Καριέρα στην κατεύθυνση του ανώτερου σκηνοθέτη - Εξειδίκευση στη ζωγραφική Matte και VFX

Γενικά

3 διαθέσιμες θέσεις
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με αυτό το πρόγραμμα στον ιστότοπο της σχολής

Περιγραφή προγράμματος

Ψηφιακός Κινηματογράφος

Ο στόχος αυτού του Δασκάλου είναι για εσάς να γίνετε ειδικός ή καλλιτέχνης στην Κατεύθυνση και Δημιουργία Κινηματογραφικών Ταινιών σε ψηφιακή μορφή. Η αποστολή είναι να κάνει ένα επαγγελματικό στιγμιότυπο μικρού μήκους με οπτικά εφέ, χρησιμοποιώντας επαγγελματικές φωτογραφικές μηχανές σε ένα σετ χρωμίου, και να το δοκιμάσετε από την αρχή έως τη μετα-παραγωγική διαδικασία.

VFX με τον Houdini

Από όλα τα λογισμικά που χρησιμοποιούνται στα Visual Effects, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Side FX Houdini κατέχει τις πρώτες θέσεις. Λόγω του μοντέλου διαδικαστικής δημιουργίας του, της ταχύτητας και του αριθμού των επιλογών που έχει ενσωματώσει (σωματίδια, ρούχα, μαλλιά, εκρήξεις, μάζες, καταστροφή κλπ.), Ο Houdini είναι συνώνυμος της απασχόλησης, Η ζήτηση για τους καλλιτέχνες VFX που κυριαρχούν στη Houdini είναι πολύ μεγάλη, ειδικά στα Top Studios όπως τα Pixar, Disney, ILM, Lucas Films και Weta.

Ματ Ζωγραφική

Μάθετε τις τεχνικές του Photo Bash και Matte Painting από τις απαραίτητες καλλιτεχνικές βάσεις όπως το χρώμα, η φωτογραφία, ο φωτισμός ή το πλαίσιο για να το εφαρμόσετε αποτελεσματικά, ενώ μαθαίνετε το λογισμικό που θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε το δικό σας περιεχόμενο.

132611_pexels-photo-1117132.jpeg

Μπορείτε να προπονηθείτε με τρεις διαφορετικούς τρόπους:

  • Επί τόπου: Τα μαθήματα είναι 3 ώρες την ημέρα από Δευτέρα έως Πέμπτη στις εγκαταστάσεις μας.
  • Τηλεπαρουσίαση: Οι μαθητές συνδέονται ζωντανά με τον δάσκαλο και τους συμμαθητές τους από Δευτέρα έως Πέμπτη 3 ώρες την ημέρα. Μόλις τελειώσουν τα μαθήματα, κάνουν παρέα στην εικονική πανεπιστημιούπολη για να τα δουν ξανά όσες φορές χρειαστεί.
  • Διαδικτυακά: Οι μαθητές έχουν ελεύθερο χρόνο για να έχουν πρόσβαση στα μαθήματα που καταγράφονται και μεταφορτώνονται από τους καθηγητές κάθε μέρα και έχουν μια εβδομαδιαία ώρα διδασκαλίας με τον δάσκαλο για να απαντήσουν σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχουν.

Ημερήσια διάταξη: Μονάδα ψηφιακού κινηματογράφου

Εκδικισμός Ι - Μήνας 1
  • Κωδικοποιητές
  • 8-16-32 Bits
  • Δοχεία
  • Συγκόλληση
  • Καμπύλες
  • Ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές έναντι κάμερες αναλογικού κινηματογράφου - Ψηφιακές κάμερες κινηματογράφου έναντι DSLR
  • Διαφορές οπτικής σε φωτογραφίες, βίντεο και κινηματογράφο
  • Κυκλική οπτική έναντι αναμορφικής οπτικής (boke, flare)
  • Διαφορά μεταξύ των αισθητήρων γραμμικού έναντι λογαριθμικής μετάδοσης κατά πρωτογενή
  • Χρησιμοποιώντας το Blackmagic
  • Η DaVinci επιλύει τη βαθμονόμηση χρώματος

Άσκηση: Σκοποβολή και Χρώμα Ταξινόμηση των αεροπλάνων με τις τεχνικές που μαθαίνουν στην τάξη.

Ανάλυση ταινιών - Μήνας 1
  • Ο κόσμος του Κινηματογράφου
  • Σύντομη Ιστορία του Κινηματογράφου
  • Ανάγνωση της ερμηνείας ενός σεναρίου
  • Έκθεση σεναρίου
  • Εργασία με τους ηθοποιούς
  • Ιστορία
  • Ανάλυση αεροπλάνου
  • Κάνοντας Storyboards
  • Ήχος, χρώμα και φως, χρήσεις και σχήματα.
  • Ηθοποιοί και τεχνική ομάδα

Άσκηση: Σκοποβολή και Δημιουργία Κινηματογραφικής Αφηγήσεως με την εμπειρική μάθημα στην τάξη.

Τεχνικές ΙΙ - Μήνας 2
  • Κύλιση ενός επιπέδου αλληλουχίας
  • Δημιουργία επιτροπής ιστοριών
  • Φωτισμός, τύποι και συστήματα φωτισμού
  • Ανάγνωση δέσμης ενεργειών και πεδίο εφαρμογής του έργου
  • Απαιτήσεις παραγωγής, οπτικά, χρώματα, κινήσεις
  • Πρώτος οικονομικός προϋπολογισμός, τι να συμπεριλάβετε ή να απορρίψετε

Άσκηση: Σκοποβολή και δημιουργία ενός StoryBoard

Προγραμματισμός - Μήνας 2
  • Κυλιόμενα στατικά αεροπλάνα
  • Κυλιόμενα αεροσκάφη σε κίνηση
  • Άξονες, βασικοί κανόνες της Διεύθυνσης
  • Η σχέση του SCRIPT με τον Βοηθό Διευθυντή
  • Τεχνικό σενάριο και StoryBoard

Άσκηση: Σκοποβολή και δημιουργία ενός StoryBoard.

Προπαραγωγή - Μήνας 3
  • Σχεδιασμός Παραγωγής
  • Ο τελικός προϋπολογισμός μιας ταινίας μικρού μήκους
  • Δημιουργία Έννοιων
  • Δημιουργήστε το Storyboard σε 2D και 3D
  • Βιντεοσκόπηση χωρίς σύνδεση
  • Χρησιμοποιώντας το Adobe After Effects για 2D Animatics

Άσκηση: Προπαραγωγή και 2D Animation του Short.

Προπαραγωγή - Μήνας 3
  • Προετοιμασία φακέλου διαχείρισης
  • Πώς να κάνετε Casting. Τεχνικές και συστάσεις
  • Φακοί και Στόχοι για τον Διευθυντή, Storytelling και άποψη
Σκηνοθεσία Ηθοποιών I - Μήνας 4
  • Σκηνοθεσία Ηθοποιών
  • Σκηνή δράσης
  • Σκηνή αγωνίας
  • Σκηνοθεσία Ηθοποιών
  • Σκηνή τρόμου
  • Σκηνοθεσία Ηθοποιών
  • Σκηνή κωμωδίας

Άσκηση: Πρακτικές κατεύθυνσης των ηθοποιών

FX Essentials II - Μήνας 5
  • Offline φωτογράφηση - Ροτοσκόπηση
  • Κλειδί χρωμίου
  • Ματ Ζωγραφική
  • 3D animation
  • Unreal Engine
  • Χρησιμοποιώντας το Adobe Premiere για 2D Animatics

Άσκηση: Ταινίες και 3D animation Preview

Σκηνοθεσία Ηθοποιών ΙΙ - Μήνας 5
  • Σκηνοθεσία Ηθοποιών II
  • Πρακτική γυρίσματα
  • Εποπτεία FX για τους Διευθυντές
  • Συναρμολόγηση, ανάμειξη και βαθμολόγηση χρώματος για διευθυντές

Άσκηση: Ταινίες και 3D animation Preview.

Παραγωγή I - Μήνας 6
  • Τελική λήψη

Άσκηση: Τελική Σκοποβολή Σχεδίων.

Mocap - Μήνας 6
  • Σύλληψη κίνησης
  • Επίσκεψη στις Τοποθεσίες
  • Θεματική ταινία μικρού μήκους στην ομάδα παραγωγής
  • Τελική λήψη

Άσκηση: Σκοποβολή ταινίας μικρού μήκους στον εξοπλισμό παραγωγής.

Σε κάθε πρακτική θα πρέπει να υπάρχει ένας Διευθυντής που θα καθοδηγεί.

Παραγωγή ΙΙ και μεταπαραγωγή Ι - Μήνας 7
  • Τελική λήψη
  • PostPro και Συνέλευση
  • Τελική συναρμολόγηση

Άσκηση: Τελική Σκοποβολή Σχεδίων.

Παραγωγή I - Μήνας 7
  • Τελική λήψη

Άσκηση: Τελική Σκοποβολή Σχεδίων.

Μεταπαραγωγή ΙΙ και Ήχος - Μήνας 8
  • PostPro και Συνέλευση
  • Ταξινόμηση χρωμάτων
  • Ταξινόμηση
  • FX
  • Ροτοσκόπια, Χρώματα και Ενσωμάτωση
  • Εκπροσώπηση του έργου
  • Παράμετροι αναφοράς
  • Αναλύσεις πλαισίου
  • Στρώση αντιπροσώπευσης
  • Δημοσίευση ήχου

Άσκηση: Παράδοση της ταινίας μικρού μήκους.

Post-Production II και Sound - Μήνας 8
  • PostPro, συναρμολόγηση, βαθμολόγηση χρώματος και ανάμειξη
  • Πρεμιέρα της ταινίας μικρού μήκους σε κινηματογράφο
Unreal και Shotgun - Μήνας 9
  • Κινηματογραφικό με το Unreal
  • Δημιουργία ενός αγωγού παραγωγής με Shotgun
  • Υλικό φιλμ για ενσωμάτωση με στοιχεία Unreal.
  • Reel
  • Κατανομή

Ατζέντα: Ματ Ζωγραφική

ιστορία

Εφαρμογές της Ζωγραφικής Ματ και φωτογραφιών.

Πρακτική: Βρείτε 6 έργα Matte Painting / Photo Bashment που σας εμπνέουν και θα θέλατε να επιτύχετε.

Σύνθεση
  • Μελέτη προτύπων σύνθεσης.
  • Κλασική μελέτη
  • Πρακτική εφαρμογή της σύνθεσης
  • Κατανομή των κανόνων σύνθεσης

Πρακτική: Αναλύστε το σύνθετο σχήμα 5 κλασσικών έργων.

Χρώμα
  • Θεωρία χρωμάτων
  • Ο τροχός χρώματος
  • Βασικά χρώματα
  • Συμπληρωματικά χρώματα
  • Τριτογενή χρώματα
  • Μελέτη παλέτας χρωμάτων
  • Ο τροχός χρώματος
  • Το τρίγωνο

Πρακτική: Εξαγωγή του χρώματος των 5 κλασσικών έργων.

Outlook:
  • Δύο προοπτικές εξαφάνισης
  • Τρίτη προοπτική απόψεων
  • Αφηρημένη χρήση της προοπτικής

Πρακτική: Δημιουργήστε 6 σκίτσα σύνθεσης

Φωτογραφία:
  • Βασικές έννοιες της φωτογραφικής απεικόνισης.
  • Ταχύτητα κλείστρου.
  • Το άνοιγμα του διαφράγματος.
  • Ευαισθησία ISO
  • Φορά γυαλιά.
  • Aberrations φακού και την εφαρμογή τους

Πρακτικές: φωτογραφία

  • 20 υφές
  • 10 ζώα
  • 10 έντομα
  • 20 Φυτά
  • 10 Τοπίο
  • 20 Αντικείμενα
  • 20 Μακροεντολή
  • 10 Πορτρέτο
Photoshop
  • Διαχείριση αρχείων
  • Βασικά εργαλεία. πινέλο, γόμα
  • Ρυθμίσεις πινέλου
  • Δημιουργία βουρτσών
  • Μάσκες επιλογής
  • Ρυθμιστικό διάλυμα κλωνοποίησης
  • Χρησιμοποιώντας στρώματα
  • Λειτουργίες συγχώνευσης
  • Ρυθμίσεις χρωμάτων
  • Απόχρωση, φωτεινότητα και κορεσμός της εικόνας
  • Φίλτρα
  • Smoothie
  • Περιγράψτε την παλέτα χρωμάτων

Πρακτικές: PHOTOBASH

  • Ανθρωπομορφικό ρομπότ
  • Μη-ανθρωπομορφικό ρομπότ
  • Χαρακτήρας δράσης.
  • Οχήματα: άσφαλτος και πεδιάδες
  • Οχήματα: εκτός δρόμου
  • Οχήματα: μοτοσικλέτες
  • Οχήματα: αεροδυναμική κεραία
  • Οχήματα: χώρος
  • Φανταστικό φυσικό σημείο από την ημέρα.
  • Φανταστική φυσική θέση τη νύχτα.
  • Τοπίο με αρχιτεκτονικά ερείπια.
  • Τοπίο με τεχνολογικά στοιχεία.
  • Επιπλέον ραδιοφωνική φουτουριστική πόλη.
  • Φουτουριστική πόλη μέσα.
  • Επιπλέον ραδιοφωνική μεσαιωνική πόλη.
  • Μεσαιωνική πόλη μέσα.
3D Μέγ
  • Διασύνδεση
  • Χρήση γεωμετρικών και πρωτόγονων.
  • Μοντελοποίηση τροποποιητών
  • Splines
  • Spline modeling
  • Πολυγωνική μοντελοποίηση
  • Μοντελοποίηση υποδιαιρέσεων
  • Uws
  • Επεξεργαστής υλικού
  • Φωτισμός
  • καταστήσει
Z Βούρτσα
  • Βασικές έννοιες.
  • Γλυπτική βιολογικών μοντέλων

Πρακτική: Συμπεριλάβετε τα στοιχεία σας Matte Painting που δημιουργήθηκαν από τον εαυτό σας 3D.

Μετά από τα αποτελέσματα
  • εισαγωγή
  • Διαχείριση αρχείων.
  • Χρησιμοποιώντας στρώματα
  • Λειτουργίες συγχώνευσης
  • Επεξεργασία ιδιοτήτων
  • Χρονοδιάγραμμα.
  • Τιμές κινουμένων σχεδίων
  • Μάσκες
  • Κινούμενες μάσκες
  • Φίλτρα
  • Ρυθμίσεις χρωμάτων
  • Ρυθμίσεις φωτισμού
  • Συστήματα σωματιδίων έναντι άλφα.
  • Rotobrush
  • 3d στρώματα
  • Κάμερες και φωτισμός
  • Τεχνικές χαρτογράφησης κάμερας.
  • Παρακολούθηση κάμερας

Πρακτική: Φέρτε στη ζωή 5 από τις πρωτότυπες ζωγραφιές Matte.

Σύντηξη
  • Μεθοδολογία Κόμβου
  • Φορτωτές
  • Βασικές συνθέσεις
  • Ματ εφέ
  • Ατμοσφαιρικές επιδράσεις
  • Ρυθμίσεις χρωμάτων
  • Παρακολούθηση κάμερας
  • 3D κάμερα
  • Εφαρμογή τρισδιάστατων στοιχείων
  • Εκτέλεση

Πρακτική: Φέρτε στη ζωή 5 από τις πρωτότυπες ζωγραφιές Matte.

Music Video behind the scenes with some video and photo equipment.

Ατζέντα: Μονάδα VFX με το Houdini

Μήνας 1

Διαδικαστική μοντελοποίηση και δημιουργία περιουσιακών στοιχείων

  • Δημιουργία κλιμακωτών και αρθρωτών μοντέλων
  • Διαδικαστική μοντελοποίηση από χαρακτηριστικά
  • Δημιουργία εργαλείων για το Maya
Μήνας 2

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ιδιότητες στο Houdini

  • Δημιουργία κινήσεων FX από χαρακτηριστικά
Μήνας 3

Δυναμική καταστροφή (άκαμπτα σωματίδια dinamycs)

  • Πώς να κάνετε μοντέλο για να σπάσετε
  • Μέθοδοι υπολογισμού οργανικών και άκαμπτων προσομοιώσεων σώματος
Μήνας 4

Συστήματα σωματιδίων

  • Σωματίδια για κίνηση FX
  • Σωματίδια με βάση τη φυσική
Μήνας 5

Τόμοι, μοντελοποίηση με voxels

  • Μοντελοποίηση τόμου
  • Μετατροπή μεταξύ διαφορετικών τύπων τόμων
Μήνας 6

Υγρά, αέρια συστήματα

  • Εκρήξεις, φωτιά και καπνοί
  • Υγρά επεξεργασίας
Μήνας 7

Υγρά, από λεπτομέρεια σε μακροοικονομική κλίμακα

  • Μεγάλης κλίμακας προσομοίωση υγρών συστημάτων
  • Μικρής κλίμακας προσομοίωση υγρών συστημάτων, παίζοντας με ιξώδες
Μήνας 8

Πώς να δημιουργήσετε και να ελέγξετε πλήθη

  • Δημιουργία πράκτορα
  • Δυναμικά ελέγχει πλήθη, εμπόδια, μονοπάτια και ενέργειες
  • Προσομοίωση ιστών
Μήνας 9

Μετά την παραγωγή, το τελευταίο βήμα

  • Σύνθεση 3D στρώσεων
  • Κινούμενο κομμάτι και τρισδιάστατες κάμερες

Μονάδα επιταχυντή

Προπαραγωγή του έργου
  • Κατασκευή του αγωγού του έργου
  • Δομή αγωγού με Shotgun
    • Παρακολούθηση εργασιών
    • Βελτιστοποιήστε το διάγραμμα Gantt
    • Παραμετροποίηση παραγωγικότητας
    • Ανάθεση χρονισμού και ομαδικά ορόσημα
    • Παρακολούθηση των φάσεων παραγωγής
    • Συνδεσιμότητα Cloud Desktop Experience σε προσωπικό και σε απευθείας σύνδεση
    • Online απεικόνιση έργου
    • Διαχείριση κοινής χρήσης
    • Ανατροφοδότηση στην οθόνη
    • Ανασκόπηση πολλαπλών εργασιών
    • Μείωση της αβεβαιότητας στην ανάλυση της παραγωγικότητας
  • Εκμάθηση μεθοδολογίας SCRUM
Παραγωγή
  • Υπολογισμός ημερολογίου
  • Μετρήσεις σκοπιμότητας
  • Δοκιμές
  • Διασφάλιση ποιότητας
  • Βαθμός παιχνιδιού
  • Σχέδιο μάρκετινγκ
Εκκίνηση - προετοιμασία
  • Αξιολόγηση αγοράς για ημερομηνίες αναχώρησης
  • Προετοιμασία για εκτόξευση
  • Προετοιμασία βημάτων
  • Παρουσίαση σε εκδηλώσεις
  • Γήπεδο παρουσίασης έργου
  • Παρουσίαση στο κοινό

Δάσκαλοι με πραγματική εμπειρία

Αρκετοί εκπαιδευτικοί

Ραφά Κόστα

  • 3D γενικός στο Elite 3D
  • Καλλιτέχνης 3D και Έννοια Καλλιτέχνης.
  • Έχει εργαστεί από το 2003 για διαφημιστικά γραφεία, στούντιο σχεδιασμού και αρχιτεκτονικές εταιρείες.
  • Έχει συμμετάσχει σε διάφορα έργα όπως: εκδηλώσεις, εταιρικά βίντεο, μουσικά βίντεο, τηλεοπτικές εκπομπές, ντοκιμαντέρ, ταινίες, διαφημίσεις και βιντεοπαιχνίδια, όπως BattleField 4, Mafia III ή Star Citizen.

Λουίς Λόπεζ

  • 3D καλλιτέχνης στο Misomo
  • Παραγωγός και Καλλιτέχνης VFX Έχει εργαστεί από το 2001 στον τομέα 3D animation και VFX, κυρίως ως ελεύθερος επαγγελματίας για διάφορες εταιρίες παραγωγής και τελικά ως παραγωγός 3D animation. Τα έργα του καλύπτουν πολλά πεδία που σχετίζονται πάντοτε με το 3D, υλοποιώντας έργα infoarchitecture, εταιρικά βίντεο, διαφήμιση, ντοκιμαντέρ, βιντεοπαιχνίδια, σειρές κινουμένων σχεδίων ή παραγωγή ταινίας τρισδιάστατης κίνησης.

Andrés Grueiro

  • Διευθυντής Κινηματογράφου, έχει κερδίσει βραβεία για τα έργα του, όπως το 1ο Βραβείο και το Ειδικό Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής στο Cambridge Shortfilms Contest (UK) και σχετίζεται με τις τελευταίες τεχνικές της απεικόνισης του Virtual Cinema. Σήμερα είναι μέλος της Utopic Estudios, μιας υψηλής απόδοσης εταιρίας εικονικής πραγματικότητας και τεχνολογίας MOCAP. Έχει εργαστεί στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών που κάνουν κινηματογράφο για ηλιακά παιχνίδια και είναι πρώην πρόεδρος της AEV, Ένωση Φοιτητών Βιντεοπαιχνιδιών.

Javier Horrillo

  • Διευθυντής & Supervisor της VFX στην Εικονική Τέχνη
  • Ο Javier Horrillo έχει πτυχίο από το Πολυτεχνείο της Βαλένθια. Έχει επίσης σπουδάσει στο ESAD. Διευθύνει το στούντιο εικονικής τέχνης των ψηφιακών εφέ στη Βαλένθια, όπου είναι επίσης επιβλέπων του VFX. Έχει πραγματοποιήσει πολυάριθμες ταινίες και διαφημιστικά έντυπα υψηλού επιπέδου, όπου δείχνει ότι είναι δυνατό να δημιουργήσετε στην εικόνα οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε χάρη σε τεχνικές όπως ματ ζωγραφική, χρώματα ή chromakey, ροτοσκόπηση, δημιουργία 3D uids, μοντελοποίηση, υφή και φωτισμός 3D, επέκταση, φωτογραμμετρία, παρακολούθηση φωτογραφικών μηχανών, ψηφιακό μακιγιάζ και ένα μακρύ κτλ.

Χουάν Αντόνιο Βαλβέρντε

  • Έννοια, καλλιτέχνης οπτικής & ιστορίας
  • Πτυχίο Καλών Τεχνών από το Πολυτεχνείο της Βαλένθια (UPV), το 2005, και με πτυχίο Επαγγελματικής Κατάρτισης 2 στον προγραμματισμό συστημάτων πληροφορικής και Master στη Γραφιστική Σχεδίαση, ο Juan Antonio αναπτύσσει την επαγγελματική του δραστηριότητα ως ανεξάρτητος εικονογράφος και γραφιστική από το το έτος 2012. Έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει τα έργα του 5 φορές στη γενέτειρά του (Βαλένθια) και μία φορά ως φιλοξενούμενος στο Animazing Gallery στη Νέα Υόρκη (ΗΠΑ), στο Rodez (Γαλλία), στην περιοχή του μεσαιωνικού κάστρου Belcastel.

Ανακαλύψτε το αποκλειστικό πρόγραμμα επιτάχυνσης

Πέρυσι θα απολαύσετε το 9μηνο πρόγραμμα επιτάχυνσης που προσφέρει συμβουλές και εκπαίδευση απαραίτητες για την ανάπτυξη κάθε είδους επιχειρηματικών έργων. Επωφεληθείτε από τη τεχνογνωσία μας και όλες τις εγκαταστάσεις μας. Τελειώστε την εκπαίδευσή σας με ένα επιτυχημένο έργο και ένα επαγγελματικό demo-κύλινδρο.

Εργασία σε ένα πραγματικό στούντιο

Στους 9 μήνες του επιταχυντή θα εργαστείτε σε ένα πραγματικό έργο, ένα έργο με τους στόχους του, τα χρονοδιαγράμματα, τις προθεσμίες του σε μια πραγματική εταιρεία παραγωγής. Θα γνωρίζετε πώς να εργάζεστε σε ένα βιντεοπαιχνίδι ή στο στούντιο κινηματογράφου που κάνει ένα πραγματικό έργο, το έργο σας.

Η δική σας εκκίνηση

Θέλετε να αναπτύξετε το δικό σας έργο; Αν έχετε καλή ιδέα εδώ, μπορείτε να το εκτελέσετε. Ή αν όχι, μπορείτε πάντα να ενώσετε τις πολλές ιδέες που προτείνουμε και να ξεκινήσουμε τον εαυτό μας, είτε ως γραφίστας, μοντέλο, προγραμματιστής κλπ.

Πραγματικοί εκδότες

Ο κύριος στόχος είναι τα έργα να δουν το φως. Για το λόγο αυτό διαθέτουμε διαφορετικά συστήματα χρηματοδότησης, διανομής και προώθησης, όπως τα PlayStation Talents, τα οποία χρηματοδοτούν έργα μέχρι € 200.000

Επαγγελματική εποπτεία

Επειδή γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολο να δουλεύεις μόνος και χωρίς επίβλεψη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι φοιτητές του επιταχυντή θα μετρούν από την πρώτη μέρα με τη βοήθεια των καθηγητών και των επαγγελματιών που θα επιβλέπουν και θα παρέχουν συνεχή βοήθεια για την ανάπτυξη του έργου.

Προσαρμοσμένες εγκαταστάσεις

Η εργασία στο σπίτι είναι πολύ άνετη, αλλά δεν είναι γόνιμη, όλοι γνωρίζουμε αυτό. Στις εγκαταστάσεις μας θα συνεργαστείτε με την ομάδα σας σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον, με αίθουσα συσκέψεων, αίθουσα παιχνιδιών, μηχανήματα τροφίμων / ποτών και όλες τις υπηρεσίες μιας εταιρείας στον τομέα.

Πολυεπιστημονική ομάδα

Θα εργαστείτε με πολύ διαφορετικούς μαθητές σταδιοδρομίας. Εμπειρογνώμονες σε βιντεοπαιχνίδια, σχεδιασμό παιχνιδιών, προγραμματισμός, 3D μοντελοποίηση, κινούμενα σχέδια, κινηματογράφο, έννοια, όλοι εργάζονται ως ομάδα που αποτελεί σύνδεσμο για μελλοντικά έργα και ιδέες.

Θέσεις εργασίας

Θα φροντίσουμε να αναζητήσουμε προσωπικά και να διαχειριστούμε προσφορές εργασίας που να ταιριάζουν με την κατάσταση και την προτίμηση των μαθητών μας, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Επίδειξη τροχού

Και όλα αυτά, ώστε να έχετε ένα επαγγελματικό ρολόι demo, ένα συγκεκριμένο ρολόι demo για τη δουλειά που θέλετε να αναπτύξετε, την οποία μπορείτε να επισυνάψετε στη συνοδευτική επιστολή σας ή να συνεχίσετε, κάτι που σας διαβεβαιώνουμε ότι θα ανοίξει όλες τις πόρτες στο επαγγελματικό σας μέλλον.

Εγγραφείτε δωρεάν στο Virtual Campus

Η πιο προηγμένη πανεπιστημιούπολη στον κόσμο

Είμαστε το μόνο σχολείο που άνοιξε την πανεπιστημιούπολη μας σε ολόκληρο τον κόσμο. Χιλιάδες άτομα, φοιτητές ή όχι, έχουν πρόσβαση καθημερινά στο intranet μας για να βλέπουν βίντεο, μαθήματα, διαλέξεις, demos, να πραγματοποιούν αποστολές και γενικότερα να αλληλεπιδρούν με άλλους φοιτητές και επαγγελματίες του τομέα. Ένας ολόκληρος εικονικός κόσμος σας περιμένει με άπειρες δυνατότητες.

  • Δημιουργήστε το avatar σας
  • Προσαρμόστε το δωμάτιό σας
  • Επαγγελματική κατάρτιση
  • Επίπεδο επάνω
  • Συζητήστε με τους συμμαθητές σας
  • Συνέδρια και διαδικτυακά σεμινάρια
  • Ασκήσεις και εργασία
  • Βίντεο HD
Τελευταία ενημέρωση Οκτ. 2020

Σχετικά με τη Σχολή

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - Computer Generated Images - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... περαιτέρω

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - Computer Generated Images - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Διαβάστε Λιγότερα
Λος Άντζελες , Βαλένθια , Βαλένθια + 2 Περισσότερα Λιγότερα

Υποβολή ερώτησης

Άλλη