• Επίσημος τίτλος: Πτυχιούχος Εβραϊκών και Αραμαϊκών Σπουδών
  • Κλάδος γνώσης: Τέχνες και Ανθρωπιστικές Επιστήμες
  • Κέντρο: Τμήμα Φιλολογίας
  • Είδος διδασκαλίας: Επί τόπου
  • Γλώσσα: Ισπανικά
  • Διάρκεια: 4 ακαδημαϊκά μαθήματα
  • ECTS μονάδες: 240
  • Μέρη νέας συμμετοχής 2019-20: 50

παρουσίαση

Στο ακαδημαϊκό έτος 2010-11 το πρώτο μάθημα των Εβραϊκών και Αραμαϊκών Σπουδών και διδάσκεται ταυτόχρονα με άλλα 9 βαθμούς της Φιλολογικής Σχολής:

  • Πτυχίο Γερμανικών Σπουδών
  • Πτυχίο Αραβικών και Ισλαμικών Σπουδών
  • Πτυχίο στην Κλασική Φιλολογία
  • Πτυχίο Γαλλικών Σπουδών
  • Πτυχίο ισπανικής Φιλολογίας
  • Πτυχίο Αγγλικών Σπουδών
  • Πτυχίο Ιταλικών Σπουδών
  • Πτυχίο Πορτογαλίας και Βραζιλίας
  • Πτυχίο Γλωσσών, Φιλολογίας και Ρομαντικών πολιτισμών

Από το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016, η 11η τάξη διδάσκεται: Πτυχίο στις μελέτες της Ανατολικής Ασίας.

Όλα τα πτυχία έχουν ένα μεγάλο κοινό κορμό στα πρώτα δύο χρόνια του πτυχίου, έτσι ώστε να μοιράζονται όλη την εγκάρσια βασική εκπαίδευση, όλη τη βασική φιλολογική εκπαίδευση (Δεύτερη Γλώσσα, Γενική Γλωσσολογία, Θεωρία της λογοτεχνίας κλπ.) Και έναν κατάλογο κοινά για τα μαθήματα επιλογής με γενικό και εισαγωγικό περιεχόμενο. Με αυτόν τον τρόπο, ο φοιτητής μπορεί να σχεδιάσει το πρόγραμμα σπουδών του συνδυάζοντας τις διάφορες δυνατότητες που προσφέρει ο κοινός σχεδιασμός των σχεδίων κατά τα πρώτα δύο χρόνια και έτσι μπορεί να ορίσει τον κατάλογο των πτυχίων έτσι ώστε να μπορείτε να καθοδηγήσετε την καριέρα σας προς μια πιο γλωσσική κλίση , περισσότερο λογοτεχνικά ή πιο πολιτιστικά. Για τους ίδιους λόγους, ευνοείται η μεταφορά πιστώσεων μεταξύ των διαφόρων βαθμών.115657_salamanca_hebreos.jpg

Η εφαρμογή αυτού του πτυχίου συνεχίζεται και βελτιώνει τους ανθρωπιστικούς δεσμούς του Universidad de Salamanca με τις εβραϊκές και αραμαϊκές σπουδές, που ήδη υπάρχουν σε αυτό το ίδρυμα από το πρώτο μισό του 20ου αιώνα. XIV μέσω της Προεδρίας του Τριγλωσσικού (Εβραϊκά, Αραμαϊκά και Αραβικά). Το πτυχίο προσφέρει μια αυστηρή εκπαίδευση στην γνώση των εβραϊκών και αραμαϊκών γλωσσών και πολιτισμών από τα πρώτα τους γλωσσικά και λογοτεχνικά στάδια μέχρι σήμερα, καθώς και τη δυνατότητα να μελετήσουν άλλες σεμιτικές γλώσσες. Ο τίτλος ανταποκρίνεται έτσι στο ενδιαφέρον που συνεχίζει να προκαλεί στην κοινωνία μας τη γνώση των ιστορικών και λογοτεχνικών βάσεων της Βίβλου, τις κοινωνικο-θρησκευτικές παραδόσεις του εβραϊκού λαού και την πολιτιστική τους κληρονομιά τόσο στην Ισπανία όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Το 2017 αυτό το δίπλωμα έχει ανανεώσει τη διαπίστευση του.

ικανότητες

Βασικές ικανότητες

  1. Οι σπουδαστές έχουν αποδείξει ότι κατέχουν και κατανοούν τη γνώση στην περιοχή σπουδών που αρχίζει από τη βάση της γενικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και βρίσκεται συνήθως σε ένα επίπεδο, το οποίο αν και υποστηρίζεται από προηγμένα εγχειρίδια, περιλαμβάνει επίσης ορισμένες πτυχές που υπονοούν τη γνώση που προέρχεται από την πρωτοπορία του τομέα σπουδών τους.
  2. Ότι οι σπουδαστές ξέρουν πώς να εφαρμόζουν τις γνώσεις τους στην εργασία ή την επαγγελματική τους ιδιότητα με επαγγελματικό τρόπο και διαθέτουν τις δεξιότητες που συνήθως αποδεικνύονται μέσω της επεξεργασίας και της υπεράσπισης των επιχειρημάτων και της επίλυσης προβλημάτων στο χώρο σπουδών τους.
  3. Οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να συλλέγουν και να ερμηνεύουν σχετικά δεδομένα (συνήθως στο χώρο σπουδών τους) για να κάνουν κρίσεις που περιλαμβάνουν προβληματισμό σχετικά με συναφή κοινωνικά, επιστημονικά ή δεοντολογικά ζητήματα.
  4. Οι μαθητές μπορούν να μεταδώσουν πληροφορίες, ιδέες, προβλήματα και λύσεις σε ένα εξειδικευμένο και μη εξειδικευμένο κοινό.
  5. Οτι οι σπουδαστές έχουν αναπτύξει τις δεξιότητες μάθησης που είναι απαραίτητες για την πραγματοποίηση περαιτέρω σπουδών με υψηλό βαθμό αυτονομίας.

Γενικές δεξιότητες

  1. Αναπτύξτε την ικανότητα να λαμβάνετε, να κατανοείτε και να μεταδίδετε επιστημονική παραγωγή στα ισπανικά, εβραϊκά και αραμαϊκά.
  2. Αναπτύξτε την ικανότητα να αξιολογήσετε με κριτικό πνεύμα τη βιβλιογραφία που ζητήσατε και να την πλαισιώσετε με θεωρητική προοπτική.
  3. Αναφέρετε τη φιλολογική γνώση με άλλους τομείς και κλάδους.

Ειδικές δεξιότητες

  1. Ο μαθητής έχει ένα ενδιάμεσο επίπεδο επικοινωνιακής επάρκειας στις εβραϊκές και αραμαϊκές γλώσσες, που αντιστοιχεί στο επίπεδο Β1 που καθιερώθηκε στο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τη διδασκαλία ξένων γλωσσών.
  2. Ο μαθητής γνωρίζει τα μορφολογικά, συντακτικά, φωνητικά, ρεαλιστικά, λεξιλογικά-σημασιολογικά, κειμενικά και διακριτικά χαρακτηριστικά των εβραϊκών και αραμαϊκών γλωσσών κατά τρόπο που να του επιτρέπει να κατανοεί τη δομή, τη λειτουργία και τη λειτουργία και των δύο γλωσσών.
  3. Ότι ο φοιτητής έχει ένα αξιόλογο επίπεδο επάρκειας στον τομέα της μετάφρασης εβραϊκών και αραμαϊκών κειμένων διαφόρων περιόδων και στυλ.
  4. Ότι ο φοιτητής είναι ικανός να χειρίζεται βασικά έργα αναφοράς: μονογλωσσικά και δίγλωσσα λεξικά, γενικές εγκυκλοπαίδειες, βιβλιογραφικούς και ηλεκτρονικούς πόρους.
  5. Ο μαθητής έχει βασικές γνώσεις για την ιστορική (διαχρονική) εξέλιξη των εβραϊκών και αραμαϊκών γλωσσών.
  6. Ο μαθητής είναι σε θέση να γνωρίζει, να κατανοεί και να κρίνει την αξία της εβραϊκής και αραμαϊκής λογοτεχνικής παράδοσης και έτσι να ανακτά την κοινωνική λειτουργία της λογοτεχνίας και των λογοτεχνικών σπουδών.
  7. Ο σπουδαστής γνωρίζει τις αμοιβαίες επιρροές και συγγένειες μεταξύ της εβραϊκής και της αραμαϊκής λογοτεχνίας και της ισπανικής λογοτεχνίας και κατέχει μια επισκόπηση της υποδοχής αυτών των λογοτεχνιών σε αυτές τις τρεις κουλτούρες. Πρέπει επίσης να είναι σε θέση να ενώσει και να συσχετίσει, μέσα από θεματικά και ταξίδια, τις εβραϊκές και αραμαϊκές λογοτεχνίες με άλλες ξένες λογοτεχνίες, με την προοπτική μιας λογοτεχνικής κουλτούρας όχι μόνο εθνικής αλλά και ευρωπαϊκής.
  8. Ο μαθητής γνωρίζει τις βασικές έννοιες της λογοτεχνικής επιστήμης (ιστορία της λογοτεχνίας, συγκριτική λογοτεχνία, θεωρία λογοτεχνίας και λογοτεχνικής κριτικής) και τους εννοιολογικούς όρους που σχετίζονται με τη μεθοδολογία της λογοτεχνικής ανάλυσης.
  9. Ο σπουδαστής αποκτά μια σταθερή διαπολιτισμική συνείδηση βασισμένη στη γνώση και την κατανόηση των ομοιότητες και των διαφορών μεταξύ του ίδιου του πολιτισμικού σύμπαντος και εκείνου των εβραϊκών και αραμαϊκών κοινοτήτων. Πρόκειται για την εκπαίδευση του σπουδαστή έτσι ώστε από μια κριτική άποψη να μπορεί να αξιολογήσει τις πρακτικές και τα προϊόντα της δικής του κουλτούρας και εκείνων των εβραϊκών και αραμαϊκών πολιτισμών.
  10. Ο μαθητής αναπτύσσει μια ερευνητική ικανότητα που του επιτρέπει να ερευνήσει, να προβληματιστεί και να συζητήσει τα προβλήματα που σχετίζονται με τους εβραϊκούς και αραμαϊκούς πολιτισμούς.
  11. Ότι ο φοιτητής εκπαιδεύεται να χρησιμοποιεί τα εργαλεία των τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεματικής επικοινωνίας σε συγκεκριμένους τομείς αρμοδιότητας.
  12. Να εκτελεί δραστηριότητες πολιτιστικών και γλωσσικών συμβουλών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο καθώς και στον τομέα των ιδιωτικών επιχειρήσεων.

Προφίλ εισόδου

Το προτεινόμενο προφίλ εισόδου είναι ότι έχει ολοκληρώσει το Bachelor of Humanities and Social Sciences ή, ως δεύτερη επιλογή, το Καλλιτεχνικό Απολυτήριο. Επίσης, απευθύνεται σε φοιτητές με πτυχίο σε άλλους τομείς των Ανθρωπιστικών Επιστημών που ενδιαφέρονται για Εβραϊκές και Αραμαϊκές Σπουδές και επιθυμούν να ξεκινήσουν αυτό το Πτυχίο ως συμπλήρωμα της ακαδημαϊκής και / ή επαγγελματικής τους κατάρτισης. Μερικά επιθυμητά χαρακτηριστικά:

  • Ικανότητα για προφορική και γραπτή έκφραση στην ισπανική γλώσσα.
  • Ικανότητα απορρόφησης και σύνθεσης των πληροφοριών που ελήφθησαν.
  • Βασικές γνώσεις της ισπανικής γραμματικής, γλωσσολογίας και λογοτεχνίας, όπως αυτές που αποκτήθηκαν κατά την υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση και το απολυτήριο.
  • Βασικές γνώσεις μιας ξένης γλώσσας.
  • Βασικές γνώσεις σχετικά με το γλωσσικό, λογοτεχνικό και πολιτιστικό γεγονός.
  • Το ενδιαφέρον για τη μελέτη των θεμάτων των επιστολών, ιδίως εκείνων που σχετίζονται με τις γλώσσες, τις λογοτεχνίες και τις εβραϊκές και αραμαϊκές κουλτούρες ειδικότερα, και γενικότερα με το σεμιτικό.
  • Το ενδιαφέρον και η περιέργεια να διερευνηθούν οι διαφορές μεταξύ της μητρικής γλώσσας και του πολιτισμού και της γλώσσας και του πολιτισμού άλλων χωρών, καθώς και η προθυμία για διάλογο, πολυφωνία και ανεκτικότητα προς διαφορετικές πολιτιστικές εκδηλώσεις.
  • Το ενδιαφέρον και η προτίμηση για την ανάγνωση ως μέσο προσωπικής και επαγγελματικής εμπλουτισμού.
  • Θετική αξιολόγηση ανεξάρτητης μελέτης, αυτοπειθαρχίας και αυτοαξιολόγησης μέσω της υιοθέτησης ενός ενεργού και συμμετοχικού ρόλου στη μαθησιακή διαδικασία.

Προτεινόμενα θέματα

  • Καλλιτεχνικές Τέχνες
  • Ελληνικά II
  • Ιστορία της τέχνης
  • Λατινική ΙΙ
  • Παγκόσμια λογοτεχνία

Πρόσβαση, Προεγγραφή, Εισαγωγή και Εγγραφή

  • Δεν παρέχεται κανένας συγκεκριμένος έλεγχος πρόσβασης εκτός από τη γενική πρόσβαση στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση, το κρατικό σύστημα και αυτόνομα.
  • Το επίπεδο πρόσβασης στην ισπανική γλώσσα είναι το Β1 στην περίπτωση των προπτυχιακών φοιτητών Εβραϊκών και Αραμαϊκών Σπουδών που δεν έχουν την ισπανική ως μητρική τους γλώσσα ή έχουν σπουδάσει πανεπιστημιακή πρόσβαση (επιλεκτικότητα) σε χώρες όπου η ισπανική γλώσσα είναι η γλώσσα επιλογής. οδηγίες.
  • Το επίπεδο της εβραϊκής και της αραμαϊκής δεν απαιτείται, αφού οι διδασκαλίες ξεκινούν από ένα επίπεδο εκκίνησης.

Οι φοιτητές με μερικές επίσημες πανεπιστημιακές σπουδές που επιθυμούν να γίνουν δεκτοί στο πτυχίο αυτό πρέπει να συμβουλευτούν τις απαιτήσεις της ενότητας "Μεταφορά αρχείου" του ακαδημαϊκού οδηγού του πτυχίου στον ίδιο ιστό.

Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές εξόδους

Μόλις τελειώσετε το πτυχίο στις εβραϊκές και αραμαϊκές σπουδές, σας προτείνουμε να μελετήσετε ένα από τα ακόλουθα πτυχία του USAL στο USAL , εάν επιλέγετε μια μεγαλύτερη εξειδίκευση:

  • Η διδασκαλία της ισπανικής ως ξένης γλώσσας
  • Η λογοτεχνία της Ισπανίας και της Λατινικής Αμερικής, η θεωρία της λογοτεχνίας και η συγκριτική λογοτεχνία
  • Κληρονομιά και ψηφιακές ανθρωπιστικές επιστήμες
  • Προηγμένες μελέτες στη φιλοσοφία
  • Μελέτες στην Ανατολική Ασία (Ειδικότητα 1: Κορεάτικες Σπουδές, Ειδικότητα 2: Ιαπωνικές Σπουδές, Ειδικότητα 3: Γενική Ανατολική Ασία)
  • Προηγμένες αγγλικές μελέτες: Γλώσσες και πολιτισμοί στην επαφή
  • ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Ανάλυση και Σχεδιασμός Διαδικασιών, Πόρων και Εκπαιδευτικών Πρακτικών
  • Λογική και Φιλοσοφία της Επιστήμης
  • Κείμενα της Κλασικής Αρχαιότητας και η επιβίωσή της
  • Μετάφραση και Διαπολιτισμική Διαμεσολάβηση
  • ESO και Baccalaureate Teacher, Επαγγελματική Κατάρτιση και Διδασκαλία Γλωσσών

Οι απόφοιτοι που ολοκλήρωσαν επιτυχώς το πτυχίο Εβραϊκών και Αραμαϊκών Σπουδών από το Universidad de Salamanca , εκτός από την πρόσβαση σε συγκεκριμένα μεταπτυχιακά μαθήματα για να ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους, θα έχουν κατάρτιση που θα τους επιτρέψει να διεξάγουν διάφορες επαγγελματικές δραστηριότητες στην πεδία:

  • Διδασκαλία εβραϊκών και αραμαϊκών γλωσσών, λογοτεχνιών και πολιτισμών στον τομέα της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, τόσο σε δημόσια όσο και σε ιδιωτικά κέντρα.
  • Φιλολογική και ιστορική έρευνα στην εβραϊκή και αραμαϊκή γλώσσα, τη λογοτεχνία και τον πολιτισμό.
  • Έρευνα στη θεωρητική γλωσσολογία, εφαρμοσμένη γλωσσολογία και αντιφατική γλωσσολογία που σχετίζονται και με τις δύο γλώσσες και με τη διδασκαλία τους.
  • Έρευνα στον τομέα των γλωσσικών, λογοτεχνικών και ιστορικών μεθοδολογιών που εφαρμόζονται στην εκμάθηση της εβραϊκής και της αραμαϊκής, καθώς και στη διάδοση της κληρονομιάς και των δύο πολιτισμών στην κοινωνία.
  • Διδασκαλία της ισπανικής γλώσσας ως ξένης γλώσσας (ELE) στο κέντρο του Ινστιτούτου Cervantes στο Ισραήλ.
  • Θεραπεία αρχαίων, μεσαιωνικών, σύγχρονων και σύγχρονων εβραϊκών και αραμαϊκών κειμένων.
  • Γλωσσική και πολιτιστική διαμεσολάβηση στον τομέα των επικοινωνιακών αλληλεπιδράσεων με τις εβραϊκές κοινότητες και τις ασιαρικο-χαλδαδικές μειονότητες.
  • Λειτουργεί σε ορισμένα επίπεδα του κόσμου των εκδόσεων με τίτλους και περιεχόμενο που σχετίζεται άμεσα με την εβραϊκή και αραμαϊκή γλώσσα και πολιτισμό: συντονισμός συλλογών, διόρθωση, ορολογική διόρθωση, γλωσσικές και λογοτεχνικές συμβουλές κλπ.
  • Συνεργασία και γλωσσικές και λογοτεχνικές συμβουλές σε διάφορα μέσα ενημέρωσης για θέματα σχετικά με τον εβραϊκό και αραμαϊκό πολιτισμό.
  • Λογοτεχνική και καλλιτεχνική κριτική πολιτιστικών εκδηλώσεων που σχετίζονται με τον εβραϊκό και αραμαϊκό κόσμο.
  • Πολιτιστική διαχείριση στο πλαίσιο διαφόρων δημόσιων οργανισμών: υπουργεία, αυτόνομες κοινότητες, δημαρχεία (δίκτυο εβραϊκών συνοικιών), πρεσβείες και προξενεία.
  • Πολιτιστική διαχείριση στον τομέα διαφόρων ιδιωτικών οργανισμών (ιδρύματα, εταιρείες, τράπεζες, πολιτιστικοί σύλλογοι κλπ.) Που προωθούν τη διάδοση του εβραϊκού πολιτισμού και των αραμαϊκών πολιτισμών.
  • Το τεχνικό επίπεδο εργάζεται στην εκπόνηση πολιτιστικών και ενημερωτικών υλικών που σχετίζονται με τον ισπανικό-εβραϊκό και ισραηλινό τουρισμό.
  • Διαχείριση Αρχαιοτήτων (αναγνώριση χειρόγραφων στα Εβραϊκά και Αραμαϊκά) και Μουσειστικών (Sephardic Museum of Toledo, Επαρχιακά Μουσεία ή άλλα διεθνή μουσεία με τμήματα που απαιτούν ειδικούς σε εβραϊκούς, αραμαϊκούς και σεμιτικούς πολιτισμούς εν γένει).

Το USAL διευκολύνει την επαγγελματική σας εισαγωγή. Σύνδεσμοι ενδιαφέροντος:

  • Επαγγελματική καθοδήγηση
  • Εκπαίδευση για την απασχόληση.
  • Ανταλλαγή απασχόλησης
  • Συμβουλές για τη δημιουργία επιχειρήσεων.
  • Πρακτικές για μαθητές.
  • Πρακτικές για πτυχιούχους.
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • ισπανικά

Κοιτάξτε23 περισσότερα μαθήματα αποUniversidad de Salamanca »

Τελευταία ενημέρωση Μάιος 27, 2019
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Duration
4 Χρόνια
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
3,106 EUR
Τιμή ανά πίστωση, σε ευρώ: 12,94
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Ιούνιος 2023
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Ιούνιος 2023
Άλλη