Πτυχίο Διεθνών Φιλελευθέρων: Μουσική

Πώς ακούμε τη μουσική: Τα θεμέλια της αντίληψης της μουσικής, της γνώσης και της ακουστικής

Αυτό το μάθημα χρησιμεύει ως μια ευρεία και ευγενική εισαγωγή στην ψυχοακουστική, τη μουσική ψυχολογία και τη μουσική ακουστική. Αναλύονται οι σχέσεις μεταξύ της παραγωγής, της φυσικής και της αντίληψης του ήχου, καθώς και οι ομοιότητες και οι διαφορές μεταξύ μουσικής και γλώσσας. Αναφέρονται φαινόμενα όπως η απόλυτη (τέλεια) πίσσα, η συναισθησία και η αμμουσία. Οι δραστηριότητες του μαθήματος θα περιλαμβάνουν διαλέξεις, αναγνώσεις, πειράματα στην τάξη και παρουσιάσεις σπουδαστών.

Στόχοι

Μετά την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση (i) να έχουν μεγαλύτερη κατανόηση για το πώς λειτουργούν τα μουσικά όργανα και η ανθρώπινη φωνή. (ii) να αποκτήσουν μεγαλύτερη επίγνωση των μουσικών παραμέτρων, των φυσικών διαστάσεων του ήχου και του ανθρώπινου ακουστικού συστήματος, (iii) να αποκτήσουν εμπειρία στο σχεδιασμό και τη διεξαγωγή βασικών πειραμάτων. και (iv) να εφαρμόσει τις γνώσεις και την εμπειρία που αποκτήθηκαν από αυτό το μάθημα σε μεταγενέστερα μαθήματα μουσικής και συναφείς τομείς.

Ιστορία της Δυτικής Μουσικής

Μια ευρεία έρευνα της δυτικής κλασσικής μουσικής, που εκτείνεται από το 800 μ.Χ. έως σήμερα. Οι δραστηριότητες του μαθήματος περιλαμβάνουν διαλέξεις, εργασίες γραφής και ακρόασης και αναγνώσεις πρωτογενών πηγών. Το κυρίαρχο ρεπερτόριο κάθε ιστορικής περιόδου βρίσκεται σε ένα κοινωνικοπολιτιστικό και κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο. Θα εξεταστούν οι ιστορίες λήψης συγκεκριμένων έργων. Παρουσιάζονται οι παραλληλισμοί μεταξύ της μουσικής αισθητικής και των τεχνικών και των παράλληλων τάσεων σε άλλες μορφές τέχνης, καθώς και η επιρροή της μη δυτικής μουσικής στους δυτικούς συνθέτες.

Στόχοι

Το μάθημα αυτό θα εισαγάγει τους φοιτητές στο (i) λεξιλόγιο που είναι απαραίτητο για τη συγγραφή και συζήτηση της δυτικής κλασσικής μουσικής και (ii) το σημαντικό ρεπερτόριο από κάθε μεγάλη ιστορική περίοδο, που βρίσκεται σε ιστορικό πλαίσιο.

Ιαπωνική Παραδοσιακή Μουσική

Πρόκειται για ένα μάθημα διδασκαλίας με θέμα τις βασικές αρχές της παραδοσιακής μουσικής της Ιαπωνίας. Θα καλύψει τις βασικές δομές, τα μουσικά όργανα, τα σύνολα και τους τύπους των συνθέσεων που βρίσκονται στην παραδοσιακή ιαπωνική μουσική. Θα παρουσιαστεί ο ρόλος της παραδοσιακής ιαπωνικής μουσικής σε σχέση με τη ζωή του δικαστηρίου και σε σχέση με τις θρησκευτικές πρακτικές. Και επίσης, θεωρούμε τη σχέση μεταξύ της ιαπωνικής γλώσσας και της μουσικής. Αναλύουμε τον ήχο των ιαπωνικών μουσικών οργάνων και της φωνής από έναν αναλυτή φάσματος. Οι μαθητές θα διαβάσουν την Παραδοσιακή Ιαπωνική Μουσική και Μουσικά Όργανα του William Malm καθώς και επιπλέον δοκίμια. θα τους ανατεθεί να ακούν και να μελετούν ηχογραφήσεις και ηχογραφήσεις αντιπροσωπευτικών έργων και παραστάσεων της ιαπωνικής παραδοσιακής μουσικής. Ειδικά θέματα θα περιλαμβάνουν το shakuhachi (μπαμπού φλάουτο) και το ρόλο του στο Zen Buddhism, την ορχήστρα Gagaku και τον σχετικό χορό Bugaku. Θα διερευνηθούν επίσης πρόσφατα μουσικά έργα για παραδοσιακά ιαπωνικά όργανα. Η απόκτηση γνώσης για τη μουσική ενός λαού επιτρέπει την κατανόηση του πολιτισμού και των παραδόσεων του λαού.

Στόχοι

Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι μαθητές αναμένεται να:

(i.) Να είναι σε θέση να αποδείξουν την κατανόηση των παραδοσιακών ιαπωνικών οργάνων, μουσικών μορφών, μουσικών συνόλων και ιαπωνικών αρχών ή προτύπων ομορφιάς στη μουσική.
(ii.) Εξηγήστε και συζητήστε πολλά από τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν την παραδοσιακή ιαπωνική μουσική από τη δυτική κλασσική μουσική.
(iii.) Να είναι σε θέση να προσδιορίσει ιαπωνικά μουσικά όργανα και διάφορα έργα από το κλασσικό ρεπερτόριο για το καθένα.
(iv) Να είναι σε θέση να αποδείξουν τις γνώσεις τους για την ιστορία και την ανάπτυξη της ιαπωνικής μουσικής και τη σχέση της με τις αλλαγές στον ιαπωνικό πολιτισμό, την κοινωνική οργάνωση, τη σχέση με άλλους πολιτισμούς και τις θρησκευτικές πρακτικές.

Εισαγωγή στη Μουσική Τεχνολογία

Μια περιεκτική έρευνα σχετικά με το λογισμικό μουσικής σημειογραφίας, σταθμούς ψηφιακού ήχου (DAW's), MIDI και εργαλεία και τεχνικές σύνθεσης ήχου. Το μάθημα βασίζεται κυρίως στα χέρια και βασίζεται σε έργα και εισάγει τους σπουδαστές στα βασικά στοιχεία της συμβολής του υπολογιστή, της επεξεργασίας και της ανάμειξης ήχου και της ανάλυσης / σύνθεσης του ήχου. Εισαγωγή στην τεχνολογία της μουσικής κορυφώνεται με την παρουσίαση των τελικών δημιουργικών έργων που χρησιμοποιούν τις τεχνικές και τους πόρους που καλύπτονται στην τάξη. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία στη μουσική τεχνολογία ή σύνθεση.

Στόχοι

Μετά την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι μαθητές θα έχουν αποκτήσει τις γνώσεις και την εμπειρία στο λογισμικό μουσικής τεχνολογίας που είναι απαραίτητες για την προετοιμασία τους για περαιτέρω σπουδές στη μουσική σύνθεση, παραγωγή και ανάλυση, καθώς και μεγαλύτερη κατανόηση των εργαλείων και τεχνικών που χρησιμοποιούνται από επαγγελματίες καλλιτέχνες παραγωγούς.

Ιστορία της σύγχρονης μουσικής

Μια επισκόπηση των μουσικών ρευμάτων και τεχνικών από το 1900. Στον πυρετό συμπεριλαμβάνονται η εμφάνιση πρωτοποριακών και μεταβυζαντινών πρωτοποριακών κινημάτων, οι σχέσεις μεταξύ πρωτοποριακών και πειραματικών τάσεων στη μουσική και σε άλλους καλλιτεχνικούς κλάδους και ο αντίκτυπος της παγκοσμιοποίησης, της κοινωνικοπολιτικής αστάθειας , και αναδυόμενες τεχνολογίες στη μουσική δημιουργία. Αναφέρεται επίσης η σταυρο-επικονίαση τζαζ, λαϊκά μουσικά είδη, μη-δυτικές μουσικές παραδόσεις και "μουσική συναυλιών" στον εικοστό αιώνα.

Στόχοι

Προορίζεται ότι η πορεία αυτή εμβαθύνει και διευρύνει τις προοπτικές των μαθητών στη μουσική του περασμένου αιώνα και αυξάνει την εξοικείωση με σημαντικό σύγχρονο και σύγχρονο ρεπερτόριο, αισθητικά κινήματα και είδη. Θα ενισχυθεί η δυνατότητα σύνδεσης μεταξύ σημαντικών ιστορικών γεγονότων, επιστημονικών και τεχνολογικών επιτευγμάτων και καλλιτεχνικών απαντήσεων σε τέτοια γεγονότα και επιτεύγματα.

Θεμελιώδεις αρχές της μουσικής: Αρμονία, Μουσειολογία και Διευθέτηση

Δυνατή και ολοκληρωμένη εισαγωγή στα βασικά της μουσικής παιδείας και των βασικών στοιχείων της μουσικής. Το μάθημα θα καλύψει τα βασικά στοιχεία της αρμονικής αρμονίας, του ρυθμού, της μορφής και των οργάνων και θα δώσει τη δυνατότητα στους μαθητές να αποκτήσουν εμπειρία στην επίλυση, στην ανάγνωση με θέα, στην επάρκεια πληκτρολογίου και στη διεξαγωγή. Θα εξεταστεί επίσης η φρασεολογία, η δυναμική, η άρθρωση και άλλες μορφές μουσικής έκφρασης. Οι δραστηριότητες του μαθήματος θα περιλαμβάνουν σύντομες επιδόσεις, υπαγόρευση, σύνθεση, ανάλυση και οργάνωση ασκήσεων.

Στόχοι

Τα Βασικά Στοιχεία Μουσικής υπάρχουν ως βάση για τη μελέτη της θεωρίας της μουσικής, της εκπαίδευσης του αυτιού, της σύνθεσης, των επιδόσεων και της τοποθέτησης. Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη της κατανόησης των βασικών εννοιών και τη διεξοδική άσκηση των βασικών στοιχείων της μουσικής. Η απόκτηση αυτών των δεξιοτήτων όχι μόνο προετοιμάζει τους σπουδαστές για περαιτέρω μελέτη στη μουσική σύνθεση, τις επιδόσεις και την παραγωγή, αλλά μπορεί επίσης να ενισχύσει την εκτίμηση της μουσικής στους ενθουσιώδεις.

Μουσική και άλλα μέσα: Διεπιστημονικές προοπτικές

Η μουσική θεωρείται ιστορικά ως η πιο αφηρημένη των καλλιτεχνικών κλάδων ... αλλά (ίσως για τον ίδιο λόγο) έχει αποδειχθεί αρκετά συμβατή με άλλα καλλιτεχνικά μέσα. Στο πλαίσιο της αντίληψης του Wagner για το Gesamtkunstwerk, αυτό το μάθημα εξετάζει τις μυριάδες διασταυρώσεις μεταξύ της μουσικής και των οπτικών και παραστατικών τεχνών που εξερευνήθηκαν κατά τον προηγούμενο αιώνα περίπου, καθώς και των ερωτήσεων, των προκλήσεων και των συνεργατικών μοντέλων που προέκυψαν στη διαδικασία. Ενώ η έμφαση δίδεται στις αλληλεπιδράσεις μεταξύ μουσικής και οπτικών μέσων (κυρίως ταινία / βίντεο) και μουσικής και χορού, εξετάζονται επίσης οι σχέσεις με το θέατρο, την αρχιτεκτονική και τη λογοτεχνία. Παρόλο που επικεντρώνεται στα έργα πολυμέσων του εικοστού και του εικοστού πρώτου αιώνα, συζητούνται επίσης ιστορικά προηγούμενα.

Στόχοι

Αυτό το μάθημα εισάγει τους σπουδαστές στα πολυμέσα έργα πολυμέσων και τους τρόπους συνεργασίας που έχουν προκύψει τον περασμένο αιώνα. Εκτός από την καλύτερη κατανόηση και εκτίμηση για τα κίνητρα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η διεπιστημονική καλλιτεχνική δημιουργία, οι φοιτητές θα αποκτήσουν αυξημένη συνειδητοποίηση των πολιτισμικών συνεπειών της μεταμόσχευσης μουσικής από τη συναυλία σε κινηματογράφο, εγκατάσταση γκαλερί και (πιο πρόσφατα) περιβάλλοντα μέσων.

Σεμινάριο (Μουσική)

Ο ρόλος του σεμιναρίου είναι να υποστηρίξει την επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος Έρευνας Αποφοίτησης (GRP), απαίτησης διαβάθμισης για όλους τους φοιτητές αυτού του τμήματος. Σε αυτό το σεμινάριο, θα εξετάσουμε το θέμα που έχει επιλέξει κάθε μαθητής για το πρόγραμμα Writing-Across-Curriculum (WAC), στο οποίο βασίζεται το GRP, μέσω του φακού των εννοιών, των τάσεων και των πρακτικών στον τομέα της Μουσικής. Οι σπουδαστές θα αναλάβουν τις στροφές τους παρουσιάζοντας την έρευνά τους σε διαφορετικά στάδια της ανάπτυξης των διατριβών τους. Οι συνομήλικοί τους, υπό την επίβλεψη του εκπαιδευτή του Σεμιναρίου, θα συζητήσουν και θα επικρίνουν κάθε παρουσίαση για να δώσουν στους παρουσιαστές μια ευκαιρία να βελτιώσουν τη δική τους διατριβή. Μέσω τέτοιων αλληλεπιδράσεων, οι συμμαθητές θα μάθουν πώς να αποφεύγουν προβλήματα με τα δικά τους έργα.

Στόχοι

Στο τέλος αυτού του μαθήματος, οι μαθητές θα έχουν: (i) αναλύσει ένα σημαντικό παγκόσμιο ζήτημα από την πλευρά ενός ερευνητή μουσικής, (ii) διεξήγαγαν σε υψηλό επίπεδο επάρκειας δικό τους ερευνητικό πρόγραμμα, και (iii) διατριβής ποιότητας στη δική τους επιλεγμένη περιοχή.

Εργαστήριο: Μουσική Πρακτική I (Ensemble Improvisation)

Αυτό το hands-on, inclusive εργαστήριο εισάγει τους μαθητές σε μια ποικιλία πρακτικών αυτοσχεδιασμού. Οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν δομημένο αυτοσχεδιασμό "κομμάτια παιχνιδιών", αυτοσχεδιασμό με ηλεκτρονικά και οικιακά όργανα και αυτοσχεδιασμό με / σε απόκριση πολυμέσων (π.χ. βίντεο και κειμένου). Το σεμινάριο θα κορυφωθεί σε μια τελική συναυλία. Έμφαση δίνεται στα μοντέλα αλληλεπίδρασης των εκτελεστών και στην «κοινωνική δυναμική» του συλλογικού αυτοσχεδιασμού, και όχι στη δύναμη ενός συγκεκριμένου οργάνου. Ως εκ τούτου, καμία προηγούμενη εμπειρία απόδοσης των φοιτητών.

Στόχοι

Μέσω της συμμετοχής σε αυτό το εργαστήριο, οι φοιτητές θα (i) εξοικειωθούν με τις διαπολιτισμικές και δια-ιστορικές αντιλήψεις του αυτοσχεδιασμού. (ii) να βελτιώσουν τις δεξιότητες αλληλεπίδρασης και ακουστικής επίδοσης · (iii) να αποκτήσουν βαθύτερη κατανόηση της αλληλεπίδρασης μεταξύ ελευθερίας και περιορισμών στη δημιουργική διαδικασία. (iv) διερεύνηση ευρέος φάσματος μοντέλων αλληλεπίδρασης πολυμέσων. και v) να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία στην κατασκευή εργαλείων από καθημερινά υλικά και να μετατρέψουν τις συσκευές ηλεκτρονικής ευρείας κατανάλωσης σε εκφραστικά μουσικά όργανα.

Εργαστήριο: Μουσική Πρακτική ΙΙ (Πληκτρολόγια)

Μια τάξη εργαστηρίων για σπουδαστές όλων των επιπέδων, όπου ασκείται, προπορεύεται, συζητείται και εκτελείται ποικιλία του ρεπερτορίου πληκτρολογίου. Οι σπουδαστές θα εκπαιδευτούν στην εκμάθηση του τρόπου παραγωγής ήχου χρησιμοποιώντας διάφορες πτυχές της εκτέλεσης των πλήκτρων, καθώς και μερικά βασικά στοιχεία της μουσικής, τις ικανότητες πληκτρολογίου, την αρμονία και τις επιλεγμένες ιστορικές και τεχνικές συνεισφορές. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, θα πραγματοποιηθούν περιστασιακές μάστερ μαθήματα, με άμεση διάλογο μεταξύ φοιτητών και διεθνώς προεξέχοντων μουσικών με τηλεδιάσκεψη. Οι μαθητές θα εισαχθούν σε νέες τεχνικές, πρακτικές μεθόδους και καλλιτεχνικές γνώσεις από κάθε μουσικό και θα έχουν τη δυνατότητα να εφαρμόσουν το μάθημα στην πρακτική τους. Προβλέπεται ατομική ή duo απόδοση για την επιτροπή κριτικής απόδοσης στο τέλος του εξαμήνου. Ο φοιτητής θα είναι επίσης εκπαιδευμένος να διατηρεί ένα γραπτό "πρακτικό περιοδικό" κατά τη διάρκεια του μαθήματος, για να προβληματιστεί σχετικά με την εμπειρία μάθησης και τη σχέση της με άλλα μαθήματα ή θέματα που μελετήθηκαν. Προκειμένου να παρέχεται επαρκής καθοδήγηση στους αρχάριους, το μέγεθος της τάξης θα περιορίζεται σε 10 φοιτητές.

Στόχοι

Στο τέλος αυτού του μαθήματος, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση: (i) να έχουν μια βαθύτερη κατανόηση και εκτίμηση για την τέχνη της μουσικής πληκτρολογίου, (ii) να διαβάζουν παραδοσιακή μουσική σημειογραφία, σύμβολα χορδών (που χρησιμοποιούνται κυρίως στην Jazz / Pop) (iii) να κατανοήσουν την ερμηνεία του τόνος και το ύφος που είναι επιθυμητό για κάθε εκτέλεση, (iv) να συμμετάσχουν διεξοδικά εκφράζοντας τις ιδέες και τα συναισθήματά τους δημιουργώντας μουσική.

Εργαστήριο: Μουσική Πρακτική ΙΙΙ (χορωδιακό συγκρότημα)

Με τη μελέτη των έργων από μεσαιωνική έως σύγχρονη, καθώς και από μη κλασσικές παραδόσεις σε όλο τον κόσμο, το χορωδιακό σύνολο θα εξερευνήσει το εκφραστικό δυναμικό της ανθρώπινης φωνής. Ανοιχτά σε μαθητές όλων των φωνητικών επιπέδων, οι μαθητές θα συμμετέχουν σε εβδομαδιαίες χορωδιακές πρόβες, όπου θα τους ανατεθεί η πρακτική άσκησης φωνητικών και αυτιών για περαιτέρω βελτίωση. Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου θα πραγματοποιηθούν περιστασιακές βιντεοδιασκέψεις με διάφορα ολοκληρωμένα χορωδιακά / φωνητικά σύνολα καθώς και δάσκαλοι μη-δυτικής φωνητικής παράδοσης για τους μαθητές να διευρύνουν τις γνώσεις και την πρακτική τους. Ο φοιτητής αναμένεται να διατηρήσει ένα κοινό περιοδικό για να προβληματιστεί σχετικά με την εκπαιδευτική εμπειρία, να μάθει από τις μεθόδους πρακτικής των άλλων και να συνδεθεί με άλλα μέλη του συγκροτήματος.

Στόχοι

Στο τέλος αυτού του μαθήματος οι σπουδαστές πρέπει να έχουν (i) βαθύτερη κατανόηση της ποικίλης χορωδιακής / φωνητικής μουσικής και της γενικής μουσικής ιστορίας, (ii) να διαβάζουν βασική μουσική σημειογραφία, (iii) να τραγουδούν με ακριβή pitch, ρυθμό και κατάλληλα αρθρώσεις και (iv) συνεργάζεται με άλλους μουσικούς σε μεγάλα σύνολα.

Εργαστήριο: Μουσική πρακτική IV (ιαπωνικό Koto)

Μια τάξη εργαστηρίων για τους επίδοξους φοιτητές του Koto, όλων των επιπέδων, με βάση τις εργαστηριακές δραστηριότητες στην τάξη, ανέθεσε ατομικές μαθησιακές δραστηριότητες, πρακτική και ατομικές και ομαδικές παρουσιάσεις. Αυτό το εργαστήριο θα περιλαμβάνει ενεργό μάθηση των μεθόδων αναπαραγωγής του Koto. Οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε δραστηριότητες ακρόασης και θα μάθουν τα βασικά στοιχεία του παραδοσιακού ιαπωνικού συστήματος σημειώσεων για τη μουσική του Koto. Βήμα προς βήμα, οι μαθητές θα αρχίσουν να μαθαίνουν τη βασική τεχνική παιχνιδιού, θα μελετούν απλά μουσικά κομμάτια και θα προχωρούν σε πιο πολύπλοκα έργα. Ο εκπαιδευτής θα προπονηθεί και θα ενθαρρύνει τους μαθητές, αλλά και θα τους προκαλέσει να ασκήσουν την προετοιμασία για την επόμενη συνάντηση εργασίας. Οι σπουδαστές θα διαβάσουν δοκίμια, θα ακούσουν και θα μελετήσουν ηχογραφήσεις και ηχογραφήσεις αντιπροσωπευτικών έργων και εξαιρετικών εκτελεστών του Koto. Οι φοιτητές θα υποχρεούνται να τηρούν ένα γραπτό περιοδικό, σχετικά με την πρακτική άσκησή τους και άλλες μαθησιακές δραστηριότητες στο εργαστήριο και τις σχέσεις τους με άλλες τάξεις που λαμβάνουν. @ Στο τέλος του εξαμήνου, οι μαθητές θα προετοιμάσουν μια σύντομη απόδοση (ατομική και σε διάφορες ομάδες) για να δείξουν το επίπεδο δεξιοτήτων που έχουν αναπτύξει στο εργαστήριο. Προκειμένου να παρέχεται επαρκής καθοδήγηση στους αρχάριους, το μέγεθος της τάξης θα περιορίζεται σε 10 φοιτητές.

Στόχοι

Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι μαθητές αναμένεται να:

(i.) Να είναι σε θέση να παίξει μερικά απλά μικρά κομμάτια στο Koto, να απεικονίσει διάφορες μεθόδους που χρησιμοποιούνται στην ηχητική παραγωγή του οργάνου και να χρησιμοποιήσει την κατάλληλη ιαπωνική ορολογία που ισχύει για την εκτέλεση στο Koto

(ii.) Εξηγήστε και συζητήστε πολλά από τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν την παραδοσιακή ιαπωνική μουσική που παίζεται στο Koto από τη δυτική κλασσική μουσική.

(iii.) Να είναι σε θέση να προσδιορίσει πολλά έργα από το κλασικό ρεπερτόριο για το Koto. (iv) Να είναι σε θέση να συζητήσει διάφορα παραδοσιακά έργα για το Koto και το ιστορικό περιβάλλον και την πολιτιστική σημασία του καθενός.

Εργαστήριο: Μουσική πρακτική V (Shakuhachi)

Μια τάξη εργαστηρίων για τους επίδοξους φοιτητές του Shakuhachi, όλων των επιπέδων, με βάση τις εργαστηριακές δραστηριότητες στην τάξη, ανέθεσε ατομικές μαθησιακές δραστηριότητες, πρακτική και ατομικές και ομαδικές παρουσιάσεις. Αυτό το σεμινάριο θα περιλαμβάνει ενεργό μάθηση των μεθόδων αναπαραγωγής του Shakuhachi. Οι μαθητές θα μάθουν για τη σημασία της σωστής αναπνοής καθώς σχετίζεται με αυτό το όργανο και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτής της μουσικής και οργάνου. Οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε δραστηριότητες ακρόασης και θα μάθουν τα βασικά στοιχεία του παραδοσιακού ιαπωνικού συστήματος σημειώσεων για τη μουσική Shakuhachi. Βήμα προς βήμα, οι μαθητές θα αρχίσουν να μαθαίνουν τη βασική τεχνική παιχνιδιού, θα μελετούν απλά μουσικά κομμάτια και θα προχωρούν σε πιο πολύπλοκα έργα. Ο εκπαιδευτής θα επιδείξει το παιχνίδι του εργαλείου και θα παράσχει ανατροφοδότηση για να ενθαρρύνει τους μαθητές, αλλά και θα τους προκαλέσει να ασκήσουν την προετοιμασία για την επόμενη συνάντηση εργασίας. Οι μαθητές θα διαβάσουν δοκίμια, θα ακούσουν και θα μελετήσουν ηχογραφήσεις και ηχογραφήσεις αντιπροσωπευτικών έργων και εξαιρετικών ερμηνευτών του Shakuhachi. Οι φοιτητές θα υποχρεούνται να τηρούν ένα γραπτό περιοδικό, σχετικά με την πρακτική άσκησή τους και άλλες μαθησιακές δραστηριότητες στο εργαστήριο και τις σχέσεις τους με άλλες τάξεις που λαμβάνουν. Προκειμένου να παρέχεται επαρκής καθοδήγηση στους αρχάριους, το μέγεθος της τάξης θα περιορίζεται σε 10 φοιτητές.

Στόχοι

Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι μαθητές αναμένεται να:

(i.) Να είναι σε θέση να παίξει μερικά απλά σύντομα κομμάτια στο Shakuhachi, να απεικονίσει διάφορες μεθόδους που χρησιμοποιούνται στην ηχητική παραγωγή στο όργανο και να χρησιμοποιήσει την κατάλληλη ιαπωνική ορολογία που ισχύει για την εκτέλεση στο Shakuhachi.
(ii.) Εξηγήστε και συζητήστε πολλά από τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν την παραδοσιακή ιαπωνική μουσική όπως παίζεται στο Shakuhachi από τη δυτική κλασσική μουσική.
(iii.) Να είναι σε θέση να προσδιορίσει πολλά έργα από το κλασικό ρεπερτόριο για Shakuhachi.
(iv) Να είναι σε θέση να συζητήσουν διάφορα παραδοσιακά έργα για το Shakuhachi και το ιστορικό περιβάλλον και την πολιτιστική σημασία του καθενός.

Κοντά στο τέλος του εξαμήνου, οι μαθητές θα προετοιμάσουν μια σύντομη παράσταση (ατομική και σε διάφορες ομάδες) για να δείξουν το επίπεδο δεξιοτήτων που έχουν αναπτύξει στο εργαστήριο.

Εργαστήριο: Μουσική και Δημιουργικότητα Ι

Το μάθημα αυτό είναι ένα διαδραστικό σεμινάριο που έχει σχεδιαστεί για να αυξήσει το δημιουργικό δυναμικό των μαθητών και να δώσει στους μαθητές την εμπειρία της παραγωγής μιας πρωτότυπης, υψηλής ποιότητας μουσικής εργασίας για ταινία. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της ανάλυσης των μουσικών αριστουργημάτων σε πολλαπλά είδη και ασκήσεων που απαιτούν από τους μαθητές να συνθέτουν στίχους και μελωδίες για την εργασία. Ως ομάδα, οι μαθητές θα συνεργαστούν για τη δημιουργία μουσικής για ένα οπτικό μέσο (σκηνή από ταινία ή βίντεο). Μέσω της ανάλυσης των σκηνών από μεγάλες ταινίες, οι μαθητές θα μάθουν τον ρόλο που παίζει η μουσική μέσα σε μια κινηματογραφική σκηνή. Η πορεία κορυφώνεται με την παρουσίαση ενός τελικού έργου, στο οποίο οι μαθητές καταγράφουν την αρχική μουσική στην οποία εργάζονται από την αρχή του μαθήματος.

Στόχοι

Να δοθεί στους σπουδαστές η ευκαιρία να ξεκλειδώσουν τη δύναμη δημιουργικότητάς τους και τη μουσική τους ικανότητα. Να οικοδομηθεί η εμπιστοσύνη των μαθητών στο δικό τους δημιουργικό δυναμικό. Να δώσουν στους μαθητές την εμπειρία της συνεργασίας τους σε μια προσπάθεια συνεργασίας για να δημιουργήσουν ένα πολύπλευρο / πολυ-γενικό μουσικό έργο, ενώ παράλληλα εισάγει διάφορες πτυχές της μουσικής παραγωγής όπως η παραγωγή, η σύνθεση

Εργαστήριο: Μουσική και δημιουργικότητα II

Ένα διαδραστικό εργαστήριο που βασίζεται σε θέματα που μελετήθηκαν στο Workshop: Μουσική και Δημιουργικότητα 1, προσφέροντας περισσότερες σε βάθος ασκήσεις δημιουργικότητας και πιο εμπεριστατωμένες μελέτες μουσικής σύνθεσης και παραγωγής. Σε αντίθεση με τη Μουσική και τη Δημιουργικότητα 1, οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να συνθέτουν και να εκτελούν την αρχική τους τελική σύνθεση έργου μόνοι τους (σε σόλο) ή σε συνεργασία με άλλους μαθητές στο εργαστήριο. Λόγω αυτής της ευελιξίας, κάθε μαθητής θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την κινηματογραφική σκηνή για χρήση στην παραγωγή του αρχικού τελικού έργου μουσικής. Κάθε φοιτητής θα εργαστεί για την ολοκλήρωση αυτού του έργου από την αρχή του μαθήματος. Εκτός από την επαγγελματική καταγραφή των τελικών έργων των σπουδαστών, η Μουσική και η Δημιουργικότητα 2 κορυφώνουν με μια δημόσια παράσταση των πρωτότυπων τελικών έργων των φοιτητών σε μια πανεπιστημιακή συναυλία.

Στόχοι

Να δώσει στους μαθητές μεγαλύτερο έλεγχο στην παραγωγή του τελικού έργου τους πρωτότυπες μουσικές συνθέσεις? Να ενισχυθεί περαιτέρω η εμπιστοσύνη των μαθητών στις δημιουργικές τους ικανότητες. Να δώσει στους μαθητές την ικανοποίηση για τη δημιουργία ενός μουσικού έργου παγκόσμιας κλάσης. Για να εκθέσετε περαιτέρω τους σπουδαστές σε επαγγελματικές εμπειρίες παραγωγής μουσικής.

Εργαστήριο: Μουσική Σύνθεση για Δυτικά και Παραδοσιακά Ιαπωνικά Όργανα

Ένα εργαστήρι για τους σπουδαστές μουσικής όλων των επιπέδων που βασίζονται σε δραστηριότητες στην τάξη, ανέθεσε ατομικές μαθησιακές δραστηριότητες, πρακτική και ατομικές και ομαδικές παρουσιάσεις. Αυτό το εργαστήριο θα περιλαμβάνει ενεργό μάθηση για το πώς οι συνθέτες γράφουν ή οργανώνουν τη δική τους μουσική. Οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε δραστηριότητες ακρόασης και θα διερευνήσουν τυπικά δυτικά, παραδοσιακά ιαπωνικά και πειραματικά συστήματα γραφικών συμβολισμών. Βήμα προς βήμα, οι μαθητές θα αρχίσουν να εργάζονται σε απλά μουσικά κομμάτια, τα οποία μπορούν να τραγουδηθούν ή να παιχτούν σε ένα όργανο και να προχωρήσουν σε πιο σύνθετους τύπους. Οι μαθητές θα προσπαθήσουν να λύσουν διάφορα μουσικά προβλήματα για να βελτιώσουν την κατανόησή τους στη μουσική σύνθεση και στη συνέχεια θα αναθεωρήσουν τις δικές τους συνθέσεις και μαζί θα προσπαθήσουν να εκτελέσουν και να μελετήσουν τις νέες συνθέσεις του άλλου. Οι μαθητές θα διερευνήσουν τις ζωτικές σχέσεις που σχετίζονται με τη μουσική σύνθεση με το χορό και το θέατρο. Ο εκπαιδευτής θα προπονηθεί και θα ενθαρρύνει τους σπουδαστές, αλλά και θα τους προκαλέσει να ολοκληρώσουν τις δραστηριότητες σύνθεσης των οικιακών εργασιών και τις ασκήσεις για την προετοιμασία για τις επόμενες συναντήσεις εργαστηρίου. Οι μαθητές θα διαβάσουν τα δοκίμια, θα ακούσουν τις ηχογραφήσεις και θα ανασκοπήσουν τη μουσική των επιλεγμένων έργων που έχουν μελετηθεί στην τάξη. Οι φοιτητές θα κρατήσουν ένα περιοδικό, γράφοντας για τις συνεχιζόμενες μαθησιακές τους δραστηριότητες στο Workshop και τη σχέση τους με άλλες τάξεις που λαμβάνουν.

Στόχοι

(1) Σε κάθε επίπεδο, οι μαθητές θα παρουσιάζουν τακτικά και θα συζητούν με τα μέλη του εργαστηρίου, με τις δικές τους συνθέσεις και με τους συναδέλφους συμμετέχοντες στο εργαστήριο. (2) Κατά την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι μαθητές αναμένεται να: (i) κατανοήσουν μερικές βασικές προσεγγίσεις που χρησιμοποιούνται στη σύνθεση μουσικής τόσο στο δυτικό πλαίσιο όσο και στο πλαίσιο της παραδοσιακής ιαπωνικής μουσικής, (ii) Να είναι σε θέση να συνθέσει πολλά, σύντομα μουσικά έργα. (iii) να μπορούν να συζητούν τις δικές τους μουσικές συνθέσεις και αυτές των άλλων. (iv) Στο τέλος του εξαμήνου, οι μαθητές θα προετοιμάσουν ένα σύντομο πρόγραμμα για να παρουσιάσουν τα νέα τους έργα, τα οποία θα συγκροτηθούν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου του εργαστηρίου. και (v) ο φοιτητής αναμένεται να είναι σε θέση να συζητήσει με συνέπεια τις ιδέες και τις μεθόδους πίσω από τις δικές του συνθέσεις και τις παραστάσεις τους.

Εργαστήριο: Ερμηνευτικός Χορός

Αυτό το μάθημα είναι μια εισαγωγή στον ερμηνευτικό χορό για μαθητές όλων των επιπέδων. Οι μαθητές θα μάθουν διάφορες χορευτικές κινήσεις που χρησιμοποιούνται συχνά στον ερμηνευτικό χορό και θα αρχίσουν να εξερευνούν τους άλλους. Οι μαθητές θα διαμορφώσουν το σώμα τους με τρόπο που θα επιτρέψει τη βαθύτερη επικοινωνία. Αναμένεται να διαβάσουν τα δοκίμια και να μελετήσουν τα βιντεοσκοπημένα υλικά για σημαντικά παρελθόντα του ερμηνευτικού χορού, όπως το έργο του Merce Cunningham και της Dance Company του, καθώς και άλλα υλικά σχετικά με τις μορφές τοπικών χορών αρκετών αυτόχθονων λαών, να εμβαθύνουν τη δική τους κατανόηση του ερμηνευτικού χορού. Κεντρικής σημασίας θα είναι η συμμετοχή σε μια διαδικασία αυτοανακάλυψης αναζητώντας δυνατότητες επικοινωνίας με τους άλλους με έναν αυτοσχέδιο τρόπο και με αυτόν τον τρόπο βρίσκοντας πηγές εσωτερικής δημιουργικότητας. Όλοι οι μαθητές θα πρέπει να τηρούν ένα γραπτό περιοδικό κατά τη διάρκεια του εξαμήνου στο οποίο διατηρείται η καταγραφή των μαθησιακών εμπειριών στα εργαστήρια και τις πρόβες, καθώς και οι σκέψεις σχετικά με τη σχέση αυτών των μαθησιακών εμπειριών με άλλα μαθήματα που λαμβάνει. Κοντά στο τέλος του εξαμήνου, οι μαθητές θα προετοιμάσουν μια σύντομη παράσταση (ατομική και σε διάφορες ομάδες) για να δείξουν το επίπεδο δεξιοτήτων που έχουν αναπτύξει στο εργαστήριο.

Στόχοι

Οι φοιτητές που έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς αυτό το μάθημα θα πρέπει να είναι σε θέση: 1) να εξηγήσουν πώς χρησιμοποιεί την αυτογνωσία και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν σε αυτό το εργαστήριο για να προετοιμάσουν και να παρουσιάσουν το μέρος / 2) να επιδείξει διάφορες χορευτικές κινήσεις τις οποίες έχει μάθει ή να ανακαλύψει κατά τη διάρκεια των συναντήσεων του εργαστηρίου, 3) να συζητήσει με συνέπεια και ευφυία το έργο πολλών γνωστών χορευτών και χορευτικών εταιρειών που έχουν μελετηθεί στο μάθημα και 4) έχει προχωρήσει στις ικανότητές του στον ερμηνευτικό χορό κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων.

Εκπαιδευτές:

Αλέξανδρος Σίγκμαν

Βοηθοί:

  • Aya Nishina
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • Αγγλικά

Κοιτάξτε7 περισσότερα μαθήματα αποInternational College of Liberal Arts - Yamanashi Gakuin University »

Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Απρ. 2020
Duration
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Πλήρης παρακολούθηση
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Απρ. 2020
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Απρ. 2020

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη