Πτυχίο Βιομηχανικού Σχεδιασμού

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Βιοτεχνικό επάγγελμα

Το επάγγελμα του Βιομηχανικού Σχεδιασμού στοχεύει στην επίλυση των προβλημάτων των ανθρώπων, στη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους και στη βελτίωση της απόλαυσης της ζωής με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, υπηρεσιών και συστημάτων. Αναλύοντας τις υπάρχουσες εμπειρίες των χρηστών, βελτιώνοντας τις σπασμένες εμπειρίες και προτείνουμε νέες εμπειρίες χρηστών βρίσκεται στον πυρήνα αυτού του επαγγέλματος. Ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, υπηρεσιών και συστημάτων που χρησιμοποιούμε καθημερινά είναι τα αποτελέσματα αυτών των προσπαθειών. Αυτά περιλαμβάνουν το μπουκάλι CocaCola που έγινε εικονίδιο μάρκας Sony Walkman, το οποίο άλλαξε την πρακτική ακρόασης μουσικής και το iPhone της Apple που επαναπροσδιόρισε την αλληλεπίδραση μας με τα τηλέφωνα. Αυτά τα παραδείγματα υπογραμμίζουν επίσης το ευρύ πεδίο εργασίας των βιομηχανικών σχεδιαστών. Το μοναδικό κοινωνικό και πολιτιστικό πλαίσιο της Τουρκίας διευρύνει ακόμη και την εφαρμογή του βιομηχανικού σχεδιασμού στη χώρα μας. Μαζί με την έμφαση στην ανάπτυξη και την οικονομική ανάπτυξη, οι εταιρείες έχουν στρέψει την προσοχή τους στο βιομηχανικό σχεδιασμό, προκειμένου να καταλήξουν σε καινοτόμες προτάσεις λύσεων. Από αυτή την άποψη, ο βιομηχανικός σχεδιασμός αξιολογείται ως η νέα πηγή καινοτομίας και, κατά συνέπεια, ο ανταγωνισμός.

Τμήμα προσέγγισης

Özyeğin University Βιομηχανικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Özyeğin (ÖzÜ ID) είναι μια εξέχουσα σχολή σχεδιασμού με την καινοτόμο εκπαιδευτική φιλοσοφία του. Η καινοτόμος προσέγγιση απορρέει από τρεις πτυχές: εκπαίδευση βασισμένη σε σχεδιασμό αλληλεπίδρασης, έμφαση στην επιχειρηματικότητα και διοίκηση επιχειρήσεων, δυνατότητα παρακολούθησης ενός από τα τέσσερα κομμάτια (σχεδιασμός αλληλεπίδρασης, σχεδιασμός συσκευασίας, σχεδιασμός επίπλων, σχεδιασμός μόδας και αξεσουάρ.

Κατά την ίδρυση του τμήματος, η Özü ID διερεύνησε την εξέλιξη του επαγγελματικού σχεδιασμού και των αναγκών των χρηστών στην Τουρκία και στο εξωτερικό. Αυτό έχει οδηγήσει σε ένα πρόγραμμα σπουδών που βασίζεται στο σχεδιασμό αλληλεπίδρασης, καθώς ανταποκρίνεται καλύτερα στις σύγχρονες και τις μελλοντικές ανάγκες. Στο πλαίσιο της φιλοσοφίας εκπαίδευσης με βάση το σχεδιασμό των αλληλεπιδράσεων, τα μαθήματα στούντιο και θεωρίας είναι δομημένα ώστε να περιλαμβάνουν σχεδιαστική έρευνα, σχεδιασμό υπηρεσιών, σχεδιασμό εμπειρίας και σχεδίαση με επίκεντρο τον χρήστη.

Πιστεύουμε ότι οι απόφοιτοι της ÖzÜ ID γίνονται βασικοί παράγοντες στη διαχείριση του σχεδιασμού, στη στρατηγική σχεδιασμού και στις διαδικασίες σχεδιασμού και ανάπτυξης προϊόντων, υπηρεσιών και συστημάτων. Προκειμένου να προετοιμάσουμε τους μαθητές μας για τέτοιους ρόλους, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην επιχειρηματικότητα και την επιχειρηματική διοίκηση και συνεργαζόμαστε με τη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων ÖzÜ. Οι μαθητές ενθαρρύνονται να παρακολουθήσουν μαθήματα σχετικά με την επιχειρηματικότητα και το μάρκετινγκ.

Προσφέρουμε 4 κομμάτια για να ακολουθήσουν οι φοιτητές ξεκινώντας από το έκτο εξάμηνο. Οι σπουδαστές, ανάλογα με τα ατομικά τους ενδιαφέροντα, μπορούν να επιλέξουν οποιοδήποτε από τα 4 κομμάτια (σχεδιασμός αλληλεπίδρασης, σχεδιασμός συσκευασίας, σχεδιασμός επίπλων και σχεδιασμός μόδας και αξεσουάρ) για να ειδικευτούν σε έναν τομέα ή να ακολουθήσουν το κανονικό πρόγραμμα σπουδών βιομηχανικής σχεδίασης.

Το ÖzÜ ID έχει ως στόχο να εκπαιδεύσει τους σχεδιαστές με μια ολιστική προοπτική. Οι απόφοιτοι μπορούν να αξιολογήσουν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τα συστήματα στο οικοσύστημα τους και να γνωρίζουν τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους. Οι καλά εκπαιδευμένοι και ανταγωνιστικοί πτυχιούχοι μας αναπτύσσουν κάθε λύση σε σχέση με τις φυσικές, συναισθηματικές και συμβολικές πτυχές τους.

Γενικές πληροφορίες

Το Τμήμα Βιομηχανικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Ozyegin ιδρύθηκε στο πλαίσιο της Σχολής Αρχιτεκτονικής και Σχεδίασης το 2013. Το Τμήμα υιοθετεί μια φιλοσοφία προοδευτικής εκπαίδευσης και χαρακτηρίζει το σχεδιασμό αλληλεπίδρασης ως βασική του προσέγγιση διατηρώντας ταυτόχρονα την απαραίτητη ευελιξία που ανταποκρίνεται στις τομεακές εξελίξεις τόσο στην Τουρκία όσο και στο εξωτερικό.

Το 2013, η ÖzÜ ID έγινε μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Σχεδίασης (WDO), το οποίο κάποτε ήταν γνωστό ως ICSID. Εντός του ίδιου έτους, η Σχολή Αρχιτεκτονικής και Σχεδιασμού Özü προσχώρησε στο Cumulus (Διεθνής Ένωση Πανεπιστημίων και Κολλεγίων Τέχνης, Σχεδιασμού και Μέσων).

Το 2014, το Τμήμα ξεκίνησε τα ετήσια εργαστήρια σχεδίασης OzU / İID Gökçeada / Imbros γύρω από το θέμα του "τοπικού σχεδιασμού". Η σειρά των εργαστηρίων πραγματοποιείται για πρώτη φορά το 2014 και συνεχίζεται το 2015 και το 2016 σε διεθνή κλίμακα.

Τα προγράμματα Master (με διδακτορικό) και διδακτορικό πρόγραμμα για το σχεδιασμό, την τεχνολογία και την κοινωνία ξεκίνησαν το 2015 μαζί με το Ινστιτούτο Σχεδιασμού Özü İstanbul (ÖzÜ / İID). Οι φοιτητές που προέρχονται από διάφορα επιστημονικά πεδία και περιβάλλοντα διεξάγουν τις διεπιστημονικές σπουδές τους στο ÖzÜ / İID.

Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Υποτροφία Keystone

Ανακαλύψτε τις επιλογές που μπορεί να σας δώσει η υποτροφία μας

Σχετικά με τη Σχολή

As a research university, Özye?in University always opens new horizons and presents new opportunities for students to enable them to discover their true competencies. In a quest to have its graduates ... περαιτέρω

As a research university, Özye?in University always opens new horizons and presents new opportunities for students to enable them to discover their true competencies. In a quest to have its graduates stand out and be one step ahead of others, Özye?in offers an innovative education model that adds value to its students. Özye?in University’s primary mission is to prepare its students to be resourceful graduates in the world of business, making sure that they know more than one foreign language, acquire new skills through social activities, continuously develop themselves, expand their global vision before graduation through international internship or exchange programs, and always be at the service of society. Διαβάστε Λιγότερα

Υποβολή ερώτησης

Άλλη