ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Ο κύριος στόχος του Τμήματος Μαθηματικών και Επιστήμης Υπολογιστών είναι να αναπτύξει τις ικανότητες και τις αναλυτικές δεξιότητες που απαιτούνται για τη χρήση και κατανόηση της επιστήμης των υπολογιστών. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους εξαιρετικούς μαθητές να υπερέχουν στην περιοχή ενδιαφέροντός τους. Οι καθηγητές προσπαθούν να καθοδηγήσουν τους μαθητές στην ανακάλυψη και την εκμάθηση νέων ιδεών, αντί να παρουσιάζουν προσεκτικά δομημένες θεωρίες. Οι εφαρμογές χρησιμοποιούνται καθ 'όλη τη διάρκεια για να επεξηγήσουν και να παρακινήσουν νέα υλικά. Τα περισσότερα θέματα αναπτύσσονται μέσω της αλληλεπίδρασης μεταξύ των εφαρμογών, της επίλυσης προβλημάτων και της θεωρίας. Τα πρώτα μαθήματα έχουν σχεδιαστεί για να απευθύνονται σε ένα ευρύ κοινό φοιτητών, ενώ τα μαθήματα υψηλότερου επιπέδου είναι πιο εστιασμένα.

  • Μέλος της MSDN Academic Alliance
  • Μέλος του Προγράμματος προγραμματιστών της Apple iOS
  • C, C και C, και Java
  • IDE όπως xCode και Eclipse
  • Γλώσσες δέσμης ενεργειών: Perl, PHP, Python, JavaScript
  • Maya και RenderMan στούντιο
  • MySQL και Postgres
  • Maple και Matlab
  • Apache web server

Σκεύη, εξαρτήματα

  • Αρκετοί δυο διακομιστές Xeon με 8 πυρήνα που χρησιμοποιούν το Red Hat Enterprise
  • HPC με περισσότερους από 5000 επεξεργαστές πυρήνα, συμπεριλαμβανομένων των Nvidia Fermi και του GTX Titan Mac Server (ένας διακομιστής βάσης για ένα Render Farm χρησιμοποιώντας το RenderMan)
  • Σταθμούς εργασίας iMac που λειτουργούν με το πιο πρόσφατο Mac OS X
  • Σταθμούς εργασίας Alienware της Dell με πλακέτες γραφικών Nvidia που εκτελούν το Fedora Core

Γιατί πρέπει να επιλέξω αυτό το μάθημα στην HPU;

  • Στην εποχή της τεχνολογίας, η ζήτηση για προγραμματιστές υπολογιστών συνεχίζει να επεκτείνεται. Σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας των ΗΠΑ, η ζήτηση για φοιτητές με πτυχίο στην πληροφορική αυξάνεται ταχύτερα από τους περισσότερους βαθμούς.
  • Στο HPU, έχετε την επιλογή να κερδίσετε είτε ένα BS ή ένα BA στην επιστήμη των υπολογιστών. Αυτό σας επιτρέπει να εστιάσετε στα μαθήματα που θα είναι πιο επωφελή για την επιθυμητή εργασία σας μετά την αποφοίτηση.
  • Δεσμευόμαστε να συμπεριλάβουμε τις τελευταίες τάσεις στην τεχνολογία στο πρόγραμμα σπουδών μας. Θα έχετε πρόσβαση στο κορυφαίο διαθέσιμο λογισμικό.
  • Οι μαθητές μας επινοούν και σχεδιάζουν νέες προσεγγίσεις στην τεχνολογία πληροφορικής και βρίσκουν καινοτόμες χρήσεις για την υπάρχουσα τεχνολογία.
  • Οι επιστήμονες υπολογιστών είναι πιθανό να απολαμβάνουν εξαιρετικές προοπτικές απασχόλησης, επειδή πολλές εταιρείες αναφέρουν δυσκολίες στην εξεύρεση αυτών των εργαζομένων υψηλής ειδίκευσης.

Τι μπορώ να κάνω με αυτό το μεγάλο;

Οι σπουδαστές με πτυχία στην επιστήμη των υπολογιστών έχουν επί του παρόντος σταδιοδρομία ως εξής:

  • Προγραμματιστής εφαρμογών
  • Προγραμματιστής υπολογιστών
  • Data Scientist
  • Μηχανικός Ασφαλείας
  • Αναλυτής Επιχειρήσεων
  • Μηχανικός Εφαρμογών
  • Επιστήμονας έρευνας και πληροφορικής
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
  • Διαχειριστής δικτύου
  • Πιστωτικός Αναλυτής

Μεσαία αμοιβή για μεγάλες επιστήμες υπολογιστών:

$ 102,190

15% ταχύτερη ανάπτυξη από τον μέσο όρο για όλα τα επαγγέλματα.

Απαιτήσεις μαθήματος

Το Τμήμα Μαθηματικών και Επιστήμης Υπολογιστών προσφέρει πτυχία BA και BS στην Πληροφορική. Για να αποφοιτήσουν από το High Point University με αυτά τα πτυχία, οι μαθητές πρέπει να ολοκληρώσουν τα εξής:

Πτυχίο Πληροφορικής
Βασικές απαιτήσεις
BS στην επιστήμη των υπολογιστών
Βασικές απαιτήσεις
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • Αγγλικά

Κοιτάξτε8 περισσότερα μαθήματα αποHigh Point University »

Τελευταία ενημέρωση Αύγουστος 20, 2019
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2020
Duration
4 Χρόνια
Τιμή
35,118 USD
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2020
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Άλλη