Καριέρα στον καλλιτέχνη Senior Concept Ειδικευμένος στην γλυπτική και τον κινηματογράφο

Γενικά

3 διαθέσιμες θέσεις
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με αυτό το πρόγραμμα, στην ιστοσελίδα της σχολής

Περιγραφή προγράμματος

Concept-Art Εικονογράφηση

Θα θέλατε να εργαστείτε στη βιομηχανία ταινιών ή βιντεοπαιχνιδιών; Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσο συναρπαστικό θα ήταν να εργαστείτε για μια μεγάλη εταιρεία εικονογράφησης; Εδώ θα ανακαλύψετε όλες τις τεχνικές των επαγγελματιών, τα κλειδιά και τα κόλπα τους.Θα σας διδάξουμε τις τεχνικές γνώσεις για να μεταφέρετε την τέχνη σας σε άλλο επίπεδο και πώς να σχεδιάσετε φανταστικούς, πραγματικούς ή φανταστικούς κόσμους που αργότερα θα γίνουν μικρές ή μεγάλες κινηματογραφικές παραγωγές, τηλεόραση, βιντεοπαιχνίδια κ.λπ. Η φαντασία σας δεν έχει όρια, ανακαλύψτε πώς να εστιάσετε το ταλέντο σας σε ένα μελλοντικό επάγγελμα.

Κινήσεις χαρακτήρων

Από το "Θεμελιώδη Στοιχεία Κινούμενων Σχέσεων" μέχρι την "Μηχανική του Σώματος" σε "Ενεργοποίηση", αυτός ο Δάσκαλος θα σας δώσει τη γνώση για να μην κάνετε μόνο τους χαρακτήρες σας πραγματικούς, αν όχι πιο σημαντικούς, αξιόπιστους. Χρησιμοποιώντας τις τρέχουσες τεχνικές και εργαλεία από τη βιομηχανία, θα μάθουμε την τέχνη του Animation.

Ο φοιτητής θα μάθει τις εσωτερικές δομές και τις διαδικασίες παραγωγής των οπτικοακουστικών εταιριών που εστιάζονται στον κινηματογράφο, τα βιντεοπαιχνίδια και τη διαφήμιση. Θα ολοκληρώσει την ακαδημαϊκή του κατάρτιση με έναν κύλινδρο της καλύτερης δουλειάς του στο animation κατά τη διάρκεια του master's degree, η οποία θα είναι η επιστολή εισαγωγής του για να εισέλθει στην βιομηχανία του τομέα και έτσι να αποκτήσει την πρώτη του δουλειά ως animator χαρακτήρων.

Γλυπτική ακραία

Μάθετε πώς να εργαστείτε στη λειτουργία "Γλυπτική" για να δημιουργήσετε τα πιο σύνθετα και λεπτομερή 3D μοντέλα στην αγορά. Θα μάθετε να σχεδιάζετε και να μοντελοποιείτε χαρακτήρες για τους διάφορους τομείς του 3d. Θα μάθετε την ανθρώπινη ανατομία και τις τεχνικές της γλυπτικής. Από την αρχική ιδέα μέχρι το γλυπτό, λεπτομέρεια, υφή και εφαρμογή. Όλα αυτά ισχύουν για τα διαφορετικά στυλ. Cartoon, ρεαλιστικός σχεδιασμός πλάσματος και κάθε χαρακτήρας που μπορείτε να φανταστείτε χρησιμοποιώντας όλες τις τεχνικές και τα μυστικά της βιομηχανίας.

Θα μάθετε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Zbrush σε βάθος και να το συνδυάσετε με άλλα πακέτα 3D, εφαρμόζοντας εκθετικά τη δύναμη της δημιουργίας.

dancing dave minion, minion tim, despicable me

Αναλυτικό Πρόγραμμα: Ενότητα Ένδειξης-Έργου

βάσεις

Μήνας 1

  • Εισαγωγή του Photoshop
  • Βασικά γεωμετρικά σχήματα
  • Βασικοί κανόνες φωτός
  • Τύποι φωτός και σκιάς
  • Βασικά στοιχεία προοπτικής (1 PF)
  • Βασική ανατομία
  • Υλικά: Βασικά

Μήνας 2

  • Η τιμή (κλίμακα του γκρι)
  • Υλικά: Ενδιάμεσα
  • Βασική ανατομία
  • Βασικά στοιχεία προοπτικής (2PF)
  • Αναλογίες
  • Σύνθετα γεωμετρικά σχήματα

Μήνας 3

  • Βασικά στοιχεία προοπτικής (3PF)
  • Βασική ανατομία
  • Οχήματα και σύνθετα αντικείμενα σε προοπτική

Μήνας 4

  • Προηγμένη προοπτική (1 PF, 2 PF, 3 PF)
  • Σενάρια και γωνίες κάμερας
  • Φως και σκιά

Μήνας 5

  • Προηγμένη ανατομία
  • Θεωρία χρωμάτων
  • Υλικά: Προηγμένη
  • Τοπίο ζωγραφική
Έννοια Art

Μήνας 6

  • Προηγμένη ανατομία
  • Αναζητήστε αναφορές και δημιουργία ιδεών
  • Δημιουργία μικρογραφιών (thumnails)
  • Πώς να δημιουργήσετε τα δικά σας πινέλα και προσαρμοσμένα σχήματα
  • Σύνθεση, νόμος τρίτων
  • Σχεδιάστε μέσα από σιλουέτες
  • Σχεδίαση σκηνών

Μήνας 7

  • Προηγμένη ανατομία
  • Εσωτερικός και εξωτερικός σχεδιασμός
  • Περιβάλλοντα και περιβάλλοντα για βιντεοπαιχνίδια
  • Σχεδιασμός όπλων
  • Τεχνικές φωτοεκτύπωσης και ματρωματογραφίας

Μήνας 8

  • Χαρακτήρας σχεδιασμού χρησιμοποιώντας σιλουέτες
  • Εξερεύνηση του χαρακτήρα μέσω της γραμμής
  • Στρώση στρατηγική στο Photoshop
  • Το πέρασμα απόφραξης
  • Γυρίστε γύρω από τον χαρακτήρα

Μήνας 9

  • Προηγμένη ανατομία
  • Ενεργώντας
  • Εκφράσεις
  • Διάταξη

Ατζέντα: Γλυπτική ακραία μονάδα

Μήνας 1
  • Παρουσίαση του Δασκάλου και της λειτουργίας του.
  • Εφαρμοσμένη θεωρία δημιουργίας χαρακτήρα
  • Ψυχολογικό προφίλ του χαρακτήρα μας
  • Z Brush: Έναρξη - πρακτική.
  • Γλυπτική 1: κρανίο.
  • Ανατομία: Ποσοστά του ανθρώπινου σώματος.
  • Σχέδιο: Παρέχετε και προσαρμόζετε.
  • Ανατομία: Ο ανθρώπινος κορμός
  • Z βούρτσα: σταδιακή μεθοδολογία εργασίας.
  • Σχέδιο: Ο ανθρώπινος κορμός
  • Γλυπτική 2: Ο ανθρώπινος κορμός
  • Ανατομία: Άνω άκρα
  • Z βούρτσα: βελτιστοποίηση και πόροι υλικού
  • Σχέδιο: Ανώτερα άκρα
  • Γλυπτική 3: Άνω άκρα
  • Παράδοση: 2η δόση μιας ρεαλιστικής πρότασης χαρακτήρα Εργασίες από την προηγούμενη εβδομάδα
  • Ανατομία: Χέρια
  • Z βούρτσα: τεχνικές γλυπτικής
  • Σχέδιο: χέρια
  • Γλύψιμο 4: χέρια
  • Παράδοση: 3η και τελευταία ρεαλιστική πρόταση χαρακτήρα και εργασίες από την προηγούμενη εβδομάδα
Μήνας 2
  • Ανατομία: Χέρια
  • Z βούρτσα: Αποκλεισμός z σφαίρες και άλλες τεχνικές
  • Σχέδιο: χέρια
  • Γλύψιμο 5: χέρια
  • Ανατομία: Κάτω άκρα
  • Z βούρτσα: τεχνικές γλυπτικής.
  • Σχέδιο: Χαμηλότερα άκρα
  • Γλύπτης 2: Κατώτατα άκρα
  • Ανατομία: Τα πόδια
  • Z βούρτσα: προβολή, στρώματα και morphs
  • Σχέδιο: Πόδια
  • Γλυπτική 2: Τα πόδια
  • Ανατομία: Ο θηλυκός κορμός
  • Z βούρτσα: τεχνικές γλυπτικής, προβολή, στρώματα και μορφολογίες
  • Σχέδιο: Το γυναικείο κορμό
  • Γλυπτική 2: Ο θηλυκός κορμός
Μήνας 3
  • Ανατομία: Το ανθρώπινο κεφάλι
  • Z βούρτσα: εργαλείο επανατοπολογίας
  • Σχέδιο: Το ανθρώπινο κεφάλι
  • Sculpt 5: Το ανθρώπινο κεφάλι
  • Ανατομία: Πορτραίτο και λογικές ομοιότητες
  • Z βούρτσα: δημιουργία uv
  • Σχέδιο: Πορτρέτο και λογικές ομοιότητες
  • Γλυπτική 2: Πορτραίτο και λογικές ομοιότητες
  • Θεωρία: τεχνικές τρίχας
  • Z βούρτσα: Λεπτομέρειες δέρματος και υποδόριας, πόροι, κηλίδες, φλέβες και ουλές
  • Θαυμάσιος σχεδιαστής: Έννοιες
  • Γλυπτική 2: τρίχα και κλειδαριές
  • Θεωρία: Υφάσματα και ενδύματα
  • Z βούρτσα: τεχνικές ψησίματος
  • Z βούρτσα: τεχνικές εκχύλισης και τεχνικές τρίχας και ινών
  • Θαυμάσιος σχεδιαστής: Μοτίβα και προσομοιώσεις
  • Γλυπτική 2: γλυπτική υφάσματα
Μήνας 4
  • Εφαρμοσμένη Θεωρία Δημιουργία χαρακτήρων κινούμενων σχεδίων
  • Ζωγράφος ουσίας: Έναρξη
  • Γλύψιμο 5: Αποκλεισμός
  • Θαυμάσιος σχεδιαστής: Εξατομίκευση των μοντέλων μας.
  • Εφαρμοσμένη Θεωρία Δημιουργία χαρακτήρα κινούμενων σχεδίων, οπτική γλώσσα.
  • Γλύψιμο 5: Αποκλεισμός
  • Θαυμάσιος σχεδιαστής: Engarment και morphers
  • 3d Max πολυγωνική μοντελοποίηση
  • Έννοιες χαμηλού πολύγωνου
  • Ρετοπολογία σε 3D Μέγ
  • Ρετοπολογία στις Μάγια
  • Ρετοπολογία στο Blender
  • Ξετυλίξτε uvw 3D Max
Μήνας 5
  • Ουσιαστική ζωγράφος: τεχνικές ψήσιμο και υφή
  • Πολυγωνική μοντελοποίηση σκληρών επιφανειών
  • Μοντελοποίηση προτάσεων
  • Μοντελοποίηση οχημάτων
  • Ουσιαστική ζωγράφος: τεχνικές υφής
  • Η βασική ρύθμιση και ο χαρακτήρας δημιουργούν
Μήνας 6
  • Ουσιαστική ζωγράφος: τεχνικές ψήσιμο και υφή
  • Πολυγωνική μοντελοποίηση σκληρών επιφανειών
  • Μοντελοποίηση προτάσεων
  • Μοντελοποίηση οχημάτων
  • Ουσιαστική ζωγράφος: Τεχνικές υφήματος Χειροποίητοι χαρακτήρες
  • Θεατής Marmoset: Έναρξη
  • Εφαρμογή στο πρόγραμμα προβολής Marmoset
  • Περιβαλλοντική μοντελοποίηση
  • Διαδικαστική μοντελοποίηση
  • Μοντελοποίηση προπλασμάτων για περιβάλλοντα
  • Δέντρα, πετρώματα και ερείπια
Μήνας 7
  • Στερεώστε τις τεχνικές με το Xnormal
  • Πολυγωνική μοντελοποίηση σκληρών επιφανειών
  • Μοντελοποίηση προτάσεων
  • Μοντελοποίηση οχημάτων
  • Ουσιαστική ζωγράφος: Τεχνικές υφής
  • Φωτισμός προβολέων Marmoset
Μήνας 8
  • Marmoset Viewer Ψήστε και ζωγραφίστε
  • Marmoset κάνουν
  • Περιβαλλοντική μοντελοποίηση
  • Διαδικαστική μοντελοποίηση
Μήνας 9
  • Marmoset Viewer Ψήστε και ζωγραφίστε
  • Marmoset κάνουν
  • Σχόλια σχετικά με τα τελικά έργα
  • Εστίαση και συμβουλές για το προσωπικό Reel
  • Post παραγωγής σε Photoshop και After Effects
  • Τελική παράδοση Master

Ατζέντα: Μονάδα κίνησης χαρακτήρων

Μήνας 1

Εισαγωγή στην κινούμενη εικόνα στη Maya

Αρχές της κινούμενης εικόνας

Σε αυτό το πρώτο μήνα θα μάθουμε τι είναι απαραίτητο για να κατανοήσουμε τη διεπαφή του προγράμματος με το οποίο θα εργαστούμε σε αυτό το μάθημα: Maya.

Θα σπάσουμε το χέρι με την επίλυση αμφιβολιών όπως είναι το τι σημαίνει animate, ποιος είναι ο θεμελιώδης ρόλος ενός εμψυχωτή στον κλάδο και θα δημιουργήσουμε μια σωστή πορεία εργασίας βοηθώντας μας με μικρές ασκήσεις με τις δώδεκα αρχές animation:

  • Τεντώστε και συρρικνώστε
  • Πρόβλεψη
  • Χρόνοι ενεργειών
  • Αρκάρια κινούμενων εικόνων
  • Ομορφιά του χαρακτήρα
  • Υπέρβαση
  • Στερεά θέτει
  • Δευτερεύουσα ενέργεια
  • Πέδηση και επιτάχυνση ή σταδιοποίηση
  • Σταδιοποίηση
  • Άμεση δράση και θέτουν να δημιουργήσουν
  • Συνεχιζόμενη δράση και επικαλυπτόμενη δράση
Μήνας 2

Εισαγωγή στην Ανατομία

Η βάση για τη δημιουργία μιας καλής θέσης είναι να κατανοήσουμε τα βάρη ενός ανθρώπινου σώματος.

Θα δούμε ανατομικό σχέδιο, εντελώς αναλυτικό. Θα σχεδιάσουμε καλά παραδοσιακά ή ψηφιακά, ανάλογα με την άνεση του μαθητή.

Μήνες 3 και 4

Ρεαλιστική κινούμενη εικόνα και κίνηση στο μηχανισμό του σώματος

Θα ξεκινήσουμε με τον μηχανισμό του σώματος, τους μηχανικούς του ανθρώπινου σώματος, την κατανόηση του τρόπου που οι καμάρες κινούνται και ρέουν. Θα θέσουμε ερωτήματα όπως το πόσο ζυγίζει το σώμα, πόση μάζα έχει, πώς κινείται.

Θα μεταφράσουμε όλα αυτά σε 3D γλώσσα.

Μετά από αυτό, θα χρησιμοποιήσουμε τις γνώσεις από τον προηγούμενο μήνα και θα συνδυάσουμε το lipync και τον μηχανισμό του σώματος για να βγάλουμε το δρόμο για την πλήρη ρεαλιστική κίνηση.

Μήνας 5

Ιστορία

Αφού έχουμε δει τις δώδεκα αρχές της κινούμενης εικόνας, θα επικεντρωθούμε σε μια καλή προπαραγωγή: κατανόηση των σχεδίων, γνώση του τρόπου εφαρμογής τους, κατανόηση του τι θέλουμε να πούμε και πώς θα το κάνουμε. Σχεδιάστε τις θέσεις των χαρακτήρων μας και μάθετε να τις τονίζετε. Θα μελετήσουμε τις κινηματογραφικές σκηνές μαζί.

Μήνας 6

Lipsync και ενεργώντας

Αυτό το μήνα θα επικεντρωθούμε σε εκφράσεις και διάλογους. Θα εξετάσουμε πώς εκφράζονται οι χαρακτήρες μας και ποια είναι τα φωνήματα που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε για να χρησιμοποιήσουμε ηχητικά σήματα.

Θα καταλάβουμε πώς ένα πρόσωπο λειτουργεί σε ανατομικό επίπεδο και πώς να εφαρμόζει τις αρχές της κινούμενης εικόνας σε διάλογους, στροφές και ανθρώπινες εκφράσεις.

  • Μελέτη των συναισθημάτων
  • Μάτια
  • Κέντρο ενδιαφέροντος
  • Συμπεριφορά
Μήνας 7

Κινούμενα σχέδια κινουμένων σχεδίων

Θα δούμε τι διαφοροποιεί την κίνηση ενός ρεαλιστικού χαρακτήρα, σε ένα κινούμενο σχέδιο. Θα καταλάβουμε την υπερβολή που αυτή προκαλεί, τη μορφολογία ενός χαρακτήρα κινουμένων σχεδίων, αφού δεν πρέπει απαραίτητα να διέπεται από πραγματικούς φυσικούς νόμους: μπορούν να φτιαχτούν από κρέας, αλλά και από καουτσούκ ή βράχο και αυτό πρέπει να αντανακλάται στα βάρη τους.

Θα δούμε τι μάθαμε τους μήνες 3, 4 και 5, και θα προσθέσουμε περισσότερες πληροφορίες.

Μήνας 8

Τετράγωνο κινούμενο σχέδιο

Πώς να ζωντανέψετε τα τετραπλάσια είναι ένα πολύπλοκο έργο, αφού δεν έχουν την ίδια μορφολογία με τα διπλά, αυτό το μήνα θα τα αντιμετωπίσουμε χωριστά, εφαρμόζοντας τις τεχνικές των προηγούμενων μηνών και χρησιμοποιώντας τα προς όφελός μας, ώστε, χάρη σε αυτό, ο μαθητής Μάθετε να κάνετε παρέκταση της κίνησης όχι μόνο για τετραπλάσια, αλλά για οτιδήποτε.

Felines / κυνόδοντες / ιπποειδή.

Μήνας 9

Αλληλεπίδραση μεταξύ 2 ή περισσότερων χαρακτήρων

Χρησιμοποιώντας όλα όσα μάθαμε σε όλο τον κύριο, σχεδιάζουμε μια σκηνή ανάμεσα σε δύο ή περισσότερους χαρακτήρες:

  • Ποιος έχει τη δράση
  • Ποιο είναι το κίνητρό σας
  • Πού πηγαίνετε
  • Πώς ο δευτερεύων χαρακτήρας ενισχύει τον ενεργό χαρακτήρα

132618_pexels-photo-264905.jpeg

Μονάδα επιταχυντή

Προπαραγωγή του έργου

  • Κατασκευή του αγωγού του έργου
  • Δομή αγωγού με Shotgun
    • Παρακολούθηση εργασιών
    • Βελτιστοποιήστε το διάγραμμα Gantt
    • Παραμετροποίηση παραγωγικότητας
    • Ανάθεση χρονισμού και ομαδικά ορόσημα
    • Παρακολούθηση των φάσεων παραγωγής
    • Συνδεσιμότητα Cloud Desktop Experience σε προσωπικό και σε απευθείας σύνδεση
    • Online απεικόνιση έργου
    • Διαχείριση κοινής χρήσης
    • Ανατροφοδότηση στην οθόνη
    • Ανασκόπηση πολλαπλών εργασιών
    • Μείωση της αβεβαιότητας στην ανάλυση της παραγωγικότητας
  • Εκμάθηση μεθοδολογίας SCRUM
Παραγωγή
  • Υπολογισμός ημερολογίου
  • Μετρήσεις σκοπιμότητας
  • Δοκιμές
  • Διασφάλιση ποιότητας
  • Βαθμός παιχνιδιού
  • Σχέδιο μάρκετινγκ
Εκκίνηση - προετοιμασία
  • Αξιολόγηση αγοράς για ημερομηνίες αναχώρησης
  • Προετοιμασία για εκτόξευση
  • Προετοιμασία βημάτων
  • Παρουσίαση σε εκδηλώσεις
  • Γήπεδο παρουσίασης έργου
  • Παρουσίαση στο κοινό

Δάσκαλοι με πραγματική εμπειρία

Αρκετοί εκπαιδευτικοί

Jose Mas

  • Επικεφαλής ψυχαγωγίας στο Ilion Animations Studios
  • Ο Jose Mas, πρωτοπόρος χαρακτήρας στο Ilion Animation Studios, εργάζεται εδώ και 18 χρόνια στη βιομηχανία κινούμενων σχεδίων. Muf, Keytoon, Kandor, Sony, Mac Guff, Ίλιον ... όλοι με βοήθησαν να είμαι ο επαγγελματίας και ακόμα πιο σημαντικό πρόσωπο που είμαι σήμερα.

Anfrank Ponce

  • 3D χαρακτήρα χαρακτήρων
  • Έχει εργαστεί στο Baraboom! ζωντανεύοντας τους δεινόσαυρους για το Felix & Paul Studios στο promo για το "Jurassic World - Blue", εμπειρία 3D VR. Εργάστηκε σε μετα-οπτικοποίηση animation χαρακτήρες στην ταινία "Ο Καρυοθραύστης και τα τέσσερα βασίλεια" για Walt Disney. Συνεργάστηκε στο διαφημιστικό spot "Κλώνοι διαστήματος!", For Funko Pop !,. Εργάστηκε στο Παρίσι για τον φωτισμό MacGuff, εμψυχώνοντας χαρακτήρες για μικρού μήκους ταινίες για τα Minions και The Grinch.

Jorge Momparler

  • Έννοια Καλλιτέχνης στο Gameloft
  • Έννοια-καλλιτέχνης και εικονογράφος. Έχει εργαστεί σε δεκάδες έργα για βιντεοπαιχνίδια και παραγωγούς του διαμετρήματος GAMELOFT. Έχει εικονογράφος των καλυμμάτων και των εσωτερικών εικόνων για Comics, ConceptArtist και υπεύθυνο υφής σε Magoproductions για την κινούμενη σειρά "The Flying Squirrels".

Andros Martínez

  • Ανώτερος Καλλιτέχνης Έννοιων
  • Έχω δουλέψει ως καλλιτέχνης μάρκετινγκ στα κινητά και Steam indies studios ως "Feral Fury", έχω εργαστεί ως εκπαιδευτής για το Animschool, έχω εργαστεί επίσης σε προπαραγωγή ταινιών για τα Studios του Λονδίνου. Πέρασα ένα μήνα στο Τορόντο ως πρακτική άσκηση στο Imaginism Studios που έλαβε καθοδήγηση από ανθρώπους όπως ο Bobby Chiu, ο Key Acedera και ο Alvin Lee.

Angel Rams

  • Ελεύθερος εικονογράφος και γελοιογράφος
  • Το πλήρες όνομά μου είναι Ángel Rams Figueroa, γεννήθηκα στη Βαλένθια της Ισπανίας το 1982. Παρόλο που έχω πτυχίο στην τεχνική των κατασκευών, το αληθινό πάθος μου ήταν πάντα τέχνη. Μου δίδαξε ένας επαγγελματίας κωμικός καλλιτέχνης για μερικά χρόνια και στη συνέχεια έμαθε μόνος μου. Η επαγγελματική μου εμπειρία σχετίζεται με την εικονογράφηση, τα κόμικς, το σκηνικό σχεδιασμό για τα ξενοδοχεία, τα υδάτινα πάρκα, την αρχιτεκτονική με θέμα.

Χουάν Αντόνιο Βαλβέρντε

  • Έννοια, καλλιτέχνης οπτικής & ιστορίας
  • Πτυχίο Καλών Τεχνών από το Πολυτεχνείο της Βαλένθια (UPV), το 2005, και με πτυχίο Επαγγελματικής Κατάρτισης 2 στον προγραμματισμό συστημάτων πληροφορικής και Master στη Γραφιστική Σχεδίαση, ο Juan Antonio αναπτύσσει την επαγγελματική του δραστηριότητα ως ανεξάρτητος εικονογράφος και γραφιστική από το το έτος 2012. Έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει τα έργα του 5 φορές στη γενέτειρά του (Βαλένθια) και μία φορά ως φιλοξενούμενος στο Animazing Gallery στη Νέα Υόρκη (ΗΠΑ), στο Rodez (Γαλλία), στην περιοχή του μεσαιωνικού κάστρου Belcastel.

Ραφά Κόστα

  • 3D γενικός στο Elite 3D
  • Καλλιτέχνης 3D και Έννοια Καλλιτέχνης.
  • Έχει εργαστεί από το 2003 για διαφημιστικά γραφεία, στούντιο σχεδιασμού και αρχιτεκτονικές εταιρείες.
  • Έχει συμμετάσχει σε διάφορα έργα όπως: εκδηλώσεις, εταιρικά βίντεο, μουσικά βίντεο, τηλεοπτικές εκπομπές, ντοκιμαντέρ, ταινίες, διαφημίσεις και βιντεοπαιχνίδια, όπως BattleField 4, Mafia III ή Star Citizen.

Nacho Lapuente

  • Χαρακτήρας Καλλιτέχνης στο Elite 3D
  • Ειδικότητα: Ψηφιακή γλυπτική, σκισίματα, δέρμα, μαλλιά, ύφασμα, υφή, κινούμενα σχέδια, Zbrush, VRay, MentalRay, Marmoset Toolbag 2, Unreal Engine 4.
  • Έχει εργαστεί σε έργα όπως το Call of Duty Infinite Warfare ή το Hitman.

Έκτωρ θεοί

  • Υπεύθυνος Εστίασης στο Blue Sky Studios
  • Ο Héctor Godoy ξεκίνησε στον κόσμο του 3D animation όταν ήταν ακόμα σέρνεται στο έδαφος. Η καριέρα του πήγε από τις εθνικές παραγωγές με Filmax Animation στο Senior Animator στα Studios Blue Sky (Ice Age, Ρομπότ, Ρίο, Επίκ).

Ανακαλύψτε το αποκλειστικό πρόγραμμα επιτάχυνσης

Πέρυσι θα απολαύσετε το 9μηνο πρόγραμμα επιτάχυνσης που προσφέρει συμβουλές και εκπαίδευση απαραίτητες για την ανάπτυξη κάθε είδους επιχειρηματικών έργων. Επωφεληθείτε από τη τεχνογνωσία μας και όλες τις εγκαταστάσεις μας. Τελειώστε την εκπαίδευσή σας με ένα επιτυχημένο έργο και ένα επαγγελματικό demo-κύλινδρο.

Εργασία σε ένα πραγματικό στούντιο

Στους 9 μήνες του επιταχυντή θα εργαστείτε σε ένα πραγματικό έργο, ένα έργο με τους στόχους του, τα χρονοδιαγράμματα, τις προθεσμίες του σε μια πραγματική εταιρεία παραγωγής. Θα γνωρίζετε πώς να εργάζεστε σε ένα βιντεοπαιχνίδι ή στο στούντιο κινηματογράφου που κάνει ένα πραγματικό έργο, το έργο σας.

Η δική σας εκκίνηση

Θέλετε να αναπτύξετε το δικό σας έργο; Αν έχετε καλή ιδέα εδώ, μπορείτε να το εκτελέσετε. Ή αν όχι, μπορείτε πάντα να ενώσετε τις πολλές ιδέες που προτείνουμε και να ξεκινήσουμε τον εαυτό μας, είτε ως γραφίστας, μοντέλο, προγραμματιστής κλπ.

Πραγματικοί εκδότες

Ο κύριος στόχος είναι τα έργα να δουν το φως. Για το λόγο αυτό διαθέτουμε διαφορετικά συστήματα χρηματοδότησης, διανομής και προώθησης, όπως τα PlayStation Talents, τα οποία χρηματοδοτούν έργα μέχρι € 200.000

Επαγγελματική εποπτεία

Επειδή γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολο να δουλεύεις μόνος και χωρίς επίβλεψη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι φοιτητές του επιταχυντή θα μετρούν από την πρώτη μέρα με τη βοήθεια των καθηγητών και των επαγγελματιών που θα επιβλέπουν και θα παρέχουν συνεχή βοήθεια για την ανάπτυξη του έργου.

Προσαρμοσμένες εγκαταστάσεις

Η εργασία στο σπίτι είναι πολύ άνετη, αλλά δεν είναι γόνιμη, όλοι γνωρίζουμε αυτό. Στις εγκαταστάσεις μας θα συνεργαστείτε με την ομάδα σας σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον, με αίθουσα συσκέψεων, αίθουσα παιχνιδιών, μηχανήματα τροφίμων / ποτών και όλες τις υπηρεσίες μιας εταιρείας στον τομέα.

Πολυεπιστημονική ομάδα

Θα εργαστείτε με πολύ διαφορετικούς μαθητές σταδιοδρομίας. Εμπειρογνώμονες σε βιντεοπαιχνίδια, σχεδιασμό παιχνιδιών, προγραμματισμός, 3D μοντελοποίηση, κινούμενα σχέδια, κινηματογράφο, έννοια, όλοι εργάζονται ως ομάδα που αποτελεί σύνδεσμο για μελλοντικά έργα και ιδέες.

Θέσεις εργασίας

Θα φροντίσουμε να αναζητήσουμε προσωπικά και να διαχειριστούμε προσφορές εργασίας που να ταιριάζουν με την κατάσταση και την προτίμηση των μαθητών μας, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Επίδειξη τροχού

Και όλα αυτά, ώστε να έχετε ένα επαγγελματικό ρολόι demo, ένα συγκεκριμένο ρολόι demo για τη δουλειά που θέλετε να αναπτύξετε, την οποία μπορείτε να επισυνάψετε στη συνοδευτική επιστολή σας ή να συνεχίσετε, κάτι που σας διαβεβαιώνουμε ότι θα ανοίξει όλες τις πόρτες στο επαγγελματικό σας μέλλον.

Εγγραφείτε δωρεάν στο Virtual Campus

Η πιο προηγμένη πανεπιστημιούπολη στον κόσμο

Είμαστε το μόνο σχολείο που άνοιξε την πανεπιστημιούπολη μας σε ολόκληρο τον κόσμο. Χιλιάδες άτομα, φοιτητές ή όχι, έχουν πρόσβαση καθημερινά στο intranet μας για να βλέπουν βίντεο, μαθήματα, διαλέξεις, demos, να πραγματοποιούν αποστολές και γενικότερα να αλληλεπιδρούν με άλλους φοιτητές και επαγγελματίες του τομέα. Ένας ολόκληρος εικονικός κόσμος σας περιμένει με άπειρες δυνατότητες.

  • Δημιουργήστε το avatar σας
  • Προσαρμόστε το δωμάτιό σας
  • Επαγγελματική κατάρτιση
  • Επίπεδο επάνω
  • Συζητήστε με τους συμμαθητές σας
  • Συνέδρια και διαδικτυακά σεμινάρια
  • Ασκήσεις και εργασία
  • Βίντεο HD
Τελευταία ενημέρωση Μάρτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... περαιτέρω

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Διαβάστε Λιγότερα
Λος Άντζελες , Βαλένθια , Βαλένθια + 2 Περισσότερα Λιγότερα

FAQ

Άλλη