθε μπλοκ της μελέτης, μέσα από την παρακολούθηση των μαθημάτων ή / και εξέταση. Ο φοιτητής πρέπει να έχει περάσει κάθε θέμα ξεχωριστά.

Έχοντας περάσει με επιτυχία τις αξιολογήσεις και με την ελάχιστη συμμετοχή που απαιτείται, ο φοιτητής θα είναι σε θέση να περάσει στο επόμενο έτος και αφού ολοκληρωθεί τρία ακαδημαϊκά έτη, θα πάρει το INSA Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Σχολή βαθμό.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • Αγγλικά

Κοιτάξτε1 περισσότερα μαθήματα αποINSA Business, Marketing & Communication School »

Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Duration
3 Χρόνια
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
7,200 EUR
Ανά έτος
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Ιούνιος 30, 2020
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Ιούνιος 30, 2020
Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη