Εισαγωγή
Το κύριο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αναπτύσσεται σύμφωνα με το ενημερωμένο εκπαιδευτικό πρότυπο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην ομοσπονδιακή πολιτεία - Δημοσιογραφία, που εγκρίθηκε με εντολή του Υπουργείου Παιδείας και Επιστημών της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι ένα σύμπλεγμα από τα κύρια χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης (όγκος, περιεχόμενο, προγραμματισμένα αποτελέσματα), οργανωτικές και παιδαγωγικές συνθήκες, μορφές πιστοποίησης απαραίτητες για την εφαρμογή μιας υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικής διαδικασίας σε αυτόν τον τομέα της κατάρτισης. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να λαμβάνει υπόψη την ανάπτυξη της επιστήμης, του πολιτισμού, της οικονομίας, της τεχνολογίας, της τεχνολογίας και της κοινωνικής σφαίρας, τις ανάγκες της περιφερειακής αγοράς εργασίας και τα επαγγελματικά πρότυπα.
Τομείς επαγγελματικής δραστηριότητας στους οποίους οι απόφοιτοι που έχουν αποκτήσει το πτυχίο (από τώρα και στο εξής - απόφοιτοι) μπορούν να ασκούν επαγγελματικές δραστηριότητες:
Τεχνολογίες επικοινωνίας, πληροφοριών και επικοινωνιών (στον τομέα της προώθησης προϊόντων μέσων, συμπεριλαμβανομένων έντυπων εκδόσεων, τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών προγραμμάτων, διαδικτυακοί πόροι) ·
Μέσα μαζικής ενημέρωσης, εκδόσεις και εκτυπώσεις (στον τομέα των πολυμέσων, εκτύπωσης, τηλεόρασης και ραδιοφωνικής μετάδοσης) · Οι απόφοιτοι μπορούν να ασκούν επαγγελματικές δραστηριότητες σε άλλους τομείς επαγγελματικής δραστηριότητας και (ή) τομείς επαγγελματικής δραστηριότητας, υπό την προϋπόθεση ότι το επίπεδο εκπαίδευσης και οι αποκτηθείσες ικανότητές τους αντιστοιχούν στις απαιτήσεις για τα προσόντα των εργαζομένων.
Τύποι καθηκόντων επαγγελματικής δραστηριότητας: συγγραφή, συντακτική, τεχνολογική.
Το πρόγραμμα βασίζεται στις δεξιότητες εφαρμογής θεωρητικών και πρακτικών πτυχών της μαζικής και ειδικών επικοινωνιών, της τεχνολογίας πληροφοριών στην κατασκευή προϊόντων διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων, διαχείριση επικοινωνιών σε νέα μέσα, στρατηγικές, μέθοδοι και τεχνολογίες μαζικής, επιχειρηματικής και προσωπικής επικοινωνίας, σχηματισμός κοινής γνώμης, δημιουργία εικόνας επικοινωνιών, δημιουργία τεχνολογιών και διαχείριση περιεχομένου μέσων, δεξιότητες σχεδιασμού μέσων, διαχείριση έργων, έρευνα μάρκετινγκ.