Πτυχίο Επικοινωνίας σε Δημόσιες Σχέσεις και Διαφήμιση

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Σχετικά με

Το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης παρέχει ευκαιρίες στους φοιτητές να ασκούν την τέχνη της αποτελεσματικής ολοκληρωμένης επικοινωνίας τόσο σε δημόσιες σχέσεις όσο και σε διαφημιστικά πλαίσια σε διάφορα είδη οργανισμών. Οι μαθητές μαθαίνουν τις θεωρίες και τις πρακτικές ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με τις πρακτικές, τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα, να πείσουν τους ενδιαφερόμενους να καταλήξουν σε αμοιβαία κατανόηση και να επιτύχουν αμφίδρομο διάλογο για την ενίσχυση της δέσμευσης της μάρκας.

Συγκεντρώσεις

Ο Τομέας Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης προσφέρει τρεις Συγκεντρώσεις: Διαφήμιση και Branding, Οργανωτική Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις.

  • Διαφήμιση και επωνυμία

Η διαφήμιση και η συγκέντρωση της επωνυμίας προσφέρει κατάρτιση στον στρατηγικό σχεδιασμό, στην αφήγηση και στην έκφραση ιδεών. Προετοιμάζει τους μαθητές να παρουσιάσουν τις ιδέες τους με έναν καινοτόμο και κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο για την αποτελεσματική επικοινωνία και προώθηση της μάρκας.

  • Οργανωτική ανακοίνωση

Η Συγκέντρωση της Οργανωτικής Επικοινωνίας προσφέρει εκπαίδευση στην ενσωμάτωση της γνώσης και τη δημιουργία, στην ανάπτυξη εκφραστικών και αναλυτικών δεξιοτήτων, στην κριτική σκέψη, στην ομαδική ανάπτυξη, καθώς και στις ικανότητες λήψης αποφάσεων και επίλυσης προβλημάτων.

  • Δημόσιες σχέσεις

Οι σπουδαστές της Συγκέντρωσης Δημοσίων Σχέσεων θα αποκτήσουν τόσο την κριτική γνώση όσο και τις σχετικές δεξιότητες για την ανάπτυξη επιτυχημένων σταδιοδρομιών στην εταιρική επικοινωνία, τις δημόσιες υποθέσεις, την κοινωνική ευθύνη, τις σχέσεις με τα μέσα επικοινωνίας, την επικοινωνία κρίσεων και την ψηφιακή PR σε διάφορους τομείς (π.χ. επιχειρηματικές, κυβερνητικές και μη κερδοσκοπικές οργανώσεις) .

Διαπίστευση IAA

Η Σχολή Επικοινωνίας κατέκτησε την πρώτη θέση στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας κερδίζοντας αναγνώριση από τη Διεθνή Ένωση Διαφήμισης (IAA), την πιο επιρροή οργάνωση στον κλάδο της διαφήμισης στον κόσμο. Ο υπεύθυνος για τις δημόσιες σχέσεις και τη διαφήμιση έχει βραβευτεί με μεγάλη αναγνώριση από την IAA. Οι φοιτητές που αποφοιτούν από τις δημόσιες σχέσεις, τη διαφήμιση και τις συγκεντρώσεις επωνυμίας θα λάβουν το δίπλωμα IAA στις εμπορικές επικοινωνίες, πέραν του πτυχίου Bachelor of Communications.

Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης

Παρόλο που η πρακτική άσκηση δεν απαιτείται ως τμήμα του προγράμματος σπουδών του στο PRA Major, ένας Συντονιστής Internship έχει ανατεθεί να επικοινωνήσει με πιθανούς εργοδότες που θα παρέχουν ευκαιρίες θερινής πρακτικής για τους μαθητές μας. Αυτά τα πρακτικά προγράμματα παρέχουν συνήθως βασικό μισθό, κάποια εξειδικευμένη κατάρτιση, επαγγελματική πείρα που σχετίζεται με τη σταδιοδρομία και μια ευκαιρία να τηρηθούν οι επικοινωνιακές πρακτικές των εμπλεκομένων οργανισμών. Παρακάτω είναι ένας κατάλογος των πρακτικών πρακτικών που έχουν ολοκληρώσει οι φοιτητές PRA τα τελευταία χρόνια:

  • Εταιρική κατάρτιση στην Ασία
  • Avista Group
  • Κινέζικα Τέχνες
  • Δημιουργική τάση
  • Favor Light Company Ltd
  • Fimmick Limited
  • flyingV
  • Havas World Χονγκ Κονγκ Limited
  • Χονγκ Κονγκ Disneyland
  • Οικιακή κοινωνία του Χονγκ Κονγκ
  • Χόκεϊ Κονγκ Jockey Club
  • ImpactHub TaiPei
  • Τμήμα Υπηρεσιών Πληροφόρησης
  • Ketchum
  • KKday HK
  • Ομάδα Lenovo
  • Σύγχρονη Γυναίκα Ίδρυμα
  • Moovup
  • Muse Group Limited
  • Νεοσύλλεκτος
  • Εκστρατείες Rosy Sky
  • Σαγκάη Ogilvy
  • Unwire.pro

Προοπτικές καριέρας

Οι απόφοιτοι του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης είναι προετοιμασμένοι να αναλάβουν θέσεις εργασίας σε στρατηγικά τμήματα επικοινωνίας οργανισμών, εταιρειών δημοσίων σχέσεων και διαφημιστικών οργανισμών, π.χ. διευθυντές λογαριασμών γραφείων, διευθυντές εταιρικών επικοινωνιών, διευθυντές δημόσιων σχέσεων, διευθυντές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, copywriters, διευθυντές τέχνης, σχεδιαστές μέσων ενημέρωσης, ειδικοί επικοινωνίας μάρκετινγκ, ειδικοί ψηφιακού μάρκετινγκ, διαχειριστές περιεχομένου / δημιουργούς, σύμβουλοι μάρκας, εκπαιδευόμενοι διαχείρισης και επιχειρηματίες. Μερικοί πτυχιούχοι απασχολούνται σε εταιρικές και εμπορικές θέσεις επικοινωνίας σε επιχειρήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.


Προυποθέσεις εισόδου

Έχουμε υιοθετήσει μια ολιστική προσέγγιση στην επιλογή των υποψηφίων για ατομικά πλεονεκτήματα. Οι υποψήφιοι πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις εισαγωγής στο πανεπιστήμιο και τις απαιτήσεις αγγλικής γλώσσας.

Οι υποψήφιοι που έχουν γίνει δεκτοί στο προηγούμενο έτος σπουδών με διεθνή προσόντα όπως οι GCE, IB και SAT μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τη μεταβίβαση μονάδων.

Η Σχολή υιοθετεί μια ευρεία πολιτική εισδοχής για σπουδαστές που επιθυμούν να σπουδάσουν Δημοσιογραφία ή Δημόσιες Σχέσεις και Διαφήμιση. Οι σπουδαστές δεν υποχρεούνται να επιλέξουν ένα σημαντικό πριν την εισαγωγή. Αντ 'αυτού, στο πρώτο έτος των σπουδών τους, υποχρεούνται να παρακολουθήσουν μαθήματα βασικών μαθημάτων τα οποία τους παρουσιάζουν στις τεχνικές πολυμέσων για την αφήγηση, στο δίκαιο των μέσων και στη δεοντολογία των μέσων ενημέρωσης, καθώς και σε άλλα μαθήματα που τους δίνουν τη γεύση διαφορετικών πεδίων των σπουδών επικοινωνίας. Στο τέλος του πρώτου έτους, οι μαθητές θα ανατεθούν σε έναν Μείζονο σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις και τις ακαδημαϊκές επιδόσεις τους. Κατά το δεύτερο έτος, θα ανατεθούν σε μια συγκέντρωση με βάση τις επιλογές και τις βαθμολογίες τους σε σχετικά μαθήματα.

Απαιτήσεις Αγγλικής Γλώσσας

Τα ακόλουθα δημόσια αποτελέσματα εξετάσεων αναγνωρίζονται ως εκπληρώνοντας τις απαιτήσεις Αγγλικής Γλώσσας που ορίζονται από το Πανεπιστήμιο:

Δοκιμές επάρκειας

Ελάχιστες απαιτήσεις

TOEFL

Διαδικτυακή δοκιμή (iBT) - Βαθμολογία: 79; ή
Δοκιμή βάσει χαρτιού (PBT) - Βαθμολογία: 550

IELTS Academic

Συνολική ζώνη: 6.0

SAT

Ένα ελάχιστο σκορ 550, τόσο σε κρίσιμη ανάγνωση όσο και σε γραφή με υπο-βαθμολογία 8 ή παραπάνω στο Δοκίμιο στο παλιό SAT. ή
Ένα ελάχιστο σκορ 590 σε τεκμηριωμένη ανάγνωση και γραφή σε νέα SAT

ΕΝΕΡΓΩ

Ένα ελάχιστο σκορ των 23 τόσο στα Αγγλικά όσο και στην Reading

GCE O-Level / GCSE Αγγλική / Αγγλική Γλώσσα / Αγγλική Λογοτεχνία

Βαθμός C / Βαθμός 4

IGCSE Πρώτη Γλώσσα Αγγλικά

Βαθμός C / Βαθμός 4

IGCSE Αγγλικά ως δεύτερη γλώσσα

Βαθμός Β / Βαθμός 5

GCE AS ή Αγγλικά επίπεδο Α

Βαθμός Ε

HKDSE Αγγλική Γλώσσα

Επίπεδο 3

HKALE Χρήση αγγλικών

Βαθμός Ε

ΙΒ

Βαθμός 4 σε:
IB Αγγλικά A (ανώτερο ή τυπικό επίπεδο); ή
IB Αγγλικά B (υψηλότερο επίπεδο)? ή
IB Αγγλική Λογοτεχνία και Απόδοση (Βασικό Επίπεδο)

Ή

Βαθμός 5:
IB Αγγλικά B (βασικό επίπεδο)

Οι υπολοιποι

Άλλα προσόντα στην αγγλική γλώσσα που θεωρούνται αποδεκτά από το Πανεπιστήμιο

Υποτροφίες Υποδοχής

Οι υποψήφιοι με εξαιρετική ακαδημαϊκή απόδοση θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν υποτροφίες εισδοχής:

HKD

USD

Πλήρης υποτροφία *

190.000 κάθε χρόνο

24.000 κάθε χρόνο

Υποτροφία *

95.000 κάθε χρόνο

12.000 κάθε χρόνο

* Με την επιφύλαξη της έγκρισης του Πανεπιστημίου.


Πληροφορίες

Τηλέφωνο: 852 3411-5200
Email: commadmission@hkbu.edu.hk

Τελευταία ενημέρωση Δεκ. 2018

Σχετικά με τη Σχολή

The School of Communication of Hong Kong Baptist University was founded in 1968. It provides a comprehensive range of programmes in communication available in Hong Kong at the undergraduate and postgr ... περαιτέρω

The School of Communication of Hong Kong Baptist University was founded in 1968. It provides a comprehensive range of programmes in communication available in Hong Kong at the undergraduate and postgraduate levels. Διαβάστε Λιγότερα

FAQ

Άλλη