Πτυχίο Εμπορίου και Μάρκετινγκ
University Of Debrecen
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Debrecen, Ουγγαρία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* ανά έτος
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Ακαδημαϊκή πειθαρχία: Οικονομικές Επιστήμες
Πτυχίο: Bachelor of Arts (BA)
Προσόντα: Οικονομολόγος στο εμπόριο και το μάρκετινγκ
Διάρκεια: 7 εξάμηνα
Πιστώσεις που αποκτήθηκαν: Το πτυχίο απαιτεί την ολοκλήρωση 180 30 credits (ETC).
Σκοπός του προγράμματος: Στόχος του προγράμματος είναι να προετοιμάσει ειδικούς σε θέματα οικονομίας και επιχειρήσεων με δεξιότητες και δεξιότητες στον τομέα του εμπορίου και του μάρκετινγκ που είναι σε θέση να προμηθεύσουν και να εμπορευθούν διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες και να οργανώσουν και να διαχειριστούν εμπορικές δραστηριότητες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Απαιτήσεις συμμετοχής: - πιστοποιητικό γυμνασίου - αγγλική γλώσσα (TOEFL 513 / IELTS 5.5 / προφορική εξέταση) - εισαγωγική εξέταση στα μαθηματικά και τα αγγλικά (γραπτά και προφορικά)
Διάλεξη, Σεμινάριο: 40% Πρακτική: 60%
Τα βασικά μαθήματα περιλαμβάνουν συνήθως: Εισαγωγή στα Οικονομικά, Μαθηματικά, Βασικά Μάρκετινγκ, Διεθνής Χρηματοοικονομική Λογιστική, Επικοινωνία, Επιχειρησιακό Αστικό Δίκαιο, Ευρωπαϊκές Σπουδές, Φιλοσοφία, Κοινωνιολογία, Επιχειρησιακή Πληροφορική, Μικροοικονομική, Εισαγωγή στις Επιχειρήσεις, Οικονομικά, Περιγραφή, Διοίκηση, Μακροοικονομική, Διαχείριση Επιχειρηματικών Γλωσσών, Στατιστική, Εταιρική Οικονομία, Διαχείριση Μάρκετινγκ, Περιβαλλοντική Οικονομία, Διεθνής Οικονομία, Επιχειρησιακό Δημόσιο Δίκαιο, Επιχειρησιακός Σχεδιασμός, Έρευνα Μάρκετινγκ, Επικοινωνίες Μάρκετινγκ, Τεχνικές Εξωτερικού Εμπορίου, Συστήματα, οικονομικά του εμπορίου, οργανωτική συμπεριφορά, διαχείριση προϊόντων και μάρκας, τιμολόγηση στο μάρκετινγκ, μάρκετινγκ υπηρεσιών, σχεδιασμός και ανάλυση καναλιών μάρκετινγκ, διεθνές μάρκετινγκ, σχεδιασμός διαφήμισης και διαφήμισης, μάρκετινγκ μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και ΜΜΕ, επιχειρηματική πρακτική
Πρακτική άσκηση: Οι φοιτητές πρέπει να ολοκληρώσουν μια εξάμηνη πρακτική σε πολυεθνική ή τοπική εταιρεία ή σε μη κερδοσκοπικό οργανισμό.
Προοπτικές σταδιοδρομίας: Οι απόφοιτοι μπορούν να προχωρήσουν σε ποικίλες θεματικές σταδιοδρομίες στη διαφήμιση, στις δημόσιες σχέσεις ή στο λογαριασμό, στη μάρκα, στο μάρκετινγκ ή στη διαχείριση πωλήσεων. Το πρόγραμμα παρέχει 18 φοιτητές με τις απαραίτητες γνώσεις για να συνεχίσουν τη δεύτερη (MA) και αργότερα την τρίτη (Ph.D.) φάσεις της κατάρτισης.
Τέλη: Τέλος αίτησης 150 δολάρια ΗΠΑ, διαδικασία εισόδου 350 δολάρια ΗΠΑ
Δίδακτρα: 6.000 δολάρια ΗΠΑ / έτος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
BA (Hons) Μάρκετινγκ και Διαφήμισης
- Lincoln, Ηνωμένο Βασίλειο
BA(Hons) στο Μάρκετινγκ
- Bristol, Ηνωμένο Βασίλειο
Bachelor inArts in Business Studies Ειδίκευση Digital Marketing
- The Hague, Κάτω Χώρες