Πτυχίο Διεθνών Φιλελευθέρων Τεχνών: Τέχνες

Art Apprecionati

Το μάθημα έχει τέσσερις στόχους: Πρώτον, εισάγει το λεξιλόγιο και τις έννοιες, τις αρχές και τα στοιχεία του σχεδιασμού, τη θεωρία των χρωμάτων και ούτω καθεξής, επιτρέποντας μια αρθρωτή συζήτηση της τέχνης. Δεύτερον, εισάγει διάφορους τύπους τέχνης και καλλιτεχνών και τους ρόλους τους στην κοινωνία και τη θρησκεία, ιστορικά και συγχρόνως. Τρίτον, εισάγει βασικούς όρους και τεχνικές στούντιο που χρησιμοποιούνται στην εκτύπωση, τη γλυπτική, την κεραμική, τη ζωγραφική κλπ. Τέταρτον, εισάγει έννοιες και μεθόδους για να κάνει κριτική κρίση για την ανίχνευση των πλεονεκτημάτων διαφόρων έργων τέχνης. Κατά τη διάρκεια των διαλέξεων, πολλά σημαντικά έργα τέχνης παρουσιάζονται ως υποδείγματα. Ωστόσο, ο σκοπός δεν είναι να απομνημονεύσει τα διάσημα ονόματα, αλλά να μάθει να εκτιμά και να αξιολογεί όλα τα έργα τέχνης, διάσημα ή όχι. Η αξιολόγηση γίνεται μέσω τελικής εξέτασης και τελικής κρίσιμης εργασίας.

Στόχοι

Στο τέλος αυτού του μαθήματος, οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση: (i) να αποδείξουν την εύλογη γνώση των όρων και των εννοιών της τέχνης σε κριτική συζήτηση, (ii) να προσδιορίσουν τους βασικούς ρόλους και τους σκοπούς της τέχνης στην κοινωνία, (iii) να προσδιορίσουν τις τεχνικές και την ορολογία διαφόρων μέσων ενημέρωσης, (iv) να κάνουν ενημερωμένες περιγραφές και κριτικές για διάφορα έργα, τόσο διάσημα όσο και άγνωστα.

Ιστορία της Δυτικής Τέχνης

Το μάθημα αυτό καλύπτει την ανάπτυξη της δυτικής τέχνης από την εποχή του χαλκού και της Μεσοποταμίας μέχρι τον 19ο αιώνα. Ενώ η πορεία περιστρέφεται γύρω από διάφορες εικονικές εικόνες των οποίων η ταυτοποίηση είναι απαραίτητη, το μάθημα επικεντρώνεται στις κοινωνικές, πολιτικές, θρησκευτικές και επιστημονικές εξελίξεις που διαμόρφωσαν την εξέλιξη της δυτικής τέχνης. Η αξιολόγηση γίνεται μέσω τελικής γραπτής εξέτασης και ερευνητικής εργασίας.

Στόχοι

Στο τέλος αυτού του μαθήματος, οι σπουδαστές πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίσουν μια σειρά εικονικών εικόνων της δυτικής τέχνης, επισημαίνοντας ειδικότερα γιατί η εργασία αυτή είναι σημαντική από την άποψη των κοινωνικών / πολιτικών / θρησκευτικών / τεχνολογικών εξελίξεων της εποχής, συγκεκριμένα σημειώνοντας πως το έργο τέχνης περιγράφει αυτές τις εξελίξεις.

Ιαπωνική τέχνη

Το μάθημα αυτό εισάγει την αισθητική της ιαπωνικής τέχνης, της αρχιτεκτονικής και των παραδοσιακών τεχνών. Ενώ το μάθημα παρέχει μια χρονολογική προσέγγιση ως ιστορικό πλαίσιο και καλύπτει αριστουργήματα από τις περιόδους Nara, Heian και Kamakura, το μάθημα επικεντρώνεται στην εργασία από την περίοδο Momoyama και εξής, δηλαδή την πλήρως ανεπτυγμένη παραδοσιακή ιαπωνική αισθητική. Πέρα από τον εντοπισμό εικονικών εικόνων, σημαντικών αρχιτεκτονικών χαρακτηριστικών και αντικειμένων όπως αυτά που χρησιμοποιούνται στην τελετή τσαγιού, το μάθημα περιλαμβάνει γραπτά σχετικά με την ιαπωνική αισθητική από τους Tanizaki, Okakura και Hearn, μεταξύ άλλων. Η αξιολόγηση γίνεται μέσω τελικής γραπτής εξέτασης και ερευνητικής εργασίας.

Στόχοι

Στο τέλος αυτού του μαθήματος, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση: (i) να προσδιορίσουν μια ποικιλία ιαπωνικών έργων τέχνης και αρχιτεκτονικής ανά τύπο, χρήση και περίοδο, (ii) να εξηγήσουν τις γενικές αρχές της ιαπωνικής αισθητικής χρησιμοποιώντας τους κατάλληλους όρους, (iii) ενημερωμένες ερωτήσεις και ρητές αιτιολογημένες απόψεις σχετικά με άγνωστα έργα και iv) επιδεικνύουν μια τεκμηριωμένη εκτίμηση για την τέχνη και την αρχιτεκτονική της παραδοσιακής Ιαπωνίας.

Παραδοσιακή ιαπωνική χειροτεχνία

Αυτό το μάθημα επικεντρώνεται στις παραδοσιακές ιαπωνικές τέχνες που είναι κοινές στη ζωή στην αγροτική Ιαπωνία, όπως είναι η κεραμική, η λάκα, η ύφανση, η βαφή, η ξυλουργική και η σιδερά, και συγκεκριμένα οι όροι, τα εργαλεία, οι τεχνικές, οι χρήσεις και η λαϊκή παράδοση. Αν και φαινομενικά διαλέξεις, υπάρχουν και επιτόπια έρευνα, διαδηλώσεις και πρακτικά έργα. Οι σπουδαστές θα μελετήσουν μεμονωμένα μια συγκεκριμένη τέχνη, καταλήγοντας με μια παρουσίαση / επίδειξη, διδάσκοντας στους άλλους κάποια εντολή των εργαλείων, των τεχνικών, των όρων και των ανησυχιών της συγκεκριμένης βιοτεχνικής παράδοσης πριν από την τάξη.

Στόχοι

Στο τέλος αυτού του μαθήματος, ο φοιτητής θα πρέπει να είναι σε θέση: (i) να αποδείξει την εύλογη γνώση των γενικών όρων και τεχνικών μιας ποικιλίας ιαπωνικών τεχνών που καλύπτονται κατά τη διάρκεια του εξαμήνου με γραπτή εξέταση, (ii) εργαλεία, τεχνικές, όροι και ανησυχίες μιας συγκεκριμένης βιοτεχνικής παράδοσης.

Μελέτες συγκριτικής τέχνης

Το μάθημα είναι μια έρευνα της παγκόσμιας τέχνης, και η θέση και ο ρόλος της σε μια ποικιλία κοινωνιών και ηθικού. Πιο συγκεκριμένα, είναι η μελέτη των παγκόσμιων αισθητικών παραδόσεων, ιστορικών και σύγχρονων, η διερεύνησή τους μέσω υποδειγματικών αντικειμένων και εικόνων. Τέχνη και σχεδιασμός από όλες τις μεγάλες πολιτιστικές παραδόσεις καλύπτονται σε διάλεξη. Επιπλέον, οι μαθητές επιλέγουν μια συγκεκριμένη προοπτική της παγκόσμιας τέχνης ή του σχεδιασμού για την έρευνα, ολοκληρώνοντας με την παρουσίαση / συζήτηση των ευρημάτων τους πριν από την τάξη.

Στόχοι

Στο τέλος αυτού του μαθήματος, οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση: (i) να εντοπίζουν και να συγκρίνουν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των αντικειμένων και των εικόνων από τον αριθμό των αισθητικών και πολιτιστικών παραδόσεων του κόσμου, όπως διδάσκονται μέσω διάλεξης, μετρώντας με εξέταση, ii) (iii) να κατανοήσουν την ιστορικότητα της παγκοσμιοποίησης όπως φαίνεται από την εξάπλωση των τεχνών και των αισθητικών παραδόσεων και των αντικειμένων, των εικόνων και των τεχνουργημάτων που παράγονται με εκτίμηση.

Σεμινάριο (Τέχνες)

Ο ρόλος του σεμιναρίου στην τέχνη είναι να υποστηρίξει τα ατομικά ερευνητικά προγράμματα των σπουδαστών. Οι φοιτητές έχουν την ευθύνη να παρουσιάσουν την έρευνά τους σε διάφορα στάδια του έργου τους. Τα προβλήματα και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει το ερευνητικό πρόγραμμα θα συζητηθούν στο σεμινάριο (από όλους τους συμμετέχοντες και όχι μόνο από τον καθηγητή). Τέτοιες συζητήσεις δίνουν στους παρουσιαστές μια ευκαιρία να δουν την έρευνά τους από διαφορετικές οπτικές γωνίες και να μάθουν από τις συμβουλές των συνομηλίκων καθώς και από τους καθηγητές. Επιπλέον, μέσω τέτοιων αλληλεπιδράσεων, οι μαθητές μπορούν να ανακαλύψουν πώς να αποφύγουν προβλήματα στα δικά τους έργα.

Στόχοι

Στο τέλος αυτού του μαθήματος οι σπουδαστές πρέπει να είναι σε θέση: (i) να γνωρίζουν πώς να αναλύουν ένα ζήτημα, είτε σε μορφή είτε σε έννοια, να κάνουν εποικοδομητικές κριτικές, να θέτουν και να αξιολογούν εναλλακτικές λύσεις, (ii) να διεξάγουν δικά τους ερευνητικά έργα και iii) γράψτε τη διατριβή τους.

Εργαστήρια

  • Εργαστήριο: Σχέδιο Ι
  • Εργαστήριο: Σχέδιο II
  • Εργαστήριο: Γλυπτική Ι
  • Εργαστήριο: Γλυπτική II
  • Εργαστήριο: Παραδοσιακό ιαπωνικό πολιτισμό
  • Εργαστήριο: Καλλιγραφία

Εκπαιδευτές:

  • Αλέξανδρος Άγρις
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • Αγγλικά

Κοιτάξτε7 περισσότερα μαθήματα αποInternational College of Liberal Arts - Yamanashi Gakuin University »

Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Απρ. 2020
Duration
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Πλήρης παρακολούθηση
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Απρ. 2020
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Απρ. 2020

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη