Μάρκετινγκ BSc (Hons)

Γενικά

Περιγραφή προγράμματος

Αυτός ο εξειδικευμένος τίτλος είναι ένα δυναμικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει τα πολύπλευρα συστατικά των γνώσεων μάρκετινγκ. Κεντρικό στοιχείο του σχεδιασμού του προγράμματος είναι η εστίαση στην κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών ως οδηγού σχεδιασμού προϊόντων, διανομής, επικοινωνίας και στρατηγικής τιμολόγησης. Μέσω της μελέτης εξειδικευμένων τομέων μάρκετινγκ όπως branding, υπηρεσίες, σχέσεις και ψηφιακό μάρκετινγκ, οι μαθητές θα μάθουν πώς να δημιουργήσουν αξία τόσο για την επιχείρηση όσο και για τους πελάτες της.

Οι μοναδικές τεχνικές παράδοσης μαθήματος συνδυάζουν την ενεργό μάθηση στην τάξη με τις συνομιλίες του Διευθυντή Μάρκετινγκ, μια προσομοίωση επιχειρησιακής πρόκλησης και τις εκδρομές στον τομέα της βιομηχανίας. Αυτά θα σας εξοπλίσουν με τις ιδέες της βιομηχανίας, τις κρίσιμες και αναλυτικές δεξιότητες και τις δυνατότητες λήψης αποφάσεων για την επίλυση πραγματικών προβλημάτων μάρκετινγκ.

Με την έμφαση στην καινοτομία και τη δημιουργικότητα, το πρόγραμμα αυτό ευνοεί τους πρωτοπόρους μάρκετινγκ που θα υπερέχουν τόσο στον ακαδημαϊκό όσο και στον επαγγελματικό τομέα.

Προσλαμβάνει

Ιανουάριος, Μάρτιος

Διάρκεια

3 χρόνια

Προοπτικές καριέρας

  • Διευθύνων Σύμβουλος
  • Υπεύθυνος μάρκετινγκ
  • Ειδικός Διαφήμισης και Προωθήσεων
  • Υπεύθυνος προϊόντων
  • Υπεύθυνος καταστήματος
  • Σύμβουλος μάρκετινγκ
  • Σύμβουλος διοίκησης
  • Λιανική Εμπειρογνώ
  • Συνεργάτης / διαχειριστής σχέσεων με πελάτες
  • Διευθυντής Αλυσίδας Τροφοδοσίας
  • Ειδικός / Διευθυντής Βασικών Λογαριασμών
  • Αναλυτής / Διαχειριστής Έρευνας Καταναλωτών
  • Εκδηλώσεις Παραγωγός

Ενότητες

  • Λογιστική λήψης αποφάσεων
  • Εισαγωγική Οικονομία
  • Αρχές
  • αρχές του μάρκετινγκ
  • Στατιστικές επιχειρήσεων
  • Αγγλικά για Επιχειρήσεις
  • Αρχές επιχειρηματικής χρηματοδότησης
  • Επιχειρηματικό Δίκαιο
  • ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
  • Διαχείριση Μάρκετινγκ
  • Κανάλια μάρκετινγκ
  • Έρευνα Μάρκετινγκ
  • Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ σχέσεων
  • Υπηρεσίες Marketing
  • Δεξιότητες επικοινωνίας
  • Ερευνητικό Έργο (Μέρος 1)
  • Ερευνητικό Έργο (Μέρος 2)
  • Διεθνές μάρκετινγκ
  • Στρατηγικό μάρκετινγκ
  • Πρακτική
  • Μάρκετινγκ επιχειρήσεων προς επιχειρήσεις
  • Σχεδιασμός και εκτέλεση του μάρκετινγκ
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ
  • Επιχειρηματική ηθική

Απαιτήσεις εισόδου

  • STPM: Μέσος όρος C ή CGPA 2,33 (τουλάχιστον 2 κύριοι)
  • A Επίπεδο: Ελάχιστο 12 βαθμοί
  • Αυστραλιανή εγγραφή: ATAR 60
  • Καναδική εγγραφή: 60%
  • MUFY: 60%
  • Ίδρυμα Sunway στις Τέχνες: CGPA 2.0
  • Ίδρυμα Sunway στην Επιστήμη και την Τεχνολογία: CGPA 2.0
  • UEC: Μέγιστο 26 βαθμοί από 5 θέματα (όλα τα βαθμούς Β)
  • IB: Ολοκληρώθηκε με τουλάχιστον 25 πόντους (εκτός από πόντους μπόνους)
Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

For almost 32 years Sunway University has established a reputation both in Malaysia and overseas, as an inspiring educational leader. Perfectly harnessing the highest quality of academic personnel and ... περαιτέρω

For almost 32 years Sunway University has established a reputation both in Malaysia and overseas, as an inspiring educational leader. Perfectly harnessing the highest quality of academic personnel and an exceptionally diverse range of programmes any global educational powerhouse would be proud of. Διαβάστε Λιγότερα

Υποβολή ερώτησης

Άλλη