Το Διεθνές Προπτυχιακό Πρόγραμμα στο Τμήμα Επιστήμης της Επικοινωνίας έχει το όραμα της δημιουργίας αξιόπιστων, ειδικευμένων και καλλιεργημένων απόφοιτων στις μελέτες επικοινωνίας, οι οποίοι μπορούν να δώσουν προτεραιότητα στις κοινωνικές ανάγκες για να αναλάβουν την παγκόσμια πρόκληση να προσφέρουν το όφελος για το κοινό μέσω της "Crafting Well-Informed Κοινωνία'. Οι φοιτητές αναμένεται να αποφοιτήσουν με την εξειδίκευση που εξισορροπούνται μεταξύ πρακτικών, ερευνητικών και κριτικών δεξιοτήτων.

Όλοι οι μαθητές υπόκεινται σε μαθήματα που θα τα εκθέσουν σε θεμελιώδεις θεωρίες επικοινωνίας προτού αναλάβουν δύο τομείς ενδιαφέροντος που προσφέρονται από το πρόγραμμα.

  1. Μελέτες Μέσων
    Η Media Studies έχει σχεδιαστεί για να διερευνήσει ζητήματα και θεωρίες στα πεδία των διεθνών μελετών μέσων και επικοινωνιών. Οι φοιτητές που επιλέγουν αυτή την εστίαση της μελέτης θα εκτίθενται τόσο στην πράξη των μέσων ενημέρωσης όπως η κινηματογραφία και η δημοσιογραφία, όσο και στις θεωρίες των μέσων ενημέρωσης. Επιπλέον, σε αυτή την εστίαση της μελέτης, οι μαθητές θα μάθουν και θα παρακολουθούν τα ψηφιακά μέσα, τόσο ως φαινόμενο επικοινωνίας όσο και ως εργαλείο.
  2. Στρατηγική επικοινωνία
    Μέσω της στρατηγικής επικοινωνίας, οι σπουδαστές θα εστιάσουν τη μελέτη τους στην επιστήμη της χρήσης της επικοινωνίας μάρκετινγκ και των θεωριών, αρχών και εργαλείων των δημόσιων σχέσεων. Ο τομέας σπουδών περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία της βιομηχανίας επικοινωνίας μάρκετινγκ και τους ρόλους της PR σε διάφορες καταστάσεις.

Το πρόγραμμα προσφέρει επίσης μια ευρεία ποικιλία μαθησιακών προσεγγίσεων και καινοτομιών, συμπεριλαμβανομένης της πλήρους παράδοσης στα αγγλικά, της μάθησης με επίκεντρο τον σπουδαστή και της έρευνας, της εμπειρικής μάθησης, των διεθνών δραστηριοτήτων έκθεσης και της συμβουλευτικής ανάπτυξης σταδιοδρομίας.

Το σύνολο του περιεχομένου του μαθήματος θα παραδοθεί σε τέσσερα χρόνια αποτελούνται από 144 πιστωτικά σημεία σε 8 εξάμηνα. Στα τελευταία χρόνια, η υποβολή διατριβής είναι υποχρεωτική για να υποβληθεί για να αποφοιτήσει από αυτό το πρόγραμμα.

Γιατί μιλάμε μαζί μας;

Ινδονησιακό τοπίο μέσων

  • Τάση ψηφιακών μέσων και κοινωνικών μέσων
    Η Ινδονησία έχει τους μεγαλύτερους κοινωνικούς χρήστες των μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ασία, με 130 εκατομμύρια στο Facebook και 50 εκατομμύρια για το Instagram (Wearesocial, 2018).
  • Πολιτική επικοινωνία και φαινόμενα μέσων
    Η Ινδονησία είναι η πιο δημοκρατική χώρα στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας, η οποία οδηγεί σε περισσότερη ελευθερία του τύπου και μεγαλύτερη δυναμική στο πολιτικό της περιβάλλον.
  • Η άνοδος των δημιουργικών βιομηχανιών της Ινδονησίας
    4 από τις 7 νεοσύστατες εταιρείες Unicorn δραστηριοποιούνται στην Ινδονησία, οι οποίες προσφέρουν πλούσιες μελέτες για τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα.

Επικοινωνία και Πολιτισμός

Διάφορα πολιτισμός (300 εθνοτικές ομάδες, ακριβώς 1.340 φυλές και πάνω από χίλιες τοπικές γλώσσες)

Επικοινωνιακή ατμόσφαιρα μελέτης στην Yogyakarta

  • Υπάρχουν αριθμοί κοινοτήτων με διάφορες ανησυχίες από ευρύ φάσμα ενδιαφέροντος, όπως η κινηματογραφική κοινότητα, η μουσική κοινότητα, η κοινότητα τέχνης και επιδόσεων, η κοινότητα ψηφιακής εκκίνησης.
  • Οι αριθμοί μιας εκκίνησης στη βιομηχανία δημιουργικών μέσων εγκαθίστανται στο Yogyakarta όπως Hipwee, Tirto, Mojok, Gameloft Indonesia και Brillio.
  • Yogyakarta είναι γνωστά ως κέντρα της πόλης της εκπαίδευσης, ενώ πολλοί φοιτητές από την Ινδονησία ήρθαν και σπουδάζουν στην Yogyakarta. Αυτό καθιστά τη Γιογκιακάρτα ως το χωνευτήρι της Ινδονησίας, όπου προσφέρει στον σπουδαστή μια καλύτερη ατμόσφαιρα μελέτης.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Ο στόχος είναι να παραχθούν αποφοίτοι των οποίων η φήμη είναι κριτική, δημιουργική, δεοντολογική και διεθνής που τους επιτρέπει να είναι παγκόσμιοι επαγγελματίες επικοινωνίας στην εποχή της κοινωνίας της πληροφορίας. Οι λεπτομερείς στόχοι εξηγούνται ως εξής:

  1. Να δημιουργήσει ενάρετους πτυχιούχους που είναι σε θέση να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν ανθρώπινες αξίες σχετικές με το εκπαιδευτικό όραμα, την αποστολή και τους στόχους του UNIVERSITAS GADJAH MADA ως μέρος της παγκόσμιας κοινότητας.
  2. Να παράγει αποφοίτους που είναι ευαίσθητοι και κρίσιμοι για το φαινόμενο της επικοινωνίας που είναι σε θέση να παράγουν επιστημονικό και δημιουργικό έργο στον τομέα των επικοινωνιών στον οποίο μπορούν να οδηγήσουν την πρόοδο του έθνους προς μια καλά ενημερωμένη κοινωνία.
  3. Να παράγει πτυχιούχους που ανταποκρίνονται και προσαρμόζονται στη δυναμική της επικοινωνίας και την ανάπτυξη της παγκόσμιας τεχνολογίας επικοινωνίας.
  4. Να δημιουργήσουν πτυχιούχους που δεν είναι μόνο μέλη της παγκόσμιας κοινότητας, αλλά και παράγοντες αλλαγής για το καλό της παγκόσμιας κοινότητας.

Διδακτέα ύλη

Το πρόγραμμα σπουδών του Διεθνούς Προπτυχιακού Προγράμματος (IUP) στην Επιστήμη Επικοινωνίας UNIVERSITAS GADJAH MADA σχεδιάζεται, διευθετείται και κατευθύνεται για να εξοπλίσει τους μαθητές να γίνουν νέοι ερευνητές επικοινωνίας και ειδικευμένοι φοιτητές για να προβλέψουν τις ανάγκες της επαγγελματικής βιομηχανίας επικοινωνίας. Το πρόγραμμα προσφέρει επίσης μια ευρεία ποικιλία μαθησιακών προσεγγίσεων και καινοτομιών, συμπεριλαμβανομένης της πλήρους παράδοσης στα αγγλικά, της μάθησης με επίκεντρο τον σπουδαστή και της έρευνας, της εμπειρικής μάθησης, των διεθνών δραστηριοτήτων έκθεσης και της συμβουλευτικής ανάπτυξης σταδιοδρομίας. Το σύνολο του περιεχομένου του μαθήματος θα παραδοθεί σε τέσσερα χρόνια αποτελούνται από 144 πιστωτικά σημεία σε 8 εξάμηνα. Στα τελευταία χρόνια, η υποβολή διατριβής είναι υποχρεωτική για να υποβληθεί για να αποφοιτήσει από αυτό το πρόγραμμα.

Απαιτήσεις εισδοχής

  1. Ανώτερο Λύκειο ή ισοδύναμο
    (απόφοιτοι του 2009, 2010, 2011 για Ινδονησία ή μέγιστο 25 ετών για τους αιτούντες στο εξωτερικό).
  2. Αγγλικής επάρκειας, όπως υποδεικνύεται από το βαθμό TOEFL / IELTS για υποψηφίους από μη αγγλόφωνη χώρα.

Διαδικασίες εισαγωγής

  1. Εγγραφείτε για έναν λογαριασμό εφαρμογής.
  2. Συμπληρώστε την αίτηση ηλεκτρονικής αίτησης και ανεβάστε τα απαραίτητα έγγραφα.
  3. Καταβάλλετε ένα μη επιστρεπτέο τέλος αίτησης: Rp. 1.500.000 μέσω του συστήματος πολλαπλών πληρωμών της Τράπεζας Mandiri, BNI. BRI, BSM ή BTN.
  4. Εκτυπώστε το έντυπο αίτησης και το φέρτε κατά τη διάρκεια της δοκιμής.
  5. Η κάρτα εισόδου μπορεί να εκτυπωθεί τρεις (3) ημέρες πριν από την ημερομηνία δοκιμαστικής εισαγωγής.

Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • Αγγλικά

Κοιτάξτε10 περισσότερα μαθήματα αποUniversitas Gadjah Mada »

Τελευταία ενημέρωση Ιούνιος 15, 2019
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Duration
8 Εξάμηνα
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
200,000,000 IDR
Ινδονήσιοι φοιτητές: 25.000.000Rp / εξάμηνο. Μη-Ινδονήσιοι φοιτητές: 35.000.000Rp / εξάμηνο
Προθεσμία
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Admission deadline of third intake
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Αίτηση Παροχής Πληροφοριών
Admission deadline of third intake
Άλλη