Το τετραετές πρόγραμμα σπουδών Farshawe του Bachelor of Commerce (Digital Marketing) θα σας παρέχει γνώση των βασικών θεμελιωδών στοιχείων της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένης της επιχειρηματικής στρατηγικής, της διαχείρισης, των ανθρώπινων πόρων, της λογιστικής και της ηγεσίας. Θα λάβετε επίσης εκπαίδευση αιχμής με εξειδικευμένα μαθήματα ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης μάρκας και ενσωμάτωσης των μέσων ενημέρωσης, της ανάλυσης, της στρατηγικής διαχείρισης ιστοσελίδων και του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης. Θα βοηθήσετε να συνδέσετε τους μελλοντικούς πελάτες σας με τον online κόσμο όπου υπάρχει όνειρο και σε πολλαπλές πλατφόρμες μέσων. Σταδιοδρομίες σε τομείς ψηφιακού μάρκετινγκ, γενικού μάρκετινγκ, άμεσου μάρκετινγκ, επικοινωνιών, εμπορίας προϊόντων, διαχείρισης σχέσεων πελατών, ανάλυσης αγοράς, μάρκετινγκ / βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης, αναλύσεων ιστού ή επιχειρηματικών αναζητήσεων περιμένουν αποφοίτους. Διατίθεται σε παραδοσιακή μορφή της κατηγορίας με εισδοχή Σεπτεμβρίου.

Η απαίτηση για αποφοίτηση είναι η ολοκλήρωση μιας περιόδου εργασίας που καταβάλλεται για την Συνεργατική Εκπαίδευση. Αυτή η διαδικασία συνδυάζει τις σπουδές σας με έμμισθη εργασιακή εμπειρία. Η Fanshawe θα είναι εκεί για να σας βοηθήσει να βρείτε τη σωστή επιχειρηματική τακτοποίηση για το όνειρό σας. Θα έχετε πρόσβαση σε συμβούλους που θα σας δώσουν μαθήματα, συμβουλές και συμβουλές καθώς θα μετακομίσετε από την τάξη στον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων.

Μετά την αποφοίτησή σας, μπορεί να είστε επιλέξιμοι για να ολοκληρώσετε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σε πολλά άλλα μεταδευτεροβάθμια ιδρύματα ή να συμπληρώσετε το πτυχίο σας με πτυχίο πιστοποιητικό που προσφέρεται στο Fanshawe College . Οι φοιτητές που είναι εγγεγραμμένοι στο πτυχίο του προγράμματος Business-Marketing ή στο προηγμένο πρόγραμμα σπουδών διοίκησης επιχειρήσεων-μάρκετινγκ μπορεί να είναι επιλέξιμοι για να λάβουν προχωρημένο κύρος σε αυτό το πρόγραμμα σπουδών.

Θα είστε επίσης προετοιμασμένοι να γράψετε εξετάσεις πιστοποίησης στον τομέα της ψηφιακής μάρκετινγκ κατά την αποφοίτηση.

Απαιτήσεις εισδοχής - 2019/2020

OSSD με μαθήματα από το πανεπιστήμιο (U) ή Πανεπιστήμιο / College (M) ροή με :

  • Βαθμός 12 Αγγλικά (U)
    (Σημείωση: απαιτείται ελάχιστος τελικός βαθμός 65)
  • Μαθηματικά ένα από τα εξής:
    • Βαθμός 12 Προηγμένες λειτουργίες (U)
    • Βαθμός 12 Λογισμός και διανύσματα (U)
    • Βαθμός 12 Μαθηματικά της διαχείρισης δεδομένων (U)
      (Σημείωση: απαιτείται ελάχιστος τελικός βαθμός 65)
  • Επιπλέον τέσσερα επιπλέον μαθήματα 12 Πανεπιστημίου (U) ή Πανεπιστήμιο / College (M) μαθήματα
  • Ένα τελικό ελάχιστο μέσο όρο 65,0% με βάση τα υψηλότερα έξι μαθήματα 12 Πανεπιστημίου (U) ή Πανεπιστήμιο / College (M)
    Ή
    Ζευγάρι υποψήφιος με διαμονή στα απαιτούμενα μαθήματα και βαθμούς που αναφέρονται παραπάνω
    Ή
    Μεταδευτεροβάθμια * (εάν ισχύει)

Απαιτήσεις Αγγλικής Γλώσσας

Οι υποψήφιοι των οποίων η πρώτη γλώσσα δεν είναι Αγγλικά θα πρέπει να επιδεικνύουν επάρκεια στα Αγγλικά με μία από τις ακόλουθες μεθόδους:

  • Μια βαθμίδα 12 κολέγιο Stream ή Πανεπιστημιακό Stream Αγγλικά πίστωσης από ένα δευτεροβάθμιο σχολείο του Οντάριο, ή ισοδύναμο, ανάλογα με τις απαιτήσεις εισαγωγής του προγράμματος.
  • Δοκιμή της αγγλικής ως ξένης γλώσσας (TOEFL) με ελάχιστο σκορ 560 για τη δοκιμή βάσει χαρτιού (PBT) ή 84 για τη δοκιμή στο Διαδίκτυο (iBT), με αποτελέσματα δοκιμών τα τελευταία δύο χρόνια.
  • Διεθνές Σύστημα Δοκιμών Αγγλικής Γλώσσας (IELTS) Ακαδημαϊκό τεστ με συνολική βαθμολογία 6,5 χωρίς βαθμολογία μικρότερη από 6,0 σε οποιαδήποτε από τις τέσσερις ζώνες, με αποτελέσματα δοκιμών τα τελευταία δύο χρόνια.
  • (CAEL) με συνολική βαθμολογία 70, με τα αποτελέσματα των δοκιμών εντός των δύο τελευταίων ετών.
  • Pearson Test of English Academic (PTE) με ελάχιστο σκορ 59, με αποτελέσματα τεστ κατά τα τελευταία δύο χρόνια.
  • Μια αγγλική δοκιμασία Cambridge (FCE / CAE / CPE) με συνολική βαθμολογία στην αγγλική κλίμακα Cambridge 176 χωρίς γλωσσική δεξιότητα μικρότερη από 169, με τα αποτελέσματα των δοκιμών τα τελευταία δύο χρόνια.
  • Μια αξιολόγηση αγγλικής γλώσσας (ELE) στο Fanshawe College με ένα ελάχιστο σκορ 75% σε όλα τα τμήματα της δοκιμής, με τα αποτελέσματα των δοκιμών μέσα στα τελευταία δύο χρόνια.
  • Fanshawe College ESL4 / GAP5 φοιτητές: Ελάχιστη βαθμολογία 80% σε επίπεδο ESL4 / GAP5 9 ή 75% σε επίπεδο ESL4 / GAP5 Επίπεδο 10.

Προτεινόμενη προσωπική προετοιμασία

  • Εξετάστε το ενδεχόμενο να εστιάζετε τις αναζητήσεις θέσεων εργασίας στο καλοκαίρι στις περιοχές που σχετίζονται με τις επιχειρήσεις / μάρκετινγκ / εξυπηρέτηση πελατών
  • Εθελοντής με μη κερδοσκοπικό οργανισμό.
  • Διαβάστε ή ακολουθήστε δημοσιεύσεις ή blogs που σχετίζονται με την επιχείρηση / το μάρκετινγκ (π.χ. Magazine Magazine, Ad Age, Channel Brand ή Ενσύρματο).
  • Ακολουθήστε τις ομάδες μάρκετινγκ στο LinkedIn ή το Twitter.
  • Ενίσχυση των ικανοτήτων επίλυσης προβλημάτων, κριτικής σκέψης και διαχείρισης χρόνου πριν από την είσοδο στο πρόγραμμα.

Προχωρημένη στάση

  • Οι υποψήφιοι με πτυχίο Fanshawe College στο Business - Marketing με ελάχιστο GPA 3,5 μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο Επίπεδο 4 του πτυχίου Bachelor of Commerce (Digital Marketing).
  • Οι υποψήφιοι με ένα Fanshawe College προηγμένο δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων-Μάρκετινγκ με ελάχιστη GPA 3.0 μπορούν να ισχύουν στο Επίπεδο 6 του πτυχίου Bachelor of Commerce (Digital Marketing).
  • Οι υποψήφιοι που υποβάλλουν αίτηση για ατομικές μονάδες μαθημάτων από τα πανεπιστήμια του Καναδά πρέπει να παρέχουν λεπτομερή πορεία περιεχομένου θεωρητικών και εργαστηριακών ασκήσεων (εάν είναι απαραίτητο).
  • Οι διεθνείς υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση για πιστωτική πίστωση που επιτυγχάνεται στο μεταδευτεροβάθμιο επίπεδο. Το λεπτομερές περιεχόμενο των θεωρητικών και εργαστηριακών ασκήσεων από το διεθνές ίδρυμα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται με ένα αντίγραφο ως μέρος της αίτησης (επίσημα έγγραφα που παρέχονται στο Γραφείο του Γραμματέα σε σφραγισμένο φάκελο). Εάν είναι αναγκαία η μετάφραση των εγγράφων στα αγγλικά, πρέπει να γίνει από αναγνωρισμένη υπηρεσία.
  • Με βάση τις κατευθυντήριες γραμμές που έχουν θεσπιστεί από την Επιτροπή Αξιολόγησης Ποιότητας για τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα, οι πιστώσεις για προχωρημένους δεν μπορούν να υπερβούν το 50% του συνόλου του προγράμματος.

Κριτήρια επιλογής αιτούντων

Όπου ο αριθμός των επιλέξιμων αιτούντων υπερβαίνει τους διαθέσιμους χώρους του προγράμματος, τα Κριτήρια Επιλογής Αιτούντος θα είναι:

  1. Προτίμηση για μόνιμους κατοίκους του Οντάριο.
  2. Παραλαβή της αίτησης μέχρι την 1η Φεβρουαρίου (Μετά από αυτή την ημερομηνία, το Fanshawe College θα εξετάσει τους υποψηφίους με βάση την αρχή εξυπηρέτησης, μέχρι να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα).
  3. Επίτευξη των απαιτήσεων εισδοχής.
  4. Επιτυχία στις μεταδευτεροβάθμιες σπουδές * (εάν ισχύει).

Σημείωση:

* Οι υποψήφιοι που είναι εγγεγραμμένοι σε πανεπιστήμιο ή έχουν παρευρεθεί πανεπιστημιακά ή άλλα μεταδευτεροβάθμια ιδρύματα και υποβάλλουν αίτηση για μεταβίβαση στο πρόγραμμα Bachelor of Commerce (Ψηφιακό Μάρκετινγκ) θεωρούνται βάσει της μεταδευτερεύουσας θέσης τους. Συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι που είναι εγγεγραμμένοι στο πανεπιστήμιο ή έχουν πανεπιστημιακές σπουδές πρέπει να διατηρούν ένα ελάχιστο μέσο όρο 65,0% στα τελευταία δέκα μαθήματα πλήρους πιστωτικού ή πλήρους πιστωτικού ισοδύναμου προκειμένου να ληφθούν υπόψη για την εισαγωγή. Οι υποψήφιοι με λιγότερα από δέκα πλήρη πιστωτικά μαθήματα πρέπει να διατηρήσουν ένα ελάχιστο μέσο όρο 65,0% σε όλα τα μαθήματα προκειμένου να θεωρηθούν για εισαγωγή. Οι υποψήφιοι που υποβάλλουν αίτηση από ένα κολέγιο της κοινότητας πρέπει να έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία ένα πρόγραμμα διπλωμάτων με συνολική ΣΔΣ 2,5 στο πρόγραμμα τους. Επιπλέον, όλοι οι φοιτητές που υποβάλλουν αίτηση από το πανεπιστήμιο ή το κολέγιο πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τα απαραίτητα μαθήματα στα Μαθηματικά και στα Αγγλικά, όπως αναφέρεται στις Απαιτήσεις Εισδοχής.

ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Βασικά μαθήματα

Ομάδα 1

Επίπεδο 1

Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, ανατρέξτε στην παρακάτω απαίτηση για το μη βασικό επίπεδο 1:

  • Μαθηματικά για λήψη αποφάσεων
  • Λογιστική 1-Εισαγωγή
  • Εφαρμογές υπολογιστών για επιχειρήσεις
  • Βασικές αρχές διαχείρισης

Ομάδα 2

Επίπεδο 2

Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, ανατρέξτε στην παρακάτω απαίτηση για το μη πυρήνα 2:

  • Μάρκετινγκ 1
  • Μικροοικονομία
  • Συστήματα επιχειρηματικών πληροφοριών

Ομάδα 3

Επίπεδο 3

Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, παρακαλούμε ανατρέξτε στην παρακάτω απαίτηση για το μη πυρήνα 3:

  • Λογιστική για τους διαχειριστές
  • Μακροοικονομική
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
  • Στατιστικές για επιχειρήσεις
  • Οι ηγέτες

Ομάδα 4

Επίπεδο 4

Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, ανατρέξτε στην παρακάτω απαίτηση για το μη πυρήνα 4:

  • Επιχειρησιακό Δίκαιο 3
  • Διαχείριση λειτουργιών
  • Αρχές Οργανωτικής Συμπεριφοράς 3
  • Μάρκετινγκ 2

Ομάδα 5

Επίπεδο 5

Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, παρακαλούμε ανατρέξτε στην παρακάτω απαίτηση για το μη βασικό επίπεδο 5:

  • Χρηματοοικονομική διαχείριση
  • Μέθοδοι Εφαρμοσμένης Έρευνας
  • Στρατηγική διαχείριση ιστοσελίδων
  • Διαχείριση σήματος

Ομάδα 6

Επίπεδο 6

Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, παρακαλούμε ανατρέξτε στην παρακάτω απαίτηση για το μη βασικό επίπεδο 6:

  • Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης
  • Συμπεριφορά πελατών
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ
  • Διαχείριση προγραμμάτων

Ομάδα 7

Επίπεδο 7

Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, ανατρέξτε στην παρακάτω απαίτηση για το μη πυρήνα 7:

  • Προχωρημένα θέματα ψηφιακού μάρκετινγκ
  • Εμπορία
  • Διαχείριση Σχέσεων Πελατών
  • Επιχειρηματική επιχειρηματικότητα
  • Εκπαίδευση Co-Op. Προετοιμασία απασχόλησης

Ομάδα 8

Επίπεδο 8

Εκτός από τα ακόλουθα υποχρεωτικά μαθήματα, παρακαλούμε ανατρέξτε στην παρακάτω απαίτηση μη βασικού επιπέδου 8:

  • Τρέχοντα θέματα στο μάρκετινγκ
  • Παγκόσμια στρατηγική
  • Capstone Client Project
  • Στρατηγική Πολιτική
  • Βαθμός ολοκλήρωσης Co-Op

Ομάδα 9

Co-op Απαίτηση

Οι μαθητές πρέπει να ολοκληρώσουν 1 Co-op όρο εργασίας

  • Co-op Όρος εργασίας

Μη Κορμού Μαθήματα

Πάρτε όλα τα ακόλουθα υποχρεωτικά (μη πυρήνα) μαθήματα:

Η ελάχιστη σωρευτική ΣΔΣ για τα μαθήματα μη-πυρήνα είναι 2.0

Ομάδα 1

Επίπεδο 1

Συζήτηση

Ομάδα 2

Επίπεδο 2

  • Ηθική σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο
  • Professional Comm. σε έναν Διάφορο Κόσμο

Ομάδα 3

Γεν

Πάρτε 6 Γενικές Εκπαιδευτικές Εκπαιδευτικές Επιλογές στο εισαγωγικό επίπεδο από δύο από τα παρακάτω αντικείμενα - Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Κοινωνικές Επιστήμες, Μαθηματικά, Επιστήμη. Κανονικά γίνεται στα Επίπεδα 2 και 3

Ομάδα 4

Πάρτε 6 Γενικές Εκπαιδευτικές Εκπαιδευτικές Επιλογές στο Ανώτερο Επίπεδο (Μη Εισαγωγικό) - Κανονικά λαμβάνονται στα Επίπεδα 4 και 5

Ομάδα 5

Πάρτε 9 Γενικές Εκπαιδευτικές Εκπαιδευτικές Μονάδες είτε στο Εισαγωγικό είτε στο Ανώτερο Επίπεδο - Κανονικά λαμβάνονται στα Επίπεδα 6, 7 και 8

Κατοικία Προγράμματος

Οι φοιτητές πρέπει να συμπληρώσουν τουλάχιστον 34 μονάδες σε αυτό το πρόγραμμα στο Fanshawe College για να ανταποκριθούν στην απαίτηση του προγράμματος Residency και να αποφοιτήσουν από αυτό το πρόγραμμα.

Ευκαιρίες καριέρας

Οι απόφοιτοι αυτού του προγράμματος θα είναι προετοιμασμένοι να βοηθήσουν τους οργανισμούς να αξιοποιήσουν τις συναρπαστικές ευκαιρίες που διατίθενται τώρα μέσω διαδικτυακών και άλλων οδών για την αφοσίωση των πελατών και την ανάπτυξη επιχειρηματικών σχέσεων. Οι απόφοιτοι μπορούν να επιλέξουν από τη σταδιοδρομία τους σε τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ, του γενικού μάρκετινγκ, του άμεσου μάρκετινγκ, των επικοινωνιών, του μάρκετινγκ προϊόντων, της διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες, της ανάλυσης αγοράς, του μάρκετινγκ / βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης, των αναλύσεων ιστού ή των επιχειρηματικών αναζητήσεων.

Περιγραφή προγράμματος

Το πρόγραμμα Honours Bachelor of Commerce (Ψηφιακό μάρκετινγκ) είναι ένα τετραετές πτυχίο επιπέδου Honour με υποχρεωτική συνεργασία μεταξύ των επιπέδων 7 και 8. Οι σπουδαστές θα μελετήσουν βασικά θεμελιώδη στοιχεία των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της επιχειρηματικής στρατηγικής, της διαχείρισης, των ανθρώπινων πόρων, τη λογιστική και την ηγεσία εκτός από τα εξειδικευμένα μαθήματα ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης μάρκας και ενσωμάτωσης των μέσων ενημέρωσης, της ανάλυσης, της στρατηγικής διαχείρισης ιστοσελίδων και του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης Οι φοιτητές θα είναι καλά προετοιμασμένοι να γράψουν εξετάσεις πιστοποίησης στον τομέα της ψηφιακής μάρκετινγκ κατά την αποφοίτηση.

Αλλες πληροφορίες

  • Οι μαθητές που εισέρχονται στο Επίπεδο 1 του προγράμματος τον Ιανουάριο αναμένεται να προχωρήσουν στο Επίπεδο 2 του προγράμματος κατά τη θερινή περίοδο.
  • Ένα κόστος εργαστηρίου CONNECT περιλαμβάνεται στα πρόσθετα τέλη προγράμματος που αναφέρονται στο χρονοδιάγραμμα των τελών. Αυτή η χρέωση συμβάλλει στην κάλυψη των εξόδων που συνδέονται με την παράδοση του προγράμματος CONNECT για κινητά υπολογιστικά.
  • Οι σπουδαστές δεν θα πρέπει να αγοράζουν φορητό υπολογιστή ή λογισμικό μέχρι να δημοσιεύσει το κολλέγιο τις προτεινόμενες ρυθμίσεις, μοντέλα, τίτλους λογισμικού και εκδόσεις για το εν λόγω ακαδημαϊκό έτος.

Συνεργατική Εκπαίδευση

Αυτό το τετραετές πρόγραμμα Honours Degree απαιτεί την ολοκλήρωση μιας υποχρεωτικής συνεργασίας co-op όρος. Περισσότερες πληροφορίες για την Συνεργατική Εκπαίδευση μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση www.fanshawec.ca/co-op.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, τα μαθήματα διδασκαλίας διδάσκονται από μια ποικιλία καθηγητών με μεταπτυχιακά πιστοποιητικά στις Κοινωνικές Επιστήμες, Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Επιστήμες.

Fanshawe College έλαβε τη συγκατάθεση του Υπουργού για την Εκπαίδευση και την Ανάπτυξη των Δεξιοτήτων για να προσφέρει αυτό το πτυχίο για επταετή θητεία από τον Νοέμβριο του 2014. Το Κολέγιο θα εξασφαλίσει ότι όλοι οι μαθητές που θα γίνουν δεκτοί στο προαναφερθέν πρόγραμμα κατά τη διάρκεια της συναίνεσης θα έχουν την ευκαιρία να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Ο απόφοιτος έχει αποδείξει αξιόπιστα την ικανότητα:

  • Χρησιμοποιήστε την αλληλεξάρτηση μεταξύ διαφόρων λειτουργικών τομέων των επιχειρήσεων (π.χ. οικονομικών, μάρκετινγκ, επιχειρήσεων, ανθρώπινων πόρων) για την επίτευξη οργανωτικής επιτυχίας σε εγχώριο και διεθνές περιβάλλον.
  • Ανάπτυξη στρατηγικών που θα επιτύχουν τους οργανωτικούς στόχους μέσω της ενσωμάτωσης επιχειρηματικών μεθοδολογιών που θα αξιολογούν το κόστος, τα οφέλη, τους κινδύνους και τις ευκαιρίες και θα αξιοποιούν την τρέχουσα και αναδυόμενη τεχνολογία και τάσεις.
  • Βελτιώστε τις επιχειρηματικές ευκαιρίες ενσωματώνοντας εξωτερικές μεταβλητές σε διάφορα μοντέλα επιχειρηματικών αποφάσεων.
  • Αξιολογήστε τις μοναδικές επιχειρηματικές ανάγκες των οργανισμών διαφόρων μεγεθών, του δημόσιου τομέα, του ιδιωτικού τομέα και των μη κερδοσκοπικών επιχειρήσεων.
  • Αξιολογήστε επαγγελματικούς, δεοντολογικούς και νομικούς κώδικες δεοντολογίας.
  • Ερευνήστε, αναλύστε και αξιολογήστε κριτικά ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα από διάφορες πηγές για να υποστηρίξετε επιχειρηματικές αποφάσεις μέσω αποτελεσματικής επίλυσης προβλημάτων, κριτικής σκέψης, λογικής και συλλογιστικής.
  • Επικοινωνήστε με πληροφορίες, επιχειρήματα και ανάλυση με ακρίβεια και αξιοπιστία για το μήνυμα, το κοινό και το σκοπό.
  • Εκτελέστε αποτελεσματικά και αποτελεσματικά μέσα σε ομάδες ή ομάδες, επιδεικνύοντας ηγεσία, ομαδικότητα και επηρεάζοντας δεξιότητες.
  • Σχεδιάστε τα προσωπικά σχέδια μάθησης και ενσωματώστε στρατηγικές μάθησης σε τρέχοντες και μελλοντικούς αναπτυξιακούς στόχους.
  • Αξιολογήστε τις αποφάσεις κατανομής πόρων που επηρεάζουν τις πρακτικές αειφορίας και προωθούν την οικονομική, κοινωνική, πολιτιστική και περιβαλλοντική διαχείριση.
  • Αναλύστε τις εγχώριες και διεθνείς επιχειρηματικές ευκαιρίες σε ένα διεθνές πλαίσιο.
  • Σχεδιάστε, υλοποιήστε και αξιολογήστε έργα και προγράμματα, χρησιμοποιώντας αρχές και εργαλεία σχεδιασμού έργων.
  • Αξιολογήστε τη συνολική οικονομική απόδοση ενός οργανισμού.
  • Εφαρμογή δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων σε επίπεδο διοίκησης και στρατηγικού σχεδιασμού.
  • Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου βασισμένου σε σωστή έρευνα που ενσωματώνει επιχειρηματικές αρχές και βέλτιστες πρακτικές.
  • Με βάση την ανάλυση της αγοράς, εφαρμόστε κατάλληλες στρατηγικές για την αύξηση των πωλήσεων με την ενίσχυση των υφιστάμενων σχέσεων με τους πελάτες και την απόκτηση νέων πελατών.
  • Αξιολογήστε και επιλέξτε στρατηγικές διαχείρισης μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού εμπορίου για τη μεγιστοποίηση της επιτυχίας στις εγχώριες και διεθνείς αγορές.
  • Δημιουργήστε και εφαρμόστε στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
  • Αξιολογήστε τον αντίκτυπο των τακτικών μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου μέσω της ανάλυσης ιστού.
  • Σχεδιάστε και δημιουργήστε έναν ιστότοπο που χρησιμοποιεί τεχνικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης και τεχνικές μετατροπής.
  • Δημιουργήστε, βελτιστοποιήστε και αναφέρετε μια καμπάνια μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης.
  • Δημιουργήστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ που ενσωματώνει τις κατάλληλες ψηφιακές και μη ψηφιακές στρατηγικές.
Το πρόγραμμα διδάσκεται στις:
  • Αγγλικά

Κοιτάξτε6 περισσότερα μαθήματα αποFanshawe College »

Τελευταία ενημέρωση Σεπτέμβριος 9, 2019
Το μάθημα αυτό είναι με βάση την Πανεπιστημιούπολη
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2020
Duration
4 Χρόνια
Πλήρης παρακολούθηση
Τιμή
8,328 CAD
Συνολικά οφειλόμενα τέλη ανά διεθνή φοιτητή. Αυτά τα τέλη υπόκεινται σε αλλαγές.
Με τοποθεσίες
Με ημερομηνία
Ημερομηνία έναρξης
Σεπτ. 2020
Ημερομηνία λήξης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Σεπτ. 2020

Location
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Ημερομηνία λήξης
Άλλη