Διπλό πτυχίο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην παιδική ηλικία

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Επίσημος τίτλος: Διπλός τίτλος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην παιδική ηλικία
Διάρκεια / ECTS: 5 έτη / 312 ECTS
Χώροι / Πανεπιστημιούπολη: 80 / Moncada - Alfara; 80 / Elche. 80 / Castellón
Δίδαξε στα ισπανικά
Αποτελέσματα μάθησης

EDUCACION

γενικές δεξιότητες

  • Γνωρίζοντας τα βασικά θεμέλια του ανθρώπου και τη στήριξη της αξιοπρέπειας του ατόμου.
  • Γνωρίζουν και να αφομοιώσει τις ανθρωπολογικές βάσεις που στηρίζουν τις μεγάλες αρχές του εκπαιδευτικού έργου, ιδίως εκείνων που βασίζονται στο χριστιανικό μήνυμα.
  • Ανάλυση και σύνθεση κοινωνικές πραγματικότητες και τα ρεύματα της σκέψης που επηρεάζουν την ιστορική εξέλιξη της ανθρωπότητας, οι οποίες βασίζονται στο χριστιανικό μήνυμα.
  • Γνωρίζοντας την καθοδήγηση που προσφέρονται από τη χριστιανική ανθρωπολογία στα κοινωνικά θέματα, και ιδιαίτερα για ό, τι αφορά την οικογένεια και την εκπαίδευση.
  • Αναλύστε τον περίπλοκο κόσμο των κοινωνικών σχέσεων που καθορίζουν τη μοίρα του ανθρώπου, προσπαθώντας να κατανοήσει την ύπαρξη και το μυστήριο που περιβάλλει την ανθρωπότητα.
  • Αναλύστε τα διάφορα προτάσεις και λύσεις που δίνονται στα κοινωνικά ζητήματα, με έμφαση στην κοινωνική προοπτική του Magisterium.
  • κριτική επίγνωση της ύπαρξης της υπερβατικότητας και την εμπειρία του στη θρησκευτική εκδήλωση.
  • συστηματική γνώση της θρησκείας σε διάφορες καλλιέργειες, καθώς και την κοινωνική, ηθική και πολιτιστική επιρροή τους.
  • Επίγνωση και σεβασμός για τις θρησκείες των άλλων πολιτισμών.
  • Δυνατότητα να εντοπίσει και να κατανοήσει το νόημα της θρησκευτικής γλώσσας, ως τρόπος έκφρασης το ανέκφραστο.
  • κριτική επίγνωση της άρρηκτη σχέση μεταξύ πίστης και πράξης.
  • Η γνώση της κεντρικότητας της μορφής του Ιησού Χριστού στο μήνυμα και τη χριστιανική ηθική.
  • λεπτομερή γνώση του ουσιαστικού περιεχομένου της χριστιανικής πίστεως.
  • Γνωρίζοντας την αξία της χριστιανικής οικογένειας ως βάση των εκπαιδευτικών διαδικασιών και ως χώρου αριστείας για την αρμονική ανάπτυξη.
  • Η γνώση των ανθρωπολογικών θεμελίων του εκπαιδευτικού έργου.

συγκεκριμένες δεξιότητες

  • Γνωρίστε τους στόχους, το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών και τα κριτήρια αξιολόγησης της Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
  • Προωθήσουν και να διευκολύνουν τη μάθηση στην πρώιμη παιδική ηλικία, από ένα παγκόσμιο και χωρίς αποκλεισμούς διαφορετικών γνωστικών, συναισθηματικών, ψυχοκινητικών και θεληματικό διαστάσεων προοπτική.
  • Σχεδιασμός και ρυθμίζουν τους χώρους μάθησης σε διαφορετικά περιβάλλοντα που καλύπτουν τις μοναδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, την ισότητα των φύλων, της ισότητας και του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
  • Προώθηση της συνύπαρξης μέσα στην τάξη και έξω από αυτήν και να αντιμετωπίσει την ειρηνική επίλυση των συγκρούσεων. Γνωρίζοντας τηρούν συστηματικά περιβάλλοντα μάθησης και της συνύπαρξης και να μάθουν να προβληματιστούν σχετικά με αυτές.
  • Ομάδα προβληματισμού σχετικά με την αποδοχή των προτύπων και του σεβασμού για τους άλλους. Προώθηση της αυτονομίας και τη μοναδικότητα του κάθε μαθητή ως παράγοντες της εκπαίδευσης των συναισθημάτων, τα συναισθήματα και τις αξίες στην πρώιμη παιδική ηλικία.
  • Η εξέλιξη της γλώσσας στην πρώιμη παιδική ηλικία, ξέρει πώς να εντοπιστούν πιθανές δυσλειτουργίες και εξασφαλίζει την ορθή ανάπτυξη. Αποτελεσματική αντιμετώπιση καταστάσεων της εκμάθησης γλωσσών σε πολυπολιτισμικό και πολυγλωσσικό πλαίσιο. Εκφραστούν προφορικά και γραπτά και κυριαρχήσει η χρήση διαφορετικών τεχνικών της έκφρασης.
  • Γνωρίζοντας τις εκπαιδευτικές επιπτώσεις της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών και ειδικότερα, την τηλεόραση στην πρώιμη παιδική ηλικία.
  • Μάθετε τα βασικά των διατροφικών και το παιδί υγιεινής. Μάθετε βασικές αρχές της πρώιμης φροντίδας και βάσεις και τις εξελίξεις που θα μας επιτρέψουν να κατανοήσουμε τις ψυχολογικές διεργασίες, τη μάθηση και την κατασκευή προσωπικότητα στην πρώιμη παιδική ηλικία.
  • Γνωρίζοντας την οργάνωση των νηπιαγωγείων και της πολυμορφίας των δράσεων που περιλαμβάνουν λειτουργίας. Ας υποθέσουμε ότι η άσκηση του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού θα πρέπει να τελειοποιηθεί και να προσαρμόζονται στην επιστημονική, εκπαιδευτική και κοινωνική ζωή καθ 'όλη αλλαγές.
  • Πράξη ως κατευθυντήριες γονείς σε σχέση με την εκπαίδευση της οικογένειας στην περίοδο 0-6 και master κοινωνικών δεξιοτήτων για την αντιμετώπιση με την οικογένεια και τη σχέση του κάθε μαθητή και ολόκληρες οικογένειες.
  • Προβληματιστούν σχετικά με τις πρακτικές στην τάξη για να καινοτομήσουν και να βελτιώσουν τη διδασκαλία. Αποκτήστε συνήθειες και τις δεξιότητες για αυτόνομη και συνεργατική μάθηση και να την προωθήσουν στους μαθητές.
  • Κατανοήσουν το ρόλο, τις δυνατότητες και τα όρια της εκπαίδευσης στη σημερινή κοινωνία και τις βασικές ικανότητες που επηρεάζουν τα σχολεία και τους επαγγελματίες προσχολική εκπαίδευση. Γνωρίζοντας μοντέλα για τη βελτίωση της ποιότητας των σχολείων εφαρμογής.
  • Η κατανόηση των εκπαιδευτικών και των διαδικασιών μάθησης κατά την περίοδο 0-6, στην οικογένεια, κοινωνικό και σχολικό πλαίσιο.
  • Γνωρίζοντας τις εξελίξεις της εξελικτικής ψυχολογίας από την παιδική ηλικία σε περιόδους 0-3 και 3-6.
  • Γνωρίζουν τις βασικές αρχές της πρόωρης προσοχή.
  • Αναγνώριση της ταυτότητας του σταδίου και γνωστική, ψυχοκινητική τους, επικοινωνιακή, κοινωνική, συναισθηματική.
  • Δηλαδή για να προωθήσουν την απόκτηση συνηθειών για την αυτονομία, την ελευθερία, την περιέργεια, την παρατήρηση, τον πειραματισμό, απομίμηση, η αποδοχή των κανόνων και ορίων, συμβολικό και ευρετική παιχνίδι.
  • Γνωρίζοντας την παιδαγωγική διάσταση της αλληλεπίδρασης με τους συμμαθητές και τους ενήλικες και να μάθουν να προωθούν τη συμμετοχή σε συλλογικές δραστηριότητες, συνεργατική εργασία και την ατομική προσπάθεια.
  • Προσδιορίστε μαθησιακές δυσκολίες, γνωστικές δυσλειτουργίες και των σχετικών φροντίδα.
  • Γνωρίζοντας ενημερώσουν άλλους επαγγελματίες ειδικό για να αντιμετωπίσει τη συνεργασία των κεντρικών και των εκπαιδευτικών προσοχή στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που προκύπτουν.
  • Αποκτήστε πόρους για την προώθηση της εκπαιδευτικής ένταξης των μαθητών με δυσκολίες.
  • Δημιουργία και συντήρηση συνδέσεων επικοινωνίας με τις οικογένειες για να υποστηρίξει αποτελεσματικά στην εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Γνωρίζουν και να εκτελέσει τα καθήκοντα του δασκάλου και σύμβουλος σε σχέση με την εκπαίδευση της οικογένειας.
  • Προώθηση και συνεργάζονται σε δράσεις εντός και εκτός του σχολείου, που οργανώθηκε από τις οικογένειες, τους δήμους και άλλους φορείς που έχουν αντίκτυπο στην αγωγή του πολίτη.
  • Αναλύσει κριτικά και να ενσωματώσει τα σημαντικότερα θέματα της σημερινής κοινωνίας που επηρεάζουν την οικογένεια και σχολική εκπαίδευση: κοινωνικές και εκπαιδευτικές επιπτώσεις των οπτικοακουστικών γλώσσες και οθόνες? αλλαγές στις σχέσεις των δύο φύλων και των γενεών? πολυπολιτισμικότητα και διαπολιτισμικότητα? διακρίσεων και την κοινωνική ένταξη και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
  • Γνωρίζοντας την ιστορική εξέλιξη της οικογένειας, τα διάφορα είδη της οικογένειας, τον τρόπο ζωής και την εκπαίδευση στο πλαίσιο της οικογένειας.
  • Γνωρίζοντας τις βασικές αρχές της ανάπτυξης και της υγιούς συμπεριφοράς.
  • Προσδιορίστε διαταραχές του ύπνου, διατροφή, ψυχοκινητική ανάπτυξη, την προσοχή και την ακουστική και οπτική αντίληψη.
  • Συνεργασία με εξειδικευμένους επαγγελματίες για την επίλυση αυτών των προβλημάτων.
  • Εντοπισμός συναισθηματική, τη διατροφή και την ευεξία ανάγκες που διαταράσσουν τη σωστή σωματική και ψυχική ανάπτυξη των μαθητών.
  • Καταλάβετε ότι οι ημερήσιες δυναμική στην προσχολική εκπαίδευση αλλάζει ανάλογα με κάθε μαθητή, ομάδα και την κατάσταση και να μάθουν να είναι ευέλικτη κατά την άσκηση του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού.
  • Να αξιολογηθεί η σημασία της σταθερότητας και της κανονικότητας στο σχολικό περιβάλλον, τα χρονοδιαγράμματα και τις διαθέσεις των εκπαιδευτικών ως παράγοντες που συμβάλλουν στην αρμονική και αναπόσπαστο πρόοδο των μαθητών.
  • Να εργάζονται σε ομάδες με άλλους επαγγελματίες μέσα και έξω από το κέντρο της προσοχής σε κάθε μαθητή, καθώς και σε ακολουθίες εκμάθησης σχεδιασμό και στην οργάνωση συνθήκες εργασίας στην τάξη και να παίξει το διάστημα, προσδιορίζοντας οι ιδιαιτερότητες της περιόδου 0-3 και την περίοδο 3-6.
  • Καλύψει τις ανάγκες των φοιτητών και την παροχή ασφάλειας, την ηρεμία και την αγάπη.
  • Καταλάβετε ότι η συστηματική παρατήρηση είναι ένα βασικό εργαλείο για να προβληματιστούν σχετικά με την πρακτική και την πραγματικότητα και να συμβάλλουν στην καινοτομία και τη βελτίωση στην προσχολική εκπαίδευση.
  • Mastering τεχνικές παρατήρησης και καταγραφής.
  • Ανάλυση πεδίο Διεύθυνση χρησιμοποιώντας παρατήρησης μεθοδολογία με τη χρήση της τεχνολογίας των πληροφοριών και των οπτικοακουστικών τεκμηρίωση.
  • Γνωρίζοντας πώς να αναλύουν τα δεδομένα, κριτικά κατανοήσουν την πραγματικότητα και να υποβάλει έκθεση συμπερασμάτων.
  • Νηπιαγωγείο θέση στο ισπανικό εκπαιδευτικό σύστημα στο ευρωπαϊκό πλαίσιο και σε διεθνές επίπεδο.
  • Γνωρίστε τις διεθνείς εμπειρίες και παραδείγματα καινοτόμων πρακτικών στην προσχολική εκπαίδευση.
  • Εκτιμήσουν τη σημασία της ομαδικής εργασίας.
  • Συμμετοχή στην ανάπτυξη και την παρακολούθηση των έργων προσχολική εκπαίδευση, στο πλαίσιο των σχολικών προγραμμάτων και σε συνεργασία με το έδαφος και με άλλους επαγγελματίες και κοινωνικών παραγόντων.
  • Γνωρίζοντας τη νομοθεσία που διέπει νηπιαγωγεία και την οργάνωσή τους.
  • Εκτιμούμε την προσωπική σχέση με τον κάθε μαθητή και την οικογένεια ως παράγοντας της ποιότητας της εκπαίδευσης.
  • Γνωρίζοντας τις επιστημονικές, μαθηματικές και τεχνολογικές βάσεις του προγράμματος σπουδών αυτού του σταδίου, καθώς και τις θεωρίες σχετικά με την απόκτηση και την ανάπτυξη των σχετικών μάθησης.
  • Γνωρίζοντας τη διδασκαλία για την ανάπτυξη αριθμητικές παραστάσεις και χωρική γεωμετρικές έννοιες και τις στρατηγικές λογική εξέλιξη.
  • Για να κατανοήσουμε τα μαθηματικά ως κοινωνικοπολιτισμικές γνώσεις.
  • Γνωρίζοντας την επιστημονική μεθοδολογία και προαγωγή της επιστημονικής σκέψης και πειραματισμού.
  • Μάθετε για την εξέλιξη της σκέψης, τα έθιμα, τις πεποιθήσεις και τις κινήσεις των κοινωνικών και πολιτικών σε όλη την ιστορία.
  • Γνωρίστε τις πιο σημαντικές στιγμές στην ιστορία της επιστήμης και της τεχνολογίας και τη σημασία της.
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικού προτάσεις σχετικά με την επιστήμη αλληλεπίδραση, την τεχνολογία, την κοινωνία και την αειφόρο ανάπτυξη.
  • Προώθηση ενδιαφέρον και σεβασμό για το φυσικό, κοινωνικό και πολιτιστικό περιβάλλον μέσω κατάλληλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
  • Foster εμπειρίες για την έναρξη της τεχνολογίας των πληροφοριών και των επικοινωνιών.
  • Η γνώση της γλώσσας και παιδείας πρόγραμμα σπουδών αυτού του σταδίου, καθώς και τις θεωρίες σχετικά με την απόκτηση και την ανάπτυξη των σχετικών μάθησης.
  • Προώθηση των δυνατοτήτων της ομιλίας και γραφής.
  • Γνωρίζουμε και master τεχνικές της προφορικής και γραπτής έκφρασης.
  • Γνωρίζοντας την προφορική παράδοση και λαογραφία.
  • Κατανοήστε το πέρασμα από τον προφορικό σε γραπτό κείμενο και να γνωρίζουν τα διάφορα μητρώα και τις χρήσεις της γλώσσας.
  • Γνωρίζοντας τη μαθησιακή διαδικασία της ανάγνωσης και της γραφής και της διδασκαλίας.
  • Πρόσωπο εκμάθησης καταστάσεις γλώσσας σε πολυγλωσσικό πλαίσιο.
  • Αναγνωρίζουν και εκτιμούν τη σωστή χρήση της λεκτικής και μη λεκτικής γλώσσας.
  • Να γνωρίζετε και να χρησιμοποιήσει σωστά τους πόρους για να ενθαρρύνει την ανάγνωση και τη γραφή.
  • Αποκτήστε λογοτεχνική εκπαίδευση και ειδικότερα να γνωρίζει τη λογοτεχνία των παιδιών.
  • Να είσαι σε θέση να προωθήσει μια πρώτη προσέγγιση σε μια ξένη γλώσσα.
  • Εκφραστούν, προφορικά και γραπτά σε μια ξένη γλώσσα.
  • Μάθετε μουσική βασικές αρχές, τα πλαστικά και τη γλώσσα του σώματος πρόγραμμα σπουδών αυτού του σταδίου, καθώς και τις θεωρίες σχετικά με την απόκτηση και την ανάπτυξη των σχετικών μάθησης.
  • Να γνωρίζετε και να χρησιμοποιήσει τα τραγούδια για την προώθηση της ακρόασης, ρυθμική και φωνητικά εκπαίδευσης.
  • Γνωρίζοντας πώς να χρησιμοποιούν το παιχνίδι ως πόρο διδασκαλία και μαθησιακές δραστηριότητες σχεδιασμού που βασίζεται στη παιχνιδιάρικη αρχές.
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικών προτάσεων που προάγουν την μουσική αντίληψη και έκφραση, κινητικές δεξιότητες, την κατάρτιση και τη δημιουργικότητα.
  • Αναλύστε οπτικοακουστικό γλώσσες και εκπαιδευτικές επιπτώσεις τους.
  • Προώθηση ευαισθησία σε πλαστικό έκφρασης και καλλιτεχνικής δημιουργίας.
  • Αποκτήστε μια πρακτική γνώση από την τάξη και τη διαχείρισή της.
  • Η γνώση και η εφαρμογή των διαδικασιών αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας μέσα στην τάξη, καθώς και να αποκτήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για την προώθηση ενός κλίματος που διευκολύνει την εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων και της συνύπαρξης.
  • Έλεγχος και παρακολούθηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και, ιδίως τη διδασκαλία και τη μάθηση από τον έλεγχο τεχνικές και στρατηγικές που απαιτούνται.
  • Να συνδέσουν τη θεωρία και την πρακτική με την πραγματικότητα της τάξης και το κέντρο.
  • Συμμετοχή στη διδασκαλία και τη μάθηση με την τεχνογνωσία, την υποκριτική και αντανακλώντας από την πρακτική.
  • Συμμετοχή στις προτάσεις βελτίωσης στους διάφορους τομείς πολιτικής μπορεί να καθοριστεί στο κέντρο.
  • Η τακτική διαδικασίες αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας με ομάδες φοιτητών 0-3 χρόνια και 3-6 χρόνια.
  • Γνωρίζοντας συνεργασίες με διάφορους τομείς της εκπαιδευτικής κοινότητας και του κοινωνικού περιβάλλοντος.

εργασία

Επαγγελματικές προοπτικές

Πτυχίο στην Προσχολική Εκπαίδευση

Το επάγγελμα για το οποίο εκπαιδεύονται Ο τίτλος Master στην Προσχολική Εκπαίδευση. Επιπλέον, ο βαθμός στην προσχολική εκπαίδευση μπορεί να αναπτύξει τις δραστηριότητές του στους ακόλουθους τομείς:

  • Ο καθηγητής δημόσια και ιδιωτικά σχολεία: Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
  • Λειτουργός (Προσχολικής Εκπαίδευσης): Εθνική? αυτόνομου? Τοπική? Διεθνείς Οργανισμοί? Διπλωματική καριέρα
  • Εξειδικευμένο προσωπικό των μουσείων και πολιτιστικών κέντρων: εκπαιδευτικό ηγεσία? Συντήρηση σταθερών και ανακυκλούμενων κεφαλαίων? εκθέσεις? εξατομικευμένη και ομαδική καθοδήγηση? Η δημιουργία και τη διατήρηση διαύλων ανταλλαγής? ανάπτυξη Καταγραφή και δημιουργία καταλόγων? Πολιτιστικές Broker
  • Agent πολιτιστικές υπηρεσίες: σχεδιασμός προϊόντων, πολιτιστικές εγκαταστάσεις και υπηρεσίες? διαπολιτισμικής μεσολάβησης και της διεθνούς συνεργασίας? Ψυχαγωγία και πολιτιστικά διάχυσης? Οπτικοακουστικό? επιμέλεια? Παρέμβαση για την αποκατάσταση και αποκατάσταση της πολιτιστικής κληρονομιάς
  • Δήμων και των πολιτών φορείς: πολιτιστικό και εκπαιδευτικό Δυναμισμός? Η οργάνωση προγραμμάτων και εκδηλώσεων και οι πολίτες ψυχαγωγικές δραστηριότητες
  • ερευνητής? Ανώτατο Συμβούλιο Επιστημονικών Ερευνών? Υπουργείο Πολιτισμού? πανεπιστήμια? βάσεις

Πτυχίο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Το επάγγελμα για το οποίο εκπαιδεύονται τον τίτλο είναι Δάσκαλος / α στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Ο βαθμός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση μπορούν να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους στους ακόλουθους τομείς:

  • Maestro / α σε επιδοτούμενες και ιδιωτικές σχολές: Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
  • Δάσκαλος Σώμα πρόσβαση στο δημόσιο σύστημα: Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
  • Προσωπικά έρευνα: πανεπιστήμια? θεμέλια? Υπουργείο Πολιτισμού? Ανώτατο Συμβούλιο Επιστημονικών Ερευνών
  • Δήμων και των πολιτών φορείς: πολιτιστικό και εκπαιδευτικό Δυναμισμός? Οργάνωση έργα και δραστηριότητες αναψυχής
  • Agent πολιτιστικές υπηρεσίες: κινούμενα σχέδια και πολιτιστικών διάχυσης
  • Εξειδικευμένο προσωπικό των μουσείων και πολιτιστικών κέντρων: εκπαιδευτικό ηγεσία? Εξατομικευμένη και ομαδική οδηγό
  • Άλλα πολιτιστικά κέντρα: Ludotecas? Σχολεία αγροκτήματα? κέντρα διακοπών

Αυτό που μας κάνει διαφορετικούς;

1. Η 5-τρόπος Απασχολησιμότητα: Απασχολησιμότητα συνολικό σχέδιο Μάστερ

Το να είσαι δάσκαλος στην Κοινότητα της Βαλένθια απαιτεί αρκετές διαπιστεύσεις. Το στοίχημα μας είναι ότι ο φοιτητής της Εκπαίδευσης της CEU-UCH ολοκληρώνει το πτυχίο στο 4ο έτος με τις πιστοποιήσεις που κατέχει επίσης. Και φυσικά, χωρίς να πληρώνω περισσότερα. Έτσι ώστε η απασχολησιμότητά σας να είναι μέγιστη από το μηδέν λεπτό που αφήνετε το πανεπιστήμιο:

  • English Εκπαίδευση: Μπορείτε finalizarás το βαθμό με τον τίτλο που σας δίνει τη δυνατότητα να διδάξει οποιοδήποτε θέμα στα αγγλικά.
  • Valenciano κατάρτισης: μπορείτε να φτάσετε στο τέλος του τίτλου βαθμό που σας δίνει τη δυνατότητα να διδάξει οποιοδήποτε θέμα σε αυτή τη γλώσσα.
  • Τίτλος για τη διδασκαλία της Καθολικής Θρησκείας: να διδάξει καθολική θρησκεία. Κάτι που ήδη απαιτούν οι περισσότεροι εργοδότες κέντρα, δημόσια ή ιδιωτική.
  • Αντιθέσεις προετοιμασίας: Επιπλέον, στο 4ο έτος, προσφέρουμε πρωτοποριακές εκπαίδευση σε τεχνικές προετοιμασίας αντιθέσεις.
  • Διαπίστευση εγκάρσιες ικανότητες: τεχνική υποστήριξη κατάρτισης για τη βελτίωση της απασχολησιμότητας και την ικανότητά σας για την επιχειρηματικότητα. Και εγώ διαπίστευση στο τέλος της ποιότητας για να εμπλουτίσουν το βιογραφικό σας.

2. Η άμεση επαφή με το επάγγελμα

Επειδή καταλαβαίνουμε ότι για να γίνει ένας καλός δάσκαλος πρέπει να είναι από την πρώτη επαφή με τους καλύτερους επαγγελματίες:

  • Πολλοί από τους καθηγητές μας είναι εξαιρετική καθηγητές εργάζονται ενεργά για την καινοτομία στα σχολεία.
  • Και τα υλικά που έχουν αναπτυχθεί στο βαθμό ολοκληρωθεί με άμεση εκπαίδευση σε σχολεία και κολέγια, εργαστήρια και σεμινάρια για να αναπτυχθούν σωματικά σε αυτά τα κέντρα.

3. Αναγνώριση των πιστώσεων

Αν έχετε ολοκληρώσει ένα κύκλο τριτοβάθμιας επαγγελματικής κατάρτισης μπορεί να έχει μια σημαντική αναγνώριση των πιστώσεων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις επικυρώσεις και την αναγνώριση των πιστώσεων μπορείτε να ελέγξετε τον πίνακα των ισοδυναμίες CFGS ή να ζητήσετε μια προσωπική συνέντευξη.

Από την άλλη πλευρά, οι απόφοιτοι και στην επιστήμη της Φυσικής Δραστηριότητας και Αθλητισμού μπορούν να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση πτυχία μας με ευνοϊκούς όρους όσον αφορά τις πιστώσεις για να ολοκληρώσει το βαθμό.

4 Η διεθνής διάσταση

  • Γλώσσα: Αγγλικά χωρίς πρόσθετη εκπαίδευση για να βελτιώσουν το επίπεδο σας.
  • Διεθνή Χρηματιστήρια: με συντονισμένες μας με την κινητικότητα Erasmus σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, ώστε να μπορείτε να σπουδάσουν ένα εξάμηνο ή μάθημα σε άλλο πρόγραμμα της χώρας.
  • Πρακτικές εκτός Ισπανίας: στα σχολεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Πολωνία, η Ιρλανδία ...
  • Πρακτικές σε δίγλωσσα σχολεία: δίγλωσσα σχολεία και οι Βρετανοί Βαλένθια.

5.Dobles βαθμούς διπλασιάζει ειδικό βαθμούς

Μπορείτε να παρακολουθήσετε δύο πανεπιστημιακών, ενώ αγωνιστικά προγράμματα συμβατά με όλες τις αίθουσες διδασκαλίας στις ίδιες εγκαταστάσεις και, φυσικά, χωρίς να πληρώνουν δύο φορές. Έτσι είναι τα διπλά ειδικός βαθμούς από το Πανεπιστήμιο της διπλής βαθμούς.

href = "http://www.uchceu.es/estudios/doble-grado/educacion-infantil-primaria

Τελευταία ενημέρωση Δεκ. 2019

Σχετικά με τη Σχολή

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian ... περαιτέρω

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian y a desarrollar su actividad profesional con integridad y responsabilidad. Nuestra referencia son los valores del humanismo cristiano que constituyen nuestro criterio de pensamiento y acción para la mejora de la sociedad. Διαβάστε Λιγότερα

FAQ

Άλλη